Og³oszenie z dnia 2024-12-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00010296/01 - Wynik z dnia 2025-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W KONINIE W I PÓ£ROCZU 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311099035
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Po³udniowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632433814
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@dps.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dpskonin.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W KONINIE W I PÓ£ROCZU 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-205b9274-6c89-4969-b9c7-4289aea600fe
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00648150
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00534066/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla DPS w Koninie w I pó³roczu 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-205b9274-6c89-4969-b9c7-4289aea600fe3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-205b9274-6c89-4969-b9c7-4289aea600fe
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-205b9274-6c89-4969-b9c7-4289aea600fe
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i
po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki do formularzy komunikacyjnych.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. W przypadku gdy wykonawca nie wyodrêbni i nie zabezpieczy w ten sposób
poufno¶ci informacji, Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za ewentualne ujawnienie ich tre¶ci razem z informacjami jawnymi.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych s± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ one opatrzone podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym (otaczaj±cym). 8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych tylko do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyskuje w zwi±zku z ich udzia³em w niniejszym postêpowaniu, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Koninie, ul. Po³udniowa 1, 62-510 Konin, reprezentowane przez Dyrektora Domu Pomocy Spo³ecznej, kontakt: poczta@dps.konin.pl, telefon: 63 2433814.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Koninie jest: Anna Wojsznis kontakt: iodo@dps.konin.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia na ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Koninie w I pó³roczu 2025 roku.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez Dom Pomocy Spo³ecznej w Koninie w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn±, który wynosi 5 lat.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa.
6. Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych,
- prawo ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy),
- prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
7. Nie przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych,
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie wy³±czenie, o którym mowa w art. 13 ust. 4 RODO.
9. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art.14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9
10. W toku postêpowania udostêpnia siê wszystkie dane osobowe, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Koninie – pranie i dezynfekcja, maglowanie po¶cieli p³askiej (prze¶cierad³a, poszwy poszewki), pranie i dezynfekcja ko³der i kocy/narzut oraz pranie i prasowanie odzie¿y mieszkañców. Codzienny –z wyj±tkiem niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy -odbiór brudnej i przywóz czystej po¶cieli i odzie¿y w ilo¶ci oko³o 3000 -3500 kg miesiêcznie na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98300000-6 - Ró¿ne us³ugi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tejumowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ.
2. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania mo¿liwe s± w trybie art. 455 Ustawy
Pzp. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie
aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-18
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Nadzór inwestorski zadania pn.: Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudow±, nadbudow± i rozbudow± w miejscowo¶ci W±sosze"
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudow± schroniska dla bezdomnych zwierz±t w Koninie.
- "¦wiadczenie sta³ej i kompleksowej obs³ugi prawnej"
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej nowej siedziby WCRM sp. z o.o. na ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w Koninie w 2025
wiêcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga przechowywania, etykietowania wraz ze zwolnieniem i transportem badanych produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.2.2025)
- ¶wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Bia³ej Podlaskiej wraz z obs³ug± sanitarno-chigieniczn± pacjentów, obs³ug± szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewn±trzszpitalnym i utrzy
wiêcej: Ró¿ne us³ugi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.