eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebielinoDoposażenie pracowni przedmiotowych w SP w Suchorzu w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino" współfinansowanego ze środków EFS+, w ramach programu FEP 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w SP w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków EFS+, w ramach programu FEP 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni przedmiotowych w SP w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków EFS+, w ramach programu FEP 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a1f1b1-0dfb-4a97-a9ff-9af94800cf3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.33.2024.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93778,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ I - Pracownia Informatyczna
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

Zamówienie obejmuje:
 dostawę przedmiotu zamówienia;
 transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchorzu, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.5.) Wartość części: 7156,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ II - Pracownia indywidualizacji
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

Zamówienie obejmuje:
 dostawę przedmiotu zamówienia;
 transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchorzu, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 9639,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ III - Pracownia językowa
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

Zamówienie obejmuje:
 dostawę przedmiotu zamówienia;
 transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchorzu, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 1750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ IV - Pracownia matematyczna
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

Zamówienie obejmuje:
 dostawę przedmiotu zamówienia;
 transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchorzu, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 5853,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ V - Sprzęt elektroniczny
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Suchorzu w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

Zamówienie obejmuje:
 dostawę przedmiotu zamówienia;
 transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchorzu, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 90948 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

3. Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10592,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

3. Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9932,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199456,80 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

3. Zgodnie z art. 255 pkt 6 w związku z art. 99 ust. 1, ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

3. Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5989,9 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124629,75 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

3. Zgodnie z art. 255 pkt 6 w związku z art. 99 ust. 1, ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77836,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161599,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.