Og³oszenie z dnia 2024-12-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
OCHRONA OSÓB, OBIEKTU I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W ¦WINOUJ¦CIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324659
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swinoujscie.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinoujscie.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OCHRONA OSÓB, OBIEKTU I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9288ae9-ae3b-4a86-9144-94d33b721e07
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00646783
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00227038/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ochrona fizyczna i monitoring budynku S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu, ul. Paderewskiego 6
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9288ae9-ae3b-4a86-9144-94d33b721e073.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
3.1. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
3.2. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administrator Danych Osobowych Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 6, 72-600 ¦winouj¶cie.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu do korespondencji: S±d Rejonowy w ¦winouj¶ciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 6, 72-600 ¦winouj¶cie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@swinoujscie.sr.gov.pl.
Cele przetwarzania danych osobowych Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówieñ publicznych realizowanego w trybie wynikaj±cym z ustawy PZP oraz w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy z S±dem Rejonowym w ¦winouj¶ciu oraz w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Procedura prowadzona na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Przes³ankami legalizuj±cymi przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze okre¶lonych w przepisach krajowych lub unijnych odnosz±cych siê do zamówieñ publicznych, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych; po wybraniu Wykonawcy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, tj.: ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami; potrzeba posiadania sta³ego kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcê, odpowiedzialnymi za realizacjê umowy, przy czym z chwil± podjêcia przez tê osobê czynno¶ci w ramach wykonywania umowy, takich, które podlegaj± obowi±zkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przes³anka przetwarzania danych osobowych, któr± od tego momentu bêdzie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
Informacja
o odbiorcach danych osobowych Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-75 ustawy PZP oraz: podmioty zapewniaj±ce na rzecz S±du Apelacyjnego w Szczecinie obs³ugê techniczn± i organizacyjn±, np. dostawcy oprogramowania do zarz±dzania systemami, podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê techniczn± oprogramowania, itp.
Okres przechowywania danych osobowych
Okres przechowywania danych osobowych, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, wynosi 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd.RODO
Uprawnienia z art. 15
-19 ogólnego rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe, ma prawo:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych – w celu realizacji niniejszego ¿±dania administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania;
- prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w zakresie w jakim dane osobowe przetwarzane s± w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO przys³uguje prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn zwi±zanych ze szczególn± sytuacj± wobec przetwarzania danych osobowych.
Prawo
do wniesienia skargi Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub www.uodo.gov.pl, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych przez administratora narusza przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
Ograniczenie stosowania Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe nie przys³uguje prawo do:
- usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania na podstawie art. 21 RODO danych osobowych, w przypadku gdy podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja
o dobrowolno¶ci lub obowi±zku podania danych osobowych Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Informacje
o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
o profilowaniu W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych od pañstwa trzeciego
lub organizacji miêdzynarodowej Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Przetwarzanie danych Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane jedynie przez upowa¿nione do tego osoby.
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w szczególno¶ci do udzielenia informacji przewidzianych w art. 13 oraz 14 RODO dotycz±cych osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu, a które pozyska³ bezpo¶rednio lub po¶rednio od tych osób lub podwykonawców, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.261.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na bezpo¶redniej ochronie fizycznej obiektu, osób i mienia s±du oraz sprawowanie ochrony poprzez system sta³ego monitorowania alarmowej instalacji w³amaniowej, napadowej i po¿arowej w budynkach S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu przy ul. Paderewskiego, poprzez:
a) bezpo¶redni± ochronê fizyczna obiektu, osób i mienia S±du ¶wiadczon± przez pracownika ochrony w dniach urzêdowania S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu
w godzinach od 7.00 do 18.00 ;
b) system sta³ego monitorowania alarmowej instalacji w³amaniowej, napadowej
i po¿arowej ca³odobowo,
c) otwieranie i zamykanie budynku oraz deponowanie kluczy do budynku w siedzibie (oddziale) Wykonawcy (lub w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcê na terenie Miasta ¦winouj¶cie, posiadaj±cym zabezpieczenie przed dostêpem osób trzecich).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, szczegó³owo opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U.2021.1995 ze zmianami) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanej
w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument musi posiadaæ ten z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólna, który bêdzie odpowiada³ za realizacjê prac objêtych koncesj±.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
Nale¿ycie wykona³ lub nale¿ycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê (na podstawie jednej umowy trwaj±cej minimum 12 miesiêcy) o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia - ochronê osób i mienia, obiektów w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, w budynku/budynkach biurowych o ca³kowitej powierzchni u¿ytkowej minimum 1.500,00 m2.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden
z wykonawców w ca³o¶ci.
Uwaga: W sytuacji, gdy Wykonawca realizuje us³ugê bêd±c± w trakcie realizacji, Zamawiaj±cy wymaga, aby na dzieñ sk³adania ofert, by³a ona realizowana przez okres co najmniej 12 miesiêcy.
Jedna us³uga to jedna umowa, w ramach, której wykonano lub nadal s± wykonywane us³ugi ochrony osób i mienia odpowiadaj±ce postawionemu warunkowi.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
2) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
Niedopuszczalne jest ³±czenie zamówieñ wykonanych przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ 1 zamówienie spe³niaj±ce wymagania Zamawiaj±cego.
UWAGA: Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia przedmiotowej us³ugi (art. 60 i art.121 ustawy Pzp).
Dla Zamawiaj±cego kluczow± czê¶ci± zamówienia jest bezpo¶rednia fizyczna us³uga ochrony osób i mienia obiektów opisana w SWZ i Za³±czniku nr 5 do SWZ. W takim wypadku brak jest mo¿liwo¶ci powo³ania siê na do¶wiadczenie tych Wykonawców/ Wspó³wykonawców, którzy nie wykonaj± kluczowej czê¶ci zamówienia do realizacji których te do¶wiadczenie jest wymagane.
Wykonawca pozosta³y zakres zamówienia, inny ni¿ okre¶lony powy¿ej tj. w zakresie grupy interwencyjnej i stacji monitorowania mo¿e powierzyæ podwykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wype³niony formularz ofertowo-cenowy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±czniknr 1 do SWZ;O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
o udzielenie za¬mówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±).
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej - pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±);O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, który zakres wykonaj± poszczególni Wykonawcy (podmiotowy ¶rodek dowodowy) - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Interaktywny formularz ofertowy, udostêpniony przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia (zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”), pomocniczo w celu zaci±gniêcia informacji do systemu; Oferta oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu musz± byæ z³o¿one w oryginale.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum),Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na
swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego
Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce
dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie
zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.Szczegó³y dotycz±ce
sposobu sk³adania poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ przez Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie opisane s± innych w³a¶ciwych miejscach w niniejszym
og³oszeniu oraz w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy polegaj±cych na zmianie wynagrodzenia, w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy.2. Niezale¿nie od zmian umowy przewidzianych powy¿ej, na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy PZP, wynagrodzenie Wykonawcy podlegaæ bêdzie waloryzacji (zmniejszeniu lub zwiêkszeniu) prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny daj±cych siê wyodrêbniæ i ustaliæ, materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Waloryzacja ta bêdzie dokonywana raz w kwartale z zachowaniem nastêpuj±cych zasad i w nastêpuj±cy sposób:
1) waloryzacja wynagrodzenia mo¿e nast±piæ po raz pierwszy po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy, z tym ¿e pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia bêdzie pierwszy dzieñ kolejnego miesi±ca w danym roku kalendarzowym w którym waloryzacja przys³uguje i nastêpuje po raz pierwszy;
2) waloryzacja dokonywana bêdzie w okresach kwartalnych, w których mo¿e nastêpowaæ zmiana wynagrodzenia Wykonawcy;
3) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy Strony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 10 % dotychczasowego poziomu cen jednostkowych, na dzieñ sk³adania oferty;
4) stosowany przez Strony sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia okre¶la siê jako waloryzacjê wynagrodzenia;
5) waloryzacja dokonywana bêdzie w oparciu o og³aszany w komunikacie przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w ujêciu miesiêcznym poprzez zsumowanie miesiêcznych wska¼ników cen towarów i us³ug konsumpcyjnych pocz±wszy od miesi±ca, w którym Wykonawca z³o¿y³ ofertê do dnia dokonywania waloryzacji. Od tak obliczonej sumy zostanie odjêta warto¶ci 10%, o której mowa w pkt 3;
6) waloryzacji, w okresach nie czêstszych ni¿ okresy kwartalne okre¶lone powy¿ej
w punkcie 2), podlega pozosta³a do wyp³aty czê¶æ Wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy tj. czê¶æ wynagrodzenia nale¿na za us³ugi zrealizowane w kolejnym okresie, w którym waloryzacja nastêpuje;
7) waloryzacji podlegaæ bêdzie kwota wynagrodzenia miesiêcznego stosownie do zmiany cen materia³ów lub kosztów, oraz zwi±zana z ich zmian± wysoko¶æ wynagrodzenia maksymalnego okre¶lonego w § 6 ust. 2 je¶li bêdzie konieczna;
8) w wyniku zastosowania postanowieñ zwi±zanych z waloryzacj± wynagrodzenia, maksymalna zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego w § 6 ust. 1 jak± dopuszcza Zamawiaj±cy nie mo¿e przekroczyæ wysoko¶ci 5% maksymalnego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 2 Umowy z chwili jej zawarcia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl i pod nazw± niniejszego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Rozdziale XI SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniawspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty
sk³ada siê z uwzglêdnieniem postanowieñ rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01 lutego 2025 r. od godz.18:00 do dnia 31.01.2026 r. do godz.18.00 (w przypadku rozpoczêcia dnia 01 lutego 2025 r. od godz.18:00).
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 dla Szpitala Miejskiego w ¦winouj¶ciu
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony osób i mienia O¶rodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w ¦winouj¶ciu w roku 2025.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa, termomodernizacja i dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepe³nosprawnych budynku szpitala uzdrowiskowego "Ba³tyk".
- OCHRONA OSÓB, OBIEKTU I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU
- Dostawa sosów, zup i przypraw przetworzonych dla KPW ¦winouj¶cie.
- UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH UZDROWISKA ¦WINOUJ¦CIE S.A.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony
- Us³uga ca³odobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- "¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkó³ Ekonomicznych w Tczewie"
- Ochrona obiektów Oczyszczalni ¦cieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Us³uga ochrony fizycznej i ochrony mienia ¶wiadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzib± w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Okrêgowego i S±du Rejonowego w Zamo¶ciu.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.