Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie dostępu do programu kontroli obowiązku szkolnego, nauki i rocznego przygotowania przedszkolnego wraz z modułem na terenie miasta
Słupsk ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Udzielenie dostępu do programu kontroli obowiązku szkolnego, nauki i rocznego przygotowania przedszkolnego wraz z modułem na terenie miastaSłupsk ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f0a473f-724e-46b3-b547-2ec7e6f0636a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042973/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Dostęp do programu do naliczania i rozliczania dotacji podręcznikowej oraz aplikacji do kontroli spełniania przez dzieci obowiązku szkolnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Program do kontroli obowiązku szkolnego, nauki i rocznego przygotowania przedszkolnego wraz z modułem do naliczania i rozliczania dotacji celowej przeznaczonej na wyposażenie szkół w podręczniki i materiały ćwiczeniowe na terenie miasta Słupska OSON i ODPR wykorzystywany jest przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz pracowników 39 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest miasto Słupsk oraz 7 szkół podstawowych niepublicznych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne. Dotychczasowa umowa na dostawę dostępu do programu wraz z asystą techniczną kończy się 30 listopada 2024 r.
Z uwagi na fakt, iż konieczna jest z dniem 1 grudnia 2024 r. kontynuacja monitorowania realizacji obowiązku szkolnego i nauki uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzonych przez miasto Słupsk oraz rozliczenia w grudniu 2024 r. dotacji celowej przeznaczonej na zakup podręczników i materiałów ćwiczeniowych - CAŁOŚĆ UZASADNIENIA W DOKUMENTACJI POSTĘPOWANIA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.54.2024.ZCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie dostępu do programu kontroli obowiązku
szkolnego, nauki i rocznego przygotowania przedszkolnego wraz z modułem na terenie
miasta Słupsk”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „KRAKFIN” S.C
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „BARBARA CIEŚLIK KRAKFIN” , „MAREK SUJDAK KRAKFIN”, JAN FILAS KRAKFIN”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772093708
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAKFIN S.C. JAN FILAS, BARBARA CIEŚLIK, MAREK SUJDAK
jakie przetargi wygrała firma
KRAKFIN S.C. JAN FILAS, BARBARA CIEŚLIK, MAREK SUJDAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń dla Gminy Poronin w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Poronin".
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Wymiana liczników wodociągowych na inteligentne systemy rozliczania wody na terenie gminy Jeżewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.