eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoBudowa i rozbudowa ul. Szczecińskiej i ul. Słupskiej w Wilczu wraz z parkingiem i pętlą autobusową



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa ul. Szczecińskiej i ul. Słupskiej w Wilczu wraz z parkingiem i pętlą autobusową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec5ea8f9-2f13-4bd5-82ce-616045cfd664

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i rozbudowa ul. Szczecińskiej i ul. Słupskiej w Wilczu wraz z parkingiem i pętlą autobusową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec5ea8f9-2f13-4bd5-82ce-616045cfd664

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042363/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa i rozbudowa ul. Szczecińskiej i ul. Słupskiej w Wilczu wraz z parkingiem i pętlą autobusową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2452885,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i rozbudowa ul. Szczecińskiej 051419C (0+000 do 0+150,0 oraz wlot 0+537,69 do 0+586,16) i ul. Słupskiej 051222C w Wilczu (0+000 do 0+036,97 oraz 0+000 do 0+045,73) wraz z parkingiem i pętlą autobusową, polegająca na wykonaniu:
- jezdni z o nawierzchni asfaltowej o szer. 6,0 m dla przebiegu ulic Szczecińskiej- Słupskiej
- jezdni z o nawierzchni asfaltowej o szer. 5,5 m dla ul. Szczecińskiej w kierunku Szosy Gdańskiej i pozostałych jezdni
- peron i zatoka z kostki kamiennej 16/19 z wypełnieniem spoin
- ciągów pieszo-rowerowych o naw. asf. szer. 3,0m
- parking z kostki brukowej betonowej
- elementy ulic, tj. obrzeża, krawężniki betonowe 15x30 cm, krawężniki betonowe 12x25 cm (oporniki) oraz ławy betonowe wykonać w ilościach zgodnych z załączonym przedmiarem ( poz. 84-88),
- dojść do furtek i zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o szer. dostosowanej do istniejącej zabudowy
- poboczy wzmocnionych kruszywem o szer. 0,75 m,
- wycinka drzew i roboty rozbiórkowe,
- kanału technologicznego,
- regulacja pionowa studzienek od zaworów oraz studzienek telefonicznych,
- likwidacja kolizji z siecią Orange
- likwidacja kolizji z siecią ENEA, kolizja nr 3
- oświetlenia drogowego: 9 nowych latarni: 1/3, 1/4, 1/4/1, 1/4/2, 1/4/3, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8 zasilić z istniejącego słupa 1/3 UG. Pozostały odcinek istniejących słupów od 1/7 UG do 1/11 UG zasilić z nowego słupa 1/8. (mufa na słupie 1/6 UG)
- demontażu 5 latarni: 1/3 UG, 1/4 UG, 1/5 UG, 1/6 UG, 2/4 UG
- oznakowania pionowego i poziomego
- rowów przydrożnych,
- humusowanie gr. 5 cm i obsiew trawą
- montaż stojaka rowerowego z zadaszeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1301514,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477837,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1301514,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1301514,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.