Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00473554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00499869/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00611628/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa drobnego sprzętu medycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl, magdalena.truchel@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa drobnego sprzętu medycznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662ad5c7-300b-4a2c-b0d6-672c7d05cd5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-60/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 877699,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 1 – Worki do moczu, zaciskacze do pępowiny, szczoteczki ginekologiczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.5.5.) Wartość części: 19611,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 2 – Rurki dooskrzelowe lewostronne, ustno-gardłowe Guedela oraz prowadnice do rurek intubacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38146,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 3 – Sprzęt do przetoczeń.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 208884,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 4 – Strzykawki tuberkulinowe i cewnikowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5237,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 5 – Porty i igły do portów.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 102021,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 6 – Strzykawki trzyczęściowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 190138,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 7 – Wzierniki ginekologiczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 34728,17 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 8 – Zestawy infuzyjne do pomp Lifecare 5000, Plum A+, Plum 360.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 133537,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 9 – Zestawy do pomiaru diurezy godzinowej, system gromadzący i żelujący mocz, worek kolekcyjny do utylizacji moczu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.5.5.) Wartość części: 5855,55 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 10 – Zgłębniki dwunastnicze, kanki doodbytnicze, sondy do karmienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22212,98 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 11 – Cewniki do odsysania.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 20960,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 12 – Systemy bezigłowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72882,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo - cenowa, stanowiąca jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 4 do SWZ – wzór umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części. Część 13 – Bezpieczne cewniki do żywienia enteralnego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 23484,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.