Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług szkoleniowych dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. „Czas zawodowców dla Wielkopolski” z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.umww.pl/procurements/197/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług szkoleniowych dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. „Czas zawodowców dla Wielkopolski” z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834ab689-8c79-4796-abdb-eb2d23372908
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000539/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.47 Szkolenia specjalistyczne dla nauczycieli szkół, które przystąpią do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt.: Czas zawodowców dla Wielkopolski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW), Priorytet 6 Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 06.06 Wsparcie systemu szkolnictwa ogólnego oraz systemu szkolnictwa zawodowego. Projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DE-II.433.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. „Czas zawodowców dla Wielkopolski” z podziałem na części.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 (1.1. ) do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30070,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. „Czas zawodowców dla Wielkopolski” z podziałem na części.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 (1.2. ) do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32146,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. „Czas zawodowców dla Wielkopolski” z podziałem na części.Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 (1.3. ) do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 462666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024, poz. 1320 – dalej „pzp”) Zamawiający - Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, w związku z zajściem przesłanek określonych w art. 255 pkt 6) pzp, zawiadamia o unieważnieniu wskazanego wyżej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ okazało się, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający analizując złożone oferty, oświadczenia i dokumenty oraz wzywając Wykonawców do wyjaśnień i innych uzupełnień zauważył, że niektóre zapisy załącznika nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy, pozostały nieaktualne. Mimo że dokumentacja zamówienia była przygotowywana z zachowaniem należytej staranności oraz obowiązujących przepisów Pzp, występuje sprzeczność pomiędzy poszczególnymi postanowieniami tej dokumentacji, dotyczącymi doświadczenia i okresu ostatnich 3 lat.
Sprzeczność dotyczy różnic między zapisami zawartymi w Ogłoszeniu
o zamówieniu oraz części ogólnej SWZ (dotyczącymi warunków udziału w postępowaniu i opisu doświadczenia w kryterium oceny ofert) a treścią zamieszczoną w ostatnich kolumnach tabel Formularza ofertowego, wypełnionych przez Wykonawców.
W Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ mowa jest o okresie 3 lat, natomiast
w Formularzu ofertowym pozostały zapisy odnoszące się do 4 lat – w tabelach FO dla Części I i II zamówienia oraz do 2 lat – w tabelach FO dla Części III zamówienia.
Przyjęcie przez Komisję przetargową jakiejkolwiek metody (w tym wykładni na korzyść Wykonawców) oceny złożonych ofert i wykazywanych przez Wykonawców okresów doświadczenia i - zarówno przyjęcie okresów dłuższych, jak i krótszych – będzie miała wpływ na wynik postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty, bo Wykonawcy przedstawili zróżnicowane w tym zakresie oferty. To z kolei prowadzi do wniosku, że postępowanie zostało obarczone wadą, niemożliwą na tym etapie do usunięcia. Co za tym idzie, nie ma możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
W związku z tym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców i informuje na stronie prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 262 pzp Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024, poz. 1320 – dalej „pzp”) Zamawiający - Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, w związku z zajściem przesłanek określonych w art. 255 pkt 6) pzp, zawiadamia o unieważnieniu wskazanego wyżej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ okazało się, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający analizując złożone oferty, oświadczenia i dokumenty oraz wzywając Wykonawców do wyjaśnień i innych uzupełnień zauważył, że niektóre zapisy załącznika nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy, pozostały nieaktualne. Mimo że dokumentacja zamówienia była przygotowywana z zachowaniem należytej staranności oraz obowiązujących przepisów Pzp, występuje sprzeczność pomiędzy poszczególnymi postanowieniami tej dokumentacji, dotyczącymi doświadczenia i okresu ostatnich 3 lat.
Sprzeczność dotyczy różnic między zapisami zawartymi w Ogłoszeniu
o zamówieniu oraz części ogólnej SWZ (dotyczącymi warunków udziału w postępowaniu i opisu doświadczenia w kryterium oceny ofert) a treścią zamieszczoną w ostatnich kolumnach tabel Formularza ofertowego, wypełnionych przez Wykonawców.
W Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ mowa jest o okresie 3 lat, natomiast
w Formularzu ofertowym pozostały zapisy odnoszące się do 4 lat – w tabelach FO dla Części I i II zamówienia oraz do 2 lat – w tabelach FO dla Części III zamówienia.
Przyjęcie przez Komisję przetargową jakiejkolwiek metody (w tym wykładni na korzyść Wykonawców) oceny złożonych ofert i wykazywanych przez Wykonawców okresów doświadczenia i - zarówno przyjęcie okresów dłuższych, jak i krótszych – będzie miała wpływ na wynik postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty, bo Wykonawcy przedstawili zróżnicowane w tym zakresie oferty. To z kolei prowadzi do wniosku, że postępowanie zostało obarczone wadą, niemożliwą na tym etapie do usunięcia. Co za tym idzie, nie ma możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
W związku z tym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców i informuje na stronie prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 262 pzp Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024, poz. 1320 – dalej „pzp”) Zamawiający - Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, w związku z zajściem przesłanek określonych w art. 255 pkt 6) pzp, zawiadamia o unieważnieniu wskazanego wyżej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ okazało się, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający analizując złożone oferty, oświadczenia i dokumenty oraz wzywając Wykonawców do wyjaśnień i innych uzupełnień zauważył, że niektóre zapisy załącznika nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy, pozostały nieaktualne. Mimo że dokumentacja zamówienia była przygotowywana z zachowaniem należytej staranności oraz obowiązujących przepisów Pzp, występuje sprzeczność pomiędzy poszczególnymi postanowieniami tej dokumentacji, dotyczącymi doświadczenia i okresu ostatnich 3 lat.
Sprzeczność dotyczy różnic między zapisami zawartymi w Ogłoszeniu
o zamówieniu oraz części ogólnej SWZ (dotyczącymi warunków udziału w postępowaniu i opisu doświadczenia w kryterium oceny ofert) a treścią zamieszczoną w ostatnich kolumnach tabel Formularza ofertowego, wypełnionych przez Wykonawców.
W Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ mowa jest o okresie 3 lat, natomiast
w Formularzu ofertowym pozostały zapisy odnoszące się do 4 lat – w tabelach FO dla Części I i II zamówienia oraz do 2 lat – w tabelach FO dla Części III zamówienia.
Przyjęcie przez Komisję przetargową jakiejkolwiek metody (w tym wykładni na korzyść Wykonawców) oceny złożonych ofert i wykazywanych przez Wykonawców okresów doświadczenia i - zarówno przyjęcie okresów dłuższych, jak i krótszych – będzie miała wpływ na wynik postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty, bo Wykonawcy przedstawili zróżnicowane w tym zakresie oferty. To z kolei prowadzi do wniosku, że postępowanie zostało obarczone wadą, niemożliwą na tym etapie do usunięcia. Co za tym idzie, nie ma możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
W związku z tym, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców i informuje na stronie prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 262 pzp Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu "Zintegrowani"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Organizacja i przeprowadzenie profesjonalnego programu szkoleniowo-doradczego, warsztatów oraz spotkań sieciujących Wawerskiego Integratora Przedsiębiorczości 2025 (WIP 2025)
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.