eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOpracowanie wniosku o dofinansowanie projektu pod nazwą: "Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań - Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wniosku o dofinansowanie projektu pod nazwą: „Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kleszczewo.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Luboń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631257868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Edmunda Bojanowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Luboń

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@lubon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lubon.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Swarzędz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@swarzedz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swarzedz.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@mosina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mosina.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGION: 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000551125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 115

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.tarnowo-podgorne.pl/5974

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonak

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.czerwonak.pl/5677

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@suchylas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.suchylas.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pobiedziska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pobiedziska.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka J. Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umoborniki.nv.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Puszczykowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631257874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/puszczykowo/bip.html

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skoki.nowoczesnagmina.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Buk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 631258750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Buk

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buk@buk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.buk.gmina.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301740215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 37

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliapoznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metropoliapoznan.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie wniosku o dofinansowanie projektu pod nazwą: „Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203c14fa-f712-4683-afc4-3e67b271f7c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.78 Opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami, w tym studium wykonalności dla projektu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu partnerskiego pn. Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II. Projekt jest przewidziany do współfinansowania ze środków Funduszy Europejskich dla którego okres naboru rozpoczął się 7 października br. i kończy się 31 stycznia 2025 r. Dotychczasowe podjęte działania na rzecz wyłonienia wykonawcy zakończyły się niepowodzeniem.
Rezultat dotychczas przeprowadzonego postępowania, czas niezbędny Wykonawcy na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a następnie czynności weryfikacyjne po stronie Zamawiającego oraz termin wyznaczony przez Instytucję Zarządzającą Programem Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 na złożenie wniosku do 31.01.2025 r. rodzi realne zagrożenie niepowodzenia w realizacji przedmiotowego projektu.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZPb-II.271.121.2024.EM

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.146.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59714,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie
a) wniosku o dofinansowanie,
b) studium wykonalności, oraz
c) dodatkowej dokumentacji
‒ dalej zwane łącznie „dokumentacją aplikacyjną”,
na potrzeby aplikowania o dofinansowanie projektu pn.: „Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II”.
2) Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę wszystkich załączników do wniosku o dofinansowanie, za wyjątkiem takich, które są dokumentami posiadanymi przez Zamawiającego, jak np. statut Miasta Poznania.
3) Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej obejmuje również prawidłowe przygotowanie wniosku do uzyskania zaświadczenia organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 oraz prawidłowe przygotowanie wniosku do uzyskania deklaracji organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną (nazwy załączników mogą się różnić, ostateczny ich kształt znany będzie na etapie ogłoszenia naboru wniosków o dofinansowanie), w terminie umożliwiającym pozyskanie przez Zamawiającego stosownych zaświadczeń.
4) Projekt jest przewidziany do współfinansowania ze środków Funduszy Europejskich w ramach: Priorytetu 02 Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działania 02.06 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe w ramach ZIT.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do u umowy.
6) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBF Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811009458

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 461

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-451

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Pełna nazwa postępowania brzmi:
Opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami, w tym studium wykonalności, dla projektu pod nazwą: „Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II”
2. Pełne uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletu dokumentacji aplikacyjnej na rzecz złożenia wniosku o dofinansowanie dla dużego partnerskiego projektu pn. Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznań – Etap II. Projekt jest przewidziany do współfinansowania ze środków Funduszy Europejskich w ramach: Priorytetu 02 Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działania 02.06 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe w ramach ZIT dla którego okres naboru rozpoczął się 7 października br. i kończy 31 stycznia 2025 r. Dotychczasowe podjęte działania na rzecz wyłonienia wykonawcy zakończyły się niepowodzeniem; w ramach opublikowanego 3 października br. postępowania nr ZPb-II.271.121.2024.EM (w zakresie części I) wpłynęła jedna oferta, która w przedmiotowej części postępowania została odrzucona, a postępowanie w tej części zostało unieważnione.
Rezultat dotychczas przeprowadzonego postępowania, czas niezbędny Wykonawcy na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a następnie czynności weryfikacyjne po stronie Zamawiającego oraz termin wyznaczony przez Instytucję Zarządzającą Programem Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 na złożenie wniosku do 31.01.2025 r. rodzi realne zagrożenie niepowodzenia w realizacji przedmiotowego projektu.
Uwzględniając powyższe zastosowano procedurę, zgodnie z art. 305 pkt 1) w związku z art. 214. ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.