eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-38/24



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-38/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-38/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcce5ef6-1d5b-4f9d-9c35-fa51d50835a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-38/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych wraz z dostawą i montażem mebli na wymiar oraz sprzętu AGD, które mają na celu modernizację i dostosowanie obiektu nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie do przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz innych obowiązujących przepisów i norm. Przedmiot zamówienia dotyczy pomieszczeń kondygnacji trzeciego piętra i parteru, klatek schodowych oraz dachu budynku nr 102.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje:
1) Wewnętrzne roboty budowlane dostosowawcze pomieszczeń, w tym:
1.1) Roboty branży budowlanej, między innymi:
- rozbiórkowe i demontażowe [rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia];
- ogólnobudowlane [roboty betonowe, roboty murowe (ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo- gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży, wykonanie tynków z zaprawy cementowo- wapiennej), udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie (wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota, obłożenie schodów, spoczników i cokolików płytkami gresowymi), renowacja posadzki lastrykowej, ścianki systemowe, roboty malarskie (ścian, sufitów, elementów metalowych), wymiana drzwi stalowych na dach, wymiana elementów wnętrza windy (ściany, podłoga, sufit), dostawa i montaż wyposażenia (odbojnice, odbojoporęcze, narożniki), dostawa i montaż sprzętu gaśniczego (gaśnice i szafki gaśnicze), wymiana barierki];
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej [częściowy demontaż stolarki okiennej, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, dostawa i montaż stolarki okiennej z szybą bezpieczną 4 mm + folia + 16 argon + 4 mm, współczynnik przenikania ciepła dla szyby: 1, dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej, wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach).
1.2) Roboty branży sanitarnej, między innymi:
- wodno- kanalizacyjne [demontaż instalacji wodno- kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i c.w.u. z rur PP Stabi, montaż nowych rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), roboty izolacyjne, dostawa i montaż armatury, dostawa i montaż przyborów (m.in. umywalki, zlewozmywaki, ścianki prysznicowe, muszle ustępowe)],
- centralnego ogrzewania [wymiana grzejników oraz zaworów powrotnych i zasilających instalacji c.o.];
- demontaż istniejącego klimatyzatora i jego ponowny montaż we wskazanym miejscu, dostawa i montaż nowych klimatyzatorów w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji projektowej;
- wykonanie instalacji tlenowej w salach pacjentów po uprzednim opracowaniu przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji projektowej;
- dostawa i montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych [baterie, poręcze, uchwyty, lustra, zasłonki pod prysznic];
- dostawa i montaż wyposażenia sanitarno-higienicznego [dozowniki wielokrotnego użytku];
- montaż szafek hydrantowych.
1.3) Roboty branży elektrycznej, między innymi:
- demontażowe [demontaż istniejącej rozdzielni głównej (na parterze budynku 102 - pod schodami), demontaż istniejących tablic elektrycznych i osprzętu elektrycznego];
- instalacyjne elektryczne [wykonanie tablic piętrowych, wykonanie WLZ, wykonanie okablowania, dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych];
- instalacyjne niskoprądowe [wykonanie instalacji ppoż., wykonanie sterowania oddymianiem i DSO, wykonanie okablowania strukturalnego, wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu, wykonanie instalacji CCTV i wideofonowej, wykonanie instalacji systemu przywoławczego oraz napadowego];
- dostawa i montaż paneli ściennych;
- integracja systemów przeciwpożarowych trzeciego piętra budynku nr 102 (DSO, SSP, oddymiania) z istniejącymi systemami w tym obiekcie.
2) Zewnętrzne roboty budowlane, między innymi:
- wykonanie i montaż nowych krat stalowych cynkowanych i malowanych proszkowo oraz dogęszczenie istniejących krat w oknach;
- uszczelnienie styków parapet – okno;
- naprawa i renowacja dachu gumą w płynie metodą natryskową wraz z kominami,
- roboty izolacyjne na instalacji solarnej zlokalizowanej na dachu budynku;
- dostawa i montaż daszka ochronnego nad wejściem do budynku;
- częściowa naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji po wymianie stolarki okiennej i naprawie dachu;
- modernizacja instalacji odgromowej;
- dostawa i montaż zestawu antenowego.
3) Dostawę i montaż mebli na wymiar wraz ze sprzętem AGD do pomieszczeń zlokalizowanych na trzecim piętrze budynku nr 102, które zostały szczegółowo wskazane w Formularzu cenowym Wykonawcy (załącznik nr 1.1 do SWZ).
4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
- wywiezie i podda utylizacji gruz, drewno i szkło z demontażu;
- uprzątnie teren po wykonanych pracach;
- przywróci do stanu pierwotnego teren budowy po zakończonych robotach;
- przeprowadzi stosowne próby, pomiary i odbiory wykonanych robót we wszystkich branżach (wymagane obowiązującymi przepisami);
- wykona kompletną dokumentację powykonawczą (w formie papierowej i na nośniku pendrive) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca opracuje też dopuszczenie jednostkowe PWP dla istniejącego wyłącznika pożarowego na obiekcie oraz scenariusz pożarowy dla obiektu wraz z matrycą sterowań, uzgodnione z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.
Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej” (znak: ZP-38/24), w tym: przedmiary robót, dokumentacja projektowa autorstwa Biura Projektowego Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń budynku nr 102 do wymagań ochrony przeciwpożarowej, wyciąg z dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń III piętra budynku szpitalnego nr 102 autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku (w tym szczegółowe rysunki projektowe mebli na wymiar oraz załączniki pn.: „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” – załącznik A do SWZ; „Część I - Szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia – meble na wymiar” – załącznik B do SWZ; Część VIII - Szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia – sprzęt AGD” – załącznik C do SWZ; oraz w oparciu o zapisy wzoru umowy (załącznika nr 4 do SWZ) i ofertę Wykonawcy, w szczególności kosztorys/-y ofertowy/-e.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

45421151-7 - Instalowanie kuchni na wymiar

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub rozbudowę lub przebudowę lub modernizację lub remont obiektu kubaturowego o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto).
Wartość jednego zamówienia na roboty budowlane to wartość wskazana w umowie zawartej przez Wykonawcę z Inwestorem/Zamawiającym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 03.01.2025 r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 22 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 17 grudnia 2024 r., o godz. 12:00.

Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załączniki nr 1.1 do SWZ - Formularz cenowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 2.2 do SWZ - Wykaz robót budowlanych, Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), kosztorysy oferotowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.