Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Stawiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Pleszewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Stawiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stawiszyn.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c173b4-9640-44f9-95d0-fb465d7d041a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103766/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Działając w trybie art. 214 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1305) – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PFiZP 271.7.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PFiZP 271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 587804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do zadań jakie powinien realizować Wykonawca w ramach wykonywania usługi należą:
1) zapewnienie dopływu energii elektrycznej do urządzeń służących oświetleniu ulic, placów i dróg znajdujących się obrębie administracyjnym gminy Stawiszyn poprzez zakup energii elektrycznej i usługę dystrybucji energii elektrycznej do zasilania infrastruktury oświetleniowej,
2) wykonywanie prac i czynności eksploatacyjno-konserwacyjnych zapewniających prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie infrastruktury oświetleniowej w szczególności:
- wymiana źródła światła i inne niesprawne elementy opraw oświetleniowych,
- wymiana opraw oświetleniowych nie nadających się do naprawy,
- regulacja oraz wymiana uszkodzonych elementów aparatury zasilającej i sterowniczej,
- naprawa lub wymiana uszkodzonych przewodów i kabli w liniach zasilających infrastrukturę oświetleniową,
- naprawa lub wymiana wyeksploatowanych konstrukcji nośnych opraw,
- naprawa lub wymiana wyeksploatowanych szafek/złączy oświetleniowych,
- zabezpieczenie lub wymiana pokrywy wnęk latarni ulicznych lub szafek/ złączy oświetleniowych,
- wykonywanie pomiarów okresowych - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zabezpieczanie i odtwarzanie skutków zdarzeń komunikacyjnych, siły wyższej i innych zdarzeń losowych,
- utylizacji odpadów powstałych wyniku tych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- pionowanie latarni ulicznych, .
- zarządzenie sterowaniem urządzeń infrastruktury oświetleniowej,
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach i prowadzenie ich rejestru,
- realizację innych wskazanych przez Zamawiającego prac, w miarę posiadania techniczno-prawno- organizacyjnej możliwości.
3) usuwanie niezwłocznie awarii i uszkodzeń (w przypadku awarii w sterowaniu oświetleniem nie później niż w ciągu 5 godzin, a innych zgłoszonych awarii nie później niż w ciągu 5 dni, każdorazowo licząc od momentu zgłoszenia awarii).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181607268
7.3.3) Ulica: Wrocławska 71a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonywanie prac i czynności eksploatacyjno - konserwacyjnych na infrastrukturze oświetleniowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚWIETLENIE ULICZNE I DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚWIETLENIE ULICZNE I DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych gminy Jastrzębia
- Wykonywanie remontów oświetlenia ulicznego dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.