eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieDostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290451982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 145

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413723497

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.konskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3bc7c6-d617-4b67-8bba-cdd68c4b542a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zakup nowej maszyny wielofunkcyjnej podyktowany jest koniecznością wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia dotyczącego utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Końskie, w tym m.in. na zrewitalizowanym Rynku oraz na terenie Parku Miejskiego.
Na Rynku odbywa się wiele imprez, wydarzeń kulturalnych i uroczystości patriotycznych. Miejsce to stanowi ważną funkcję reprezentacyjną miasta. Władzom samorządowym, jak i naszej spółce jako Wykonawcy zależy na utrzymaniu tego terenu w jak najlepszym stanie.
W trakcie realizacji umowy stało się zrozumiałym (oczywistym), że urządzenia i pojazdy transportowe będące w posiadaniu PGK są niewystarczające do wyczyszczenia granitowego podłoża płyty Rynku oraz przyległych chodników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAP.26.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych z funkcją zamiatarki chodnikowej oraz z funkcją myjącą powierzchni chodnikowych
z osprzętem (rok produkcji max 2023, opis techniczny i parametry urządzenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia).
2. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od dnia podpisania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udzielenie gwarancji na urządzenie będące przedmiotem niniejszego zamówienia na okres minimum 24 miesięcy - liczone od daty jego bezusterkowego odbioru, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym.
4. W okresie gwarancji 3 przeglądy serwisowe wliczone w cenę. W ramach przeglądów gwarancyjnych Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z ich wykonaniem, w szczególności: koszty robocizny, wymiany materiałów, filtrów, uzupełnienia płynów i smarów, koszt dojazdu serwisu do bazy Zamawiającego i inne koszty wynikłe z gwarancji.
5. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych; w dniu dostawy maszyny Wykonawca przekaże Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty w języku polskim: książkę serwisową i instrukcję obsługi, deklarację zgodności CE, karty gwarancyjne/dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego, harmonogram niezbędnych przeglądów technicznych oraz wykaz potrzebnych materiałów technicznych i części zamiennych.
6. Urządzenie zostanie dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o. ul. Spacerowa 145, 26-200 Końskie.
7. Wykonawca zapewni w dniu dostawy szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji maszyny min. 3 wyznaczonym pracownikom Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634680,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gravit Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462201341

7.3.3) Ulica: Al. Wincentego Witosa 22

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-315

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.