eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraRemont dróg gminnych w Gminie Dobra w ramach usuwania skutków powodzi w 2024 roku: Remont drogi gminnej nr K340005K "Chyszówki - Gąsiory" w miejsc. Chyszówki w km 0+300 do km 0+600 ( ... ).



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w Gminie Dobra w ramach usuwania skutków powodzi w 2024 roku: Remont drogi gminnej nr K340005K "Chyszówki - Gąsiory" w miejsc. Chyszówki w km 0+300 do km 0+600 ( ... ).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra 233

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183330020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32b328eb-8154-4d0d-afe8-a2cb86b5c37b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w Gminie Dobra w ramach usuwania skutków powodzi w 2024 roku: Remont drogi gminnej nr K340005K "Chyszówki - Gąsiory" w miejsc. Chyszówki w km 0+300 do km 0+600 ( ... ).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b328eb-8154-4d0d-afe8-a2cb86b5c37b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053935/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg gminnych w Gminie Dobra w ramach usuwania skutków powodzi w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.39.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1044378,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:

Zadanie nr 1.
Zadanie inwestycyjne w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych pn. "Remont drogi gminnej nr K340005K "Chyszówki - Gąsiory" w miejsc. Chyszówki w km 0+300 do km 0+600"
Zakres robót obejmuje: długość odcinka 300 m, szerokość jezdni asfaltowej 2,80 m, pobocza tłuczniowe 2*0,35 m podwójnie skropione emulsją i grysami.
Rodzaj robót:
- wykonanie robót ziemnych,
- uzupełnienie podbudowy nawierzchni drogi kruszywem łamanym,
- wykonanie stabilizacji podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwy wiążącej gr 5,0 cm i ścieralnej gr. 4,0 cm,
- uzupełnienie poboczy,
- remont elementów odwodnienia, rowów i przepustów.

Zadanie nr 2.
Zadanie inwestycyjne w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych pn. "Remont drogi gminnej nr K340029K "Dobra - Stysie - Czyrnki” w miejsc. Dobra w km 0+ 000 do km 0+460"
Zakres robót obejmuje: długość odcinka 460 m, szerokość jezdni asfaltowej 2,7-3,00 m
pobocza tłuczniowe 2*0,5m i 2*0,35 podwójnie skropione emulsją asfaltową i grysami.
Rodzaj robót:
- wykonanie robót ziemnych,
- uzupełnienie podbudowy nawierzchni drogi kruszywem łamanym,
- wykonanie stabilizacji podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwy wyrównawczej, wiążącej gr 5,0 cm i ścieralnej gr. 4,0 cm,
- uzupełnienie poboczy,
- remont elementów odwodnienia, rowów i przepustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 637372,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II:
Zadanie inwestycyjne w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych pn. "Remont drogi gminnej nr K340127K "Wola Skrzydlańska - Podlesie - Śnieżnica” w miejsc. Wola Skrzydlańska w km 0+ 665 do km 1+100"
Zakres robót obejmuje: długość odcinka 435 m, szerokość jezdni asfaltowej 3,50 m, pobocza tłuczniowe 2*0,5 m podwójnie skropione emulsją i grysami.
Rodzaj robót:
- wykonanie robót ziemnych,
- uzupełnienie podbudowy nawierzchni drogi kruszywem łamanym,
- wykonanie stabilizacji podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwy wiążącej
gr 5,0 cm i ścieralnej gr. 4,0 cm,
- uzupełnienie poboczy,
- remont elementów odwodnienia, rowów i przepustów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 407005,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625005,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770160,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625005,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa KADBUD Kazimierz Dudzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490682439

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 10

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625005,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395427,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523624,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395427,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385498208

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395427,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.