Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563752/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego serwerowni oraz UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego serwerowni oraz UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eac8938-2ffd-460b-bc46-ab3cf0b2d7ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070227/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego serwerowni oraz UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
7. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu „ Zabezpieczenie infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu bezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu w tym urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego serwerowni oraz UPS.2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
1) Część 1 – Dostawa urządzeń sieciowych do Starostwa Powiatowego w Trzebnicy;
2) Część 2 – Dostawa UPS oraz zasilaczy awaryjnych do Starostwa Powiatowego w Trzebnicy.
2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie:
1) Dla części 1 zamówienia:
− router (Pozycja nr 1 załącznika nr 9 do SWZ)- 1 szt;
− moduł przekaźników światłowodowych (Pozycja nr 2 załącznika nr 9 do SWZ) – 2 szt;
− moduł przekaźników światłowodowych ( Pozycja nr 3 załącznika nr 9 do SWZ )– 6 szt;
− przełącznik sieciowy (Pozycja nr 4 załącznika nr 9 do SWZ) – 12 szt;
− przełącznik sieciowy (Pozycja nr 5 załącznika nr 9 do SWZ)– 8 szt;
− przełącznik sieciowy (Pozycja nr 6 załącznika nr 9 do SWZ)– 3 szt;
− przełącznik sieciowy (Pozycja nr 7 załącznika nr 9 do SWZ)- 10 szt;
− przełącznik sieciowy (Pozycja nr 8 załącznika nr 9 do SWZ)- 5 szt;
− moduł przekaźników sieciowych 1Gb (Pozycja nr 9 załącznika nr 9 do SWZ) – 18 kpl. (2-pack);
− moduł przekaźników sieciowych 10gb (Pozycja nr 10 załącznika nr 9 do SWZ) – 32 kpl. (2-pack).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4. Adres dostawy:
1) Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica;
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
6. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu „ Zabezpieczenie infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu bezpieczeństwa.
7. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, ewentualnie marka lub nazwa handlowa, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretny podmiot, służy to wyłącznie określeniu standardu jakości produktu, będących przedmiotem zamówienia, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta, i należy rozumieć, iż wskazanej nazwie producenta, znakowi towarowemu, patentom, pochodzeniu, marce lub nazwie handlowej towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych, marek lub nazw handlowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji nazwy należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, cech czy funkcji danego przedmiotu wyposażenia, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdział VI SWZ oraz załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 189398,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu w tym urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego serwerowni oraz UPS.2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
1) Część 1 – Dostawa urządzeń sieciowych do Starostwa Powiatowego w Trzebnicy;
2) Część 2 – Dostawa UPS oraz zasilaczy awaryjnych do Starostwa Powiatowego w Trzebnicy.
2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie:
Dla części 2 zamówienia:
− zasilacz awaryjny (Pozycja nr 1 załącznika nr 9 do SWZ) – 1 szt;
− zasilacz awaryjny (Pozycja nr 2 załącznika nr 9 do SWZ) – 1 szt;
− technicznych zasilacz awaryjny (Pozycja nr 3 załącznika nr 9 do SWZ) – 22 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4. Adres dostawy:
1) Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica;
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
6. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu „ Zabezpieczenie infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu bezpieczeństwa.
7. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, ewentualnie marka lub nazwa handlowa, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretny podmiot, służy to wyłącznie określeniu standardu jakości produktu, będących przedmiotem zamówienia, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta, i należy rozumieć, iż wskazanej nazwie producenta, znakowi towarowemu, patentom, pochodzeniu, marce lub nazwie handlowej towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych, marek lub nazw handlowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji nazwy należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, cech czy funkcji danego przedmiotu wyposażenia, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdział VI SWZ oraz załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 157050,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182860,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197925,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930288722
7.3.3) Ulica: Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78225,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261867,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184247,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930288722
7.3.3) Ulica: Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184247,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1454D Czeszów - Kuźniczysko wraz z budową chodnika w miejscowości Kuźniczysko (opracowanie dokumentacji oddzielnie dla chodnika i drogi)", z podziałem na 2 zadania
- Odnowa oznakowania poziomego na drogach gminnych
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Trzebnica (polegająca na wymianie opraw na ledowe)
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych.
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.