Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00601690/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług medycznych w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 123 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług medycznych w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15d0948-fae8-4c25-a6cf-0d133aa18698
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/50/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Udzielenie świadczeń zdrowotnych polegających na wykonywaniu badań lekarskich osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP Trzebnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-178-038-178/2024/IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132078,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy.
2. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób doprowadzanych przez Policję do miejsca wykonywania badań, tj.:
a) całodobowe świadczenie przez Wykonawcę usług medycznych w postaci badań lekarskich osób zatrzymanych/ doprowadzonych, przewidzianych w art. 15 ust 5 ustawy o Policji oraz na podstawie Rozporządzenia MSW z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r. poz. 1102 z późn. zm.), a także Rozporządzenia MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z późn. zm.)
wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego (wg wzorów zgodnych z ogólnie obowiązującymi przepisami) o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie prostych ran niewymagających wykonania zabiegu chirurgicznego i wystawienie recepty na niezbędne leki w ilości minimalnej koniecznej do zabezpieczenia pacjenta w trakcie przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z określeniem sposobu ich dawkowania;
b) pobranie krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi (Załącznik nr 2 lub 3 do umowy);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w § 1 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
3. Miejsce świadczenia usługi. Zamawiający wymaga świadczenia usługi na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy. W załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym należy podać nazwę i adres placówki, w której będą świadczone usługi.
4. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia – jednorodność usługi, podział na części (i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców) mógłby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia. Realizacja poszczególnych czynności wchodzących w zakres świadczonej usługi jest od siebie zależna. Usługę może świadczyć tylko jeden Wykonawca – na obszarze działania Komendy Powiatowej w Trzebnicy.
Podział niniejszego zamówienia na części z przyczyn obiektywnych nie jest możliwy, działanie takie nie utrudnia jednak uczciwej konkurencji – zamówienie ze względu na wartość szacunkową skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z motywem 78 dyrektywy 2014/24/UE należy umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom ubieganie się o udzielenie zamówień publicznych oraz zwiększyć konkurencyjność. Z motywu 78 dyrektywy 2014/24/UE nie wynika natomiast obowiązek podziału zamówienia na części w każdym przypadku.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
5. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85100000-0 – Usługi ochrony zdrowia, 85121000-3 – Usługi medyczne.
7. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
8. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp).
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ewentualnie kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w zapisach § 5 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj.:
1. Zamawiający wymaga, aby czynności w przedmiocie zamówienia tj. badanie lekarskie wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań lub istnieniu przeciwwskazań do osadzenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych oraz usługę pobrania krwi, wykonywał personel zatrudniony u Wykonawcy na podstawie stosunku pracy, ewentualnie kontraktów.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 m-cy od zawarcia umowy do złożenia oświadczenia Zamawiającemu o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę lub kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia oraz na żądanie Zamawiającego.
3. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych zawartych w oświadczeniu wymienionym w ust. 2. W tym celu ma prawo zażądać oświadczenia pracowników o sposobie zatrudnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital im. św. Jadwigi Ślaskiej w Trzebnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-15-23-806
7.3.3) Ulica: Prusicka 53-55
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W TRZEBNICY
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W TRZEBNICY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
- SZP/242-271/2024 Instalacja Gałęzi T Lokalnego Systemu Kriogenicznego akceleratora Super-FRS infrastruktury FAIR
- Przebudowa trzech lokali mieszkalnych 15A/3,15B/2 i 15B/3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kunickiej w Ziemnicach
- "Dostawa odczynników do izolacji i znakowania cząstek oraz podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa, montaż, wymiana witryn aluminiowych wraz z drzwiami w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu
- Usuwanie skutków powodzi - Remont drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 19+400-22+800.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Głównego Urzędu Miar.
- Usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Świadczenie usług medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.