Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3
we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021323630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borowska
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-551
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zpo3@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo3wroclaw.edupage.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f87802c-287e-4e12-830c-be1b2009c5131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f87802c-287e-4e12-830c-be1b2009c513
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO 3/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2025 r., zgodnie z opisem zawartym w–załączniku nr 8 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami, polegający w szczególności na:
a) dozorze i ochrony stałej obiektu we wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy w systemie całodobowym;
b) obsłudze central systemów alarmowych: sygnalizacji włamania i napadu oraz sygnalizacji pożaru i innych urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniach ochrony, w tym wyłączania i załączania systemów alarmowych;
c) otwieraniu i zamykaniu drzwi wejściowych do budynku i bramy lub/i szlabanu;
d) bieżącym obserwowaniu i monitorowaniu obiektu z wykorzystaniem istniejącego w budynku telewizyjnego systemu dozorowania oraz systemów instalacji p.poż, systemów antywłamaniowych,
e) Ścisłym przestrzeganiu wewnętrznych procedur Zamawiającego dotyczących zasad porządkowych obowiązujących na terenie danego obiektu, w tym zasad dotyczących ewakuacji budynku w sytuacji zagrożeń,
f) Nadzorze (monitorowaniu) nad pracą systemów: wentylacji i klimatyzacji, p.poż., monitoringu oraz systemu antywłamaniowego wraz z obsługą podstawowych funkcji tych urządzeń, a w razie potrzeby niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu nieprawidłowości ich działania,
g) Wykonywaniu wszelkich poleceń Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w dozorowanym i chronionym obiekcie,
h) Prowadzeniu Zeszytu usterek służącego do zapisywania zauważonych nieprawidłowości bądź zgłoszonych przez innych pracowników usterek (np. dotyczących oświetlenia, niesprawnej instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej itp.),
i) Prowadzeniu Książki służb w dozorowanym i chronionym obiekcie zawierającej ewidencję osób pełniących dyżur oraz istotnych, nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności mających miejsce podczas pełnionej służby,
j) Prowadzeniu systematycznych obchodów dozorowanego i chronionego terenu, tj. wykonywania obchodów całego budynku i terenu przyległego w porach uzgodnionych z Zamawiającym, ze zwróceniem uwagi na prawidłowe zabezpieczenie pomieszczeń oraz instalacji w budynku,
k) Sprawdzaniu korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem pozostawionych przedmiotów budzących podejrzenie spowodowania wybuchu lub wywołania pożaru etc.,
l) W godzinach nocnych, tj. godz. 22:00-06:00 Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących w obiekcie zasad dotyczących przebywania osób na terenie budynku. W uzasadnionych przypadkach prawo wejścia na teren obiektów mają funkcjonariusze Policji. W sytuacjach wyjątkowych mają prawo wejść na teren obiektu służby Straży Pożarnej, Pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego. Niezwłocznie o tym fakcie należy poinformować przedstawiciela Zamawiającego,
m) Wydawaniu, przyjmowaniu i przechowywaniu kluczy, przy czym klucze mogą zostać wydane wyłącznie osobom do tego upoważnionym wraz z dokonywaniem wpisów do Książki wydania-przyjęcia kluczy,
n) Właściwym zabezpieczenia kluczy wejściowych przed kradzieżą, zagubieniem lub kopiowaniem,
o) Niezwłocznym informowania odpowiednich służb oraz przedstawiciela Zamawiającego, w sytuacji zagrożenia lub stwierdzenia popełnienia przestępstwa,
p) Dbałości o estetyczny wygląd swój oraz miejsca pracy, udzielania rzetelnych informacji w uprzejmy i kompetentny sposób,
q) Zabezpieczaniu budynku w przypadkach awarii oraz natychmiastowego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego,
r) Zachowaniu w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa w wyżej wymienionym obiekcie.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246479,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314297,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246479,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Alfa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Alfa Guard Security" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922274375
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246479,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-02INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa napojów alkoholowych do punktów gastronomicznych przy Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.
- DOSTAWA OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO - UZUPEŁNIENIE
- Remont drogi wojewódzkiej nr 384 w miejscowości Jodłownik od km 9+400 do km 9+800
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów inżynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na 5 części
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.