eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko"UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO"



Og³oszenie z dnia 2024-12-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82

1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4b9ea43d-6bb2-4e9a-8a76-ad887a08bd8e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00645962

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051883/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych PSZOK

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b9ea43d-6bb2-4e9a-8a76-ad887a08bd8e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej (zamowienia.pub@um.klodzko.pl), z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi byæ przekazana wy³±cznie za pomoc± Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenie okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w wersji elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx,rtf, .xps, .odt i opatrzona jednym z nastêpuj±cych podpisów: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wiêcej punkt XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta w K³odzku (Burmistrz Miasta K³odzka), plac Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko,
tel. 74 865 46 00;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na
siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.klodzko.pl, tel. 74 865 46 09;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy
lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± P.Z.P oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga utworzenia i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Miejskiej K³odzko. Przedmiotem zamówienia jest us³uga utworzenia i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko, na terenie nieruchomo¶ci bêd±cej w³asno¶ci± Wykonawcy, b±d¼ bêd±cej w jego posiadaniu. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany w dalszej czê¶ci PSZOK bêdzie miejscem zbierania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci.
UWAGA: Gminny system obejmuje nieruchomo¶ci:
a) zamieszka³e; przez nieruchomo¶æ zamieszka³± nale¿y rozumieæ nieruchomo¶æ s³u¿±c± celom mieszkaniowym, czyli s± to zabudowania jednorodzinne i wielorodzinne oraz takie nieruchomo¶ci, w których znajduje siê co najmniej jeden lokal, w którym zamieszkuje co najmniej jeden mieszkaniec;
b) mieszane; przez nieruchomo¶æ mieszan± nale¿y rozumieæ nieruchomo¶æ w czê¶ci
s³u¿±c± celom mieszkaniowym oraz w czê¶ci s³u¿±c± celom innym ni¿ mieszkaniowe np. spo³ecznym, publicznym, handlowym, us³ugowym. Przyk³adem nieruchomo¶ci mieszanych s± budynki wielolokalowe, w których znajduj± siê zarówno lokal/e zamieszka³e oraz lokal/e niezamieszka³e.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

90511200-4 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90511300-5 - Us³ugi zbierania ¶mieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert, zgodnie z SWZ punkt XIX

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, który wyka¿±, ¿e: posiadaj± wa¿ne zezwolenie
na zbieranie odpadów wydane przez organ w³a¶ciwy odpowiednio ze wzglêdu
na miejsce zbierania na podstawie art. 41 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z pó¼n. zm.), co najmniej w zakresie odpadów komunalnych wymienionych w Za³±czniku nr 1 do projektowanych postanowieñ umowy, posiadaj± wpis do rejestru prowadzonego przez Marsza³ka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z pó¼n. zm.), jako podmiotu zbieraj±cego zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy przed³o¿± dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych). Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych dokumentów potwierdzaj±cych sytuacje finansow± lub ekonomiczn±, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innych dokumentów, które w wystarczaj±cy sposób potwierdz± spe³nienie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy przedstawi± wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie tzn. co najmniej jedn± us³ugê zbierania odpadów segregowanych uwzglêdniaj±cych, co najmniej trzy frakcje bêd±ce przedmiotem zamówienia i przekazywania ich do miejsca zagospodarowania w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 0,5 Mg ³±cznie.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, i¿ dysponuj±:
a) nieruchomo¶ci±, na której bêdzie prowadzony Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, spe³niaj±cej wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ;
b) pojemnikami do gromadzenia odpadów segregowanych o pojemno¶ci 1100 l, minimum 6 szt.;
Pojemniki przeznaczone do selektywnego zbierania odpadów musz±
byæ oznaczone wed³ug zasad:
¿ó³ty – tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateria³owe
zielony – szk³o;
niebieski – papier,
br±zowy – bioodpady.
• kontenerem do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych
z gospodarstw domowych – minimum 4 szt.;
• kontenerem na bioodpady - minimum 1 szt.;
• pojemnikiem na zu¿yte baterie – minimum 1 szt. ;
• pojemnikiem na zu¿yte akumulatory – minimum 1szt.;
• pojemnikiem na przeterminowane leki i chemikalia – minimum 1 szt.;
• kontenerem do gromadzenia odpadów zu¿ytego sprzêtu elektrycznego
i elektronicznego – minimum 1 szt.;
• kontenerem do gromadzenia mebli i innych odpadów wielkogabarytowych – minimum 1 szt.;
• pojemnikiem na odpady niebezpieczne, chemiczne – minimum 4 szt.;
• pojemnikiem specjalistyczny na odpady niekwalifikuj±ce siê do odpadów medycznych powsta³ych w gospodarstwie domowym w przypadku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególno¶ci igie³ i strzykawek – minimum 1 szt. ;
• pojemnikiem na odzie¿ i tekstylia – minimum 1 szt.;
• kontenerem do gromadzenia zu¿ytych opon – minimum 1 szt.
c) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:
 minimum 1 osob± nadzoru, Kierownik - odpowiedzialny za nadzór nad pracami, odpowiedzialny za w³a¶ciw± jako¶æ ¶wiadczonej us³ugi i sprawozdawczo¶æ, posiadaj±cy co najmniej wykszta³cenie ¶rednie oraz minimum roczne do¶wiadczenie w pracy na stanowisku zwi±zanym z gospodark± odpadami komunalnymi;
 minimum 1 osobê wykonuj±c± bezpo¶rednie czynno¶ci przedmiotu zamówienia bez wzglêdu na nazwê stanowiska pracy i/lub rodzaj umówionej pracy, osoba zatrudniona na stanowisku obs³ugi PSZOK, odpowiedzialn± za prowadzenie PSZOK, posiadaj±c± co najmniej wykszta³cenie zawodowe oraz przeszkolon± w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez organ w³a¶ciwy odpowiednio ze wzglêdu na miejsce zbierania na podstawie ustawy o odpadach ( zgodnie z punktem VIII.2 podpunkt 2) SWZ);
2) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zgodne z VIII.2 podpunkt 3) SWZ);
3) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 5 do SWZ
5) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - w zakresie okre¶lonym w SWZ – Za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(je¿eli dotyczy).
Wzór o¶wiadczenia dowolny.
Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru .
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe.
UWAGA !!! Poniewa¿ Zamawiaj±cy nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostêpnionego przez Platformê, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w czê¶ci dot. pobierania wzorca formularza i jego wype³nienia. Podczas dodawania formularza oferty Platforma mo¿e zg³osiæ komunikat dotycz±cy braku wygenerowania interaktywnego formularza – nale¿y potwierdziæ komunikat.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy 00/100 z³otych); wiêcej punkt XVI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty - dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 P.Z.P. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Centrum pomocy”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ ( o ile s± mu wiadome na tym etapie ) nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi: 24 miesi±ce, tj od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
4. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 P.Z.P.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7,8,10 P.Z.P
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.