Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484134/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. 11-go Listopada – II Etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afb6e90e-6a73-49b4-8ab7-c9bb9e37a34f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. 11-go Listopada – II Etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afb6e90e-6a73-49b4-8ab7-c9bb9e37a34f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – I.271.167.2024.DH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 65245943,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1249247,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Przebudowa ul. 11-go Listopada - II Etap”
Zakres inwestycji obejmuje:
• Przebudowę istniejącej jezdni poprzez frezowanie wyrównawcze (średnio 3 cm), wzmocnienie geosiatką oraz wykonaniem nowego pakietu warstw bitumicznych
• Rozbiórkę i przebudowę (przełożenie) chodnika i zjazdów do posesji po lewej stronie celem dostosowania do zmienionych rzędnych nawierzchni jezdni poprzez podniesienie krawężnika (typu ciężkiego), doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym i ułożenie nawierzchni z uprzednio rozebranej i ułożonej w stosy kostki.
• Wykonanie miejsc postojowych z betonowych płyt ażurowych w formie poszerzonego pobocza – po prawej stronie drogi ograniczonych krawężnikami ułożonymi na płasko
• Odwodnienie drogi – poprzez wykonanie studzienek ściekowych połączonych przykanalikami do studni rewizyjnej na kolektorze Dn500 w pasie zieleni pomiędzy ulicami 11-Listopada i Okulickiego
• Przebudowę skrzyżowania z ul. Czwartaków
• Przebudowę napowietrznej sieci teletechnicznej
• Przebudowę studzienek rewizyjnych istniejącej infrastruktury – dostosowanie rzędnych
• Wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją
• Celem inwestycji jest poprawę komfortu i bezpieczeństwa mieszkańców oraz dostosowanie przedmiotowej ulicy do modernizowanego układu komunikacyjnego Stalowej Woli.
1. Wizja lokalna.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Brak udziału w wizji lokalnej nie wyklucza możliwości składania ofert.
2. Zamawiający wymaga aby czynności polegające na wykonaniu robót związanych z wykonaniem warstwy bitumicznej nawierzchni drogowej były wykonywane przez pracowników zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia kluczowych zgodnie z art. 60 ustawy Pzp;
4. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 121, iż roboty związane z wykonaniem warstwy bitumicznej nawierzchni drogowej winny być wykonane przez wykonawcę samodzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556211,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794861,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556211,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556211,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.