Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00642662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej
w Pleszewie w roku 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265603
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 6
1.4.2.) Miejscowość: Chocz
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-313
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 627415315
1.4.8.) Numer faksu: 627415319
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zschocz@ecentrum.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zschocz.szkolna.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646777
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00642662
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Po zmianie:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wymaganych kryteriów .
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma
maksymalną ilość punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
A. Cena oferty – waga 80%
B. Czas podstawienia pojazdu zastępczego – waga 20%
Punkty przyznane w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego”:
a. podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut – 100 pkt,
b. podstawienie pojazdu zastępczego od 21 minut do 30 minut – 60 pkt,
c. podstawienie pojazdu zastępczego od 31 minut do 40 minut – 30 pkt,
d. podstawienie pojazdu zastępczego po 40 minutach – 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie poda czasu podstawienia autobusu zastępczego, Zamawiający do obliczeń przyjmie czas - po 40 minutach.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
140000
Po zmianie:
77000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi: ”Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych” w
kresie od 03 stycznia 2024 r do 20 grudnia 2024 r.
2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do Zespołu Szkół w Choczu z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkoły oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich.
3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Chocz były tak skonstruowane, aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie
i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp.
5. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie do 20% . W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
6. Liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wykazem imiennym uczniom w terminie do 28 każdego
miesiąca na kolejny miesiąc. Wszyscy uczniowie mają zostać dowiezieni na zajęcia na godzinę 800.
8. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
9. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
10. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
11. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów.
12. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
13. Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez dyrektora szkoły.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi: ”Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w okresie od 07 stycznia 2025 r do 19 grudnia 2025 r.
Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie z miejsca zamieszkania do siedziby szkoły oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania.
1. Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie odbywać się będzie
w ramach przewozów regularnych specjalnych.
Realizacja usługi wyłącza prawa wykonawcy do świadczenia usług transportowych
wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z
dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
1.1. Warunki dowożenia i odwożenia 8 uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie:
a) dowożenie i odwożenie uczniów należy zorganizować pojazdem który przeznaczony jest do przewozu minimum w/w ilości osób (8 dzieci + 1 opiekun), zapewniając bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu poprzez zapewnienie pełnoletniego opiekuna oraz kierowcy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów bhp,
b) zajęcia w Szkole Specjalnej w Pleszewie rozpoczynają się o godz. 7:45, a kończą się około
godz. 15:00.
c) trasa i ilość kilometrów dowożenia i odwożenia uczniów:
Przyjazd na godz: 7:45
Kuźnia – Nowolipsk - Nowy Olesiec – Józefów - Chocz – Pleszew ( 31 km)
Odjazd o godz: 15:00
Pleszew – Chocz- Józefów - Nowy Olesiec – Nowolipsk - Kuźnia ( 31 km)
Łącznie dziennie ok. 62 km
d) podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu
z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich,
e) ilość dni nauki szkolnej w okresie od 07.01.2025 – 19.12.2025 wynosi max 177.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień Umowy może zostać dokonana na warunkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
z ewentualną zmianą terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług:
a) zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie,
b) zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia,
c) do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana aktualnie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług,
d) zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług;
2) zmiana wielkości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub przy zmianie potrzeb wynikłych w trakcie wykonywania niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie ilości dowożonych dzieci a tym samym możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kilometrów do pokonania na poszczególnych trasach (utworzenie dodatkowej nowej trasy przewozu lub usunięcie istniejącej). Zmiany te mogą nastąpić w sytuacji rezygnacji danego ucznia z dowozu do szkoły lub zgłoszenie przez rodzica nowego ucznia do dowozu do szkoły. W momencie wystąpienia w/w sytuacji zmiana wielkości przedmiotu zamówienia (mniej lub więcej biletów) a tym samym wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej
w dniu zmiany części zamówienia.
3) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usług, albo zawieszenia wykonywania Umowy spowodowanych brakiem możliwości realizacji tych usług przez Wykonawcę ze względu na:
a) czasowe ograniczenie lub czasowe zawieszenie funkcjonowanie jednostek systemu oświaty na obszarze kraju lub jego części, w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i młodzieży na podstawie rozporządzenia ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania,.
b) działania siły wyższej –termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni działania siły wyższej.
4) zmiana zakresu rzeczowego (nowa jednostka oświatowa) w przypadku zapewnienia dowozu dzieci skierowanych do innej jednostki oświatowej niż wskazana w § 1 ust. 1 niniejszej umowy w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub w chwili zawarcia umowy.
4) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
3. Zmianą danych podmiotowych Wykonawcy.
4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia:
a) zmiana pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, którymi wykonawca będzie świadczył usługę, na inne pojazdy pod warunkiem, że nowe pojazdy będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tych pojazdów w SWZ
b) zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na inne lub dodatkowe osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SWZ i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawarte w SWZ
5. Wszelkie zmiana postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.