eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny"Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych" - II powt.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych” – II powt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GOPS Nowiny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290416684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białe Zagłębie

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopsnowiny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f3fbe06-c4db-4550-bff8-0ea0cd74acb6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych” – II powt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3fbe06-c4db-4550-bff8-0ea0cd74acb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00331243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pakiety rehabilitacyjne służące usprawnieniu ruchowego seniorów - usługa kompleksowa

1.3.3 Organizacja turnusów rehabilitacyjnych

1.3.4 Edukacyjne spotkania integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia został dofinansowany na podstawie umowy o partnerstwie na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.26.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Pakiety rehabilitacyjne służące usprawnieniu ruchowego seniorów - usługa kompleksowa

Usługa świadczona będzie w zależności od predyspozycji i zainteresowań seniorów w formie zajęć grupowych. Zorganizowane zostaną zajęcia grupowe w zależności od potrzeb i stanu zdrowia seniorów na Pływalni „Perła” w Nowinach lub GOK w Nowinach.
W zależności od indywidualnych potrzeb zajęcia usprawniające typu fitness dla seniorów 60+ np. w formie aqua aerobiku, zumba dla seniorów, zajęcia zdrowy kręgosłup, nordic walking i inne.
Zajęcia będą odbywać się średnio w ilości 45 minut dla każdej osoby.
Dla 1 osoby przewidziane jest 20 usług.
lipca 2024r. – listopada 2024r. 25 osób x 20 usług
stycznia 2025 r. – listopada 2025r. 25 osób x 20 usług
stycznia 2026 r. – listopada 2026r. 25 osób*20 usług

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 73500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Organizacja turnusów rehabilitacyjnych

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych . Wyjazd na turnus rehabilitacyjny w okresie:
• Turnus rehabilitacyjny 2024r w terminie Listopada 2024 r. – grudnia 2024 r. dla 7 osób - turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 8-dniowy .
• Turnusy rehabilitacyjne 2025r w terminie stycznia 2025 r. – listopada 2025r. dla 56 osób x turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 8- dniowy - planowane jest minimum 2 turnusy nie więcej niż 5 w różnych terminach, w grupach nie mniejszych niż 10 osób.
• Turnusy rehabilitacyjne 2026r. w terminie stycznia 2026 r. – listopada 2026r. dla 57 osób turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 8- dniowy - planowane jest minimum 2 turnusy nie więcej niż 5 w różnych terminach, w grupach nie mniejszych niż 10 osób.



Lokalizacja ośrodka/ośrodków: Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. świętokrzyskiego lub w dowolnym miejscu w kraju z zastrzeżeniem, że jeśli ośrodek znajduje się w odległości większej niż 80 km od granicy gminy Nowiny (liczonej drogami publicznymi) wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom turnusu transport w obie strony.


W ramach organizacji turnusu Wykonawca musi zapewnić:
- nocleg w pokoju dwu lub trzy osobowym z jednoosobowymi łóżkami i TV oraz pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, prysznic lub wanna, wc)
- 5 zabiegów leczniczych / osoba / doba przepisanych wg zaleceń lekarza, odbywających się codziennie również w niedzielę i święta (w ramach zabiegów maksymalnie 2 terapie manualne 20 minutowe tygodniowo),
- indywidualne konsultacje lekarskie,
- opieka medyczna 24h
- śniadania w formie bufetu szwedzkiego,
- lunch,
- obiadokolacje w formie bufetu.
-zajęcia integracyjne
- Ośrodek dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-Opłata uzdrowiskowa/ klimatyczna wliczona w koszt turnusu

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 640000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Edukacyjne spotkania integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi zapobiegająca utracie kondycji psychofizycznej mające na celu zapewnienie kontaktów z otoczeniem/ udział w wydarzeniach kulturalnych, rekracyjno-sportowych

I wyjazd:
W terminie września 2024r. do października 2024r. wyjazd organizowany na terenie województwa świętokrzyskiego. Podczas wyjazdu uczestnicy będą mogli skorzystać z wypoczynku oraz profilaktyki prozdrowotnej. Przewidziano około 45 osób x 1 usługa, która będzie trwała w ciągu jednego dnia (około 12 godzin zegarowych)
Koszt usługi obejmuje np. Wyjazd dla Seniorów np. do Solca Zdroju z wejściem na basen solankowy oraz sauny na minimum 3 godzinny zegarowe oraz prelekcja 60 minutowa o tematyce np. zdrowe żywienie, znaczenie diety dla zdrowia. W cenie zawarte będzie m.in.:
− transport z miejscowości Nowiny do miejsca docelowego spotkania i powrót do miejscowości Nowiny.
− opieka pilota wycieczki
− ubezpieczenie- ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu NNW
− bilety wstępu do wszystkich zaplanowanych atrakcji w trakcie wyjazdu np. bilety wstępu na basen, sauny i inne,
− Wyżywienie, w tym: śniadanie oraz obiad dwudaniowy plus deser i kompot

II wyjazd:
W terminie od maja 2025 r. do czerwca 2025r. wyjazd organizowany na terenie województwa świętokrzyskiego. Podczas spotkania uczestnicy będą mogli skorzystać z wypoczynku oraz profilaktyki prozdrowotnej.
Przewidziano około 80 osób x 1 usługa, która będzie trwała w ciągu jednego dnia (około 12 godzin zegarowych)
Przykładowy wyjazd to:

Wycieczka w Góry Świętokrzyskie – Nowa Słupia – zwiedzanie Muzeum Starożytnego Hutnictwa, w którym można poznać historię wytopu żelaza, Św. Krzyż – symbol Gór Świętokrzyskich z dawnym opactwem benedyktyńskim. W trakcie wyjazdu zostanie przeprowadzony warsztat np. nordic walking lub warsztaty oddechowe. Warsztaty są niezbędne dla seniorów zwłaszcza po Covid.

W cenie zawarte będzie m.in.:
− transport z miejscowości Nowiny do miejsca docelowego spotkania i powrót do miejscowości Nowiny.
− opieka pilota wycieczki
− ubezpieczenie- ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu NNW
− bilety wstępu do wszystkich zaplanowanych atrakcji w trakcie wyjazdu np. bilety wstępu i inne,
− Wyżywienie, w tym: śniadanie oraz obiad dwudaniowy plus deser i kompot

W trakcie warsztatów dla seniorów prelegent będzie między innymi szkolił uczestników o zdrowym żywieniu, znaczeniu aktywności fizycznej w wieku senioralnym oraz szkodliwości uzależnień. Prelegent będzie dostępny dla uczestników projektu w czasie całego wyjazdu, będzie mógł indywidualnie odpowiedzieć na wszelkie pytania i wyjaśnić niejasności każdego z uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 45860,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne "Zdrowie Plus" A.Rezner sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260214923

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-713

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.