Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502674/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00511883/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych” – II powt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GOPS Nowiny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290416684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białe Zagłębie
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@nowiny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopsnowiny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f3fbe06-c4db-4550-bff8-0ea0cd74acb61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych” – II powt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3fbe06-c4db-4550-bff8-0ea0cd74acb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00331243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pakiety rehabilitacyjne służące usprawnieniu ruchowego seniorów - usługa kompleksowa
1.3.3 Organizacja turnusów rehabilitacyjnych
1.3.4 Edukacyjne spotkania integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia został dofinansowany na podstawie umowy o partnerstwie na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.26.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Pakiety rehabilitacyjne służące usprawnieniu ruchowego seniorów - usługa kompleksowaUsługa świadczona będzie w zależności od predyspozycji i zainteresowań seniorów w formie zajęć grupowych. Zorganizowane zostaną zajęcia grupowe w zależności od potrzeb i stanu zdrowia seniorów na Pływalni „Perła” w Nowinach lub GOK w Nowinach.
W zależności od indywidualnych potrzeb zajęcia usprawniające typu fitness dla seniorów 60+ np. w formie aqua aerobiku, zumba dla seniorów, zajęcia zdrowy kręgosłup, nordic walking i inne.
Zajęcia będą odbywać się średnio w ilości 45 minut dla każdej osoby.
Dla 1 osoby przewidziane jest 20 usług.
lipca 2024r. – listopada 2024r. 25 osób x 20 usług
stycznia 2025 r. – listopada 2025r. 25 osób x 20 usług
stycznia 2026 r. – listopada 2026r. 25 osób*20 usług
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 73500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Organizacja turnusów rehabilitacyjnychPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych . Wyjazd na turnus rehabilitacyjny w okresie:
• Turnus rehabilitacyjny 2024r w terminie Listopada 2024 r. – grudnia 2024 r. dla 7 osób - turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 8-dniowy .
• Turnusy rehabilitacyjne 2025r w terminie stycznia 2025 r. – listopada 2025r. dla 56 osób x turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 8- dniowy - planowane jest minimum 2 turnusy nie więcej niż 5 w różnych terminach, w grupach nie mniejszych niż 10 osób.
• Turnusy rehabilitacyjne 2026r. w terminie stycznia 2026 r. – listopada 2026r. dla 57 osób turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 8- dniowy - planowane jest minimum 2 turnusy nie więcej niż 5 w różnych terminach, w grupach nie mniejszych niż 10 osób.
Lokalizacja ośrodka/ośrodków: Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. świętokrzyskiego lub w dowolnym miejscu w kraju z zastrzeżeniem, że jeśli ośrodek znajduje się w odległości większej niż 80 km od granicy gminy Nowiny (liczonej drogami publicznymi) wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom turnusu transport w obie strony.
W ramach organizacji turnusu Wykonawca musi zapewnić:
- nocleg w pokoju dwu lub trzy osobowym z jednoosobowymi łóżkami i TV oraz pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, prysznic lub wanna, wc)
- 5 zabiegów leczniczych / osoba / doba przepisanych wg zaleceń lekarza, odbywających się codziennie również w niedzielę i święta (w ramach zabiegów maksymalnie 2 terapie manualne 20 minutowe tygodniowo),
- indywidualne konsultacje lekarskie,
- opieka medyczna 24h
- śniadania w formie bufetu szwedzkiego,
- lunch,
- obiadokolacje w formie bufetu.
-zajęcia integracyjne
- Ośrodek dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-Opłata uzdrowiskowa/ klimatyczna wliczona w koszt turnusu
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 640000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Edukacyjne spotkania integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi zapobiegająca utracie kondycji psychofizycznej mające na celu zapewnienie kontaktów z otoczeniem/ udział w wydarzeniach kulturalnych, rekracyjno-sportowychI wyjazd:
W terminie września 2024r. do października 2024r. wyjazd organizowany na terenie województwa świętokrzyskiego. Podczas wyjazdu uczestnicy będą mogli skorzystać z wypoczynku oraz profilaktyki prozdrowotnej. Przewidziano około 45 osób x 1 usługa, która będzie trwała w ciągu jednego dnia (około 12 godzin zegarowych)
Koszt usługi obejmuje np. Wyjazd dla Seniorów np. do Solca Zdroju z wejściem na basen solankowy oraz sauny na minimum 3 godzinny zegarowe oraz prelekcja 60 minutowa o tematyce np. zdrowe żywienie, znaczenie diety dla zdrowia. W cenie zawarte będzie m.in.:
− transport z miejscowości Nowiny do miejsca docelowego spotkania i powrót do miejscowości Nowiny.
− opieka pilota wycieczki
− ubezpieczenie- ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu NNW
− bilety wstępu do wszystkich zaplanowanych atrakcji w trakcie wyjazdu np. bilety wstępu na basen, sauny i inne,
− Wyżywienie, w tym: śniadanie oraz obiad dwudaniowy plus deser i kompot
II wyjazd:
W terminie od maja 2025 r. do czerwca 2025r. wyjazd organizowany na terenie województwa świętokrzyskiego. Podczas spotkania uczestnicy będą mogli skorzystać z wypoczynku oraz profilaktyki prozdrowotnej.
Przewidziano około 80 osób x 1 usługa, która będzie trwała w ciągu jednego dnia (około 12 godzin zegarowych)
Przykładowy wyjazd to:
Wycieczka w Góry Świętokrzyskie – Nowa Słupia – zwiedzanie Muzeum Starożytnego Hutnictwa, w którym można poznać historię wytopu żelaza, Św. Krzyż – symbol Gór Świętokrzyskich z dawnym opactwem benedyktyńskim. W trakcie wyjazdu zostanie przeprowadzony warsztat np. nordic walking lub warsztaty oddechowe. Warsztaty są niezbędne dla seniorów zwłaszcza po Covid.
W cenie zawarte będzie m.in.:
− transport z miejscowości Nowiny do miejsca docelowego spotkania i powrót do miejscowości Nowiny.
− opieka pilota wycieczki
− ubezpieczenie- ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu NNW
− bilety wstępu do wszystkich zaplanowanych atrakcji w trakcie wyjazdu np. bilety wstępu i inne,
− Wyżywienie, w tym: śniadanie oraz obiad dwudaniowy plus deser i kompot
W trakcie warsztatów dla seniorów prelegent będzie między innymi szkolił uczestników o zdrowym żywieniu, znaczeniu aktywności fizycznej w wieku senioralnym oraz szkodliwości uzależnień. Prelegent będzie dostępny dla uczestników projektu w czasie całego wyjazdu, będzie mógł indywidualnie odpowiedzieć na wszelkie pytania i wyjaśnić niejasności każdego z uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 45860,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne "Zdrowie Plus" A.Rezner sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260214923
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-713
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE "ZDROWIE PLUS" A. REZNER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE "ZDROWIE PLUS" A. REZNER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI NOWINY
więcej: przetargi NOWINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- Pełnienie funkcji streetworkera
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.