eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I OBOJĘTNYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I OBOJĘTNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: BZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330256540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 6 Dywizji Piechoty 60

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943533230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zielen.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I OBOJĘTNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ce0d081-0626-4059-aa4f-28665a15784b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: zachodzi okoliczność udzielenia, w okr.3 lat od dn.udzielenia zamówienia podst., dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług , jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
a) w dn.18.01.2024 r. umową nr 9.3/ZP/2023 oraz w dn.30.01.2024 r. umową 9.5/ZP/2023 Zamawiający udzielił Wykonawcy PREZERO JANTRA Sp. z o.o. w Szczecinie zamówienia podstawowego w części 3 i 5 polegającej na wykonaniu usługi: odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych i obojętnych z Instalacji Komunalnej MBP w Korzyścienku.
b) zamówienie stanowi powtórzenie podobnych usług w stosunku do części 3 i 5 zamówienia opisanych w lit. a.
c) zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego a jego wartość została uwzględniona.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a0abff21-89e0-11ee-b55a-a22b2d7f700e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1013065,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i obojętnych z Instalacji Komunalnej MBP położonej w Korzyścienku przy ulicy Wspólnej 1 o kodach:

• 16 01 03 – zużyte opony - w szacunkowej ilości 20 Mg
• 16 01 19 – Tworzywa sztuczne - w szacunkowej ilości 5 Mg
• 17 09 04 – zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03” w szacunkowej ilości 200 Mg
• 17 01 01 - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów w szacunkowej ilości 150 Mg
• 17 01 02 - Gruz ceglany w szacunkowej ilości 100 Mg
• 17 03 80 - Odpadowa papa w szacunkowej ilości 20 Mg
• 17 06 04 - Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 w szacunkowej ilości 400 Mg
• 20 01 11 – Tekstylia w szacunkowej ilości 15 Mg
• 17 05 04 - Gleba i ziemia, w tym kamienie w szacunkowej ilości 30 Mg
• 19 05 99 – inne niewymienione odpady w szacunkowej ilości 800 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 577890,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych i obojętnych z Instalacji Komunalnej MBP położonej w Korzyścienku przy ulicy Wspólnej 1 o kodach:
• 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w szacunkowej ilości 650 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 435175,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624121,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO JANTRA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8521020989

7.3.3) Ulica: KSIĘŻNEJ ANNY 11

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 70-671

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624121,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469989,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO JANTRA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8521020989

7.3.3) Ulica: KSIĘŻNEJ ANNY 11

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 70-761

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469989,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.