Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607193/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów
i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ca4d1b-cc04-441e-ac2b-4cde7fab4b8e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorówi akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ca4d1b-cc04-441e-ac2b-4cde7fab4b8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012422/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 853948,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32745,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: monitorów komputerowych i kabli do monitorów - wyszczególniono w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3.1 (część 1) w ramach usprzętowienia istniejącej infrastruktury informatycznej.Warunki realizacji zamówienia:
1. Dostarczenie na własny koszt i ryzyko, w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed zniszczeniem lub uszkodzeniem przedmiotu zamówienia w godzinach i dniach pracy Starostwa (pn., śr., czw.: 7:30 - 15:30, wt. w godz. 7:30 - 17:00 i pt. w godz. 7:30 - 14:00) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
2. Dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu zamówienia:
• instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
• dokumentacji eksploatacyjnej zawierającej informacje dotyczące podstawowych wymagań instalacyjnych i warunków użytkowania (jeżeli producent takową udostępnia),
3. Poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 1 dzień roboczy po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, komplety, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy i spełnia wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie i warunki określone w dokumentacji.
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Ponadto, warunki realizacji zamówienia określają: szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załączniki nr 3.1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
6. Na asortyment będący przedmiotem zamówienia, opisany w załączniku nr 3.1 do SWZ zostanie udzielona Zamawiającemu gwarancja jakości producenta wynosząca minimum 36 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru dla monitorów oraz gwarancji jakości producenta wynosząca minimum 24 miesiące liczonych od daty podpisania protokołu odbioru kabli HDMI i DisplayPort.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i złożenia wraz z ofertą formularza asortymentowo - cenowego sporządzonego zgodnie z treścią załącznika do SWZ nr: 1a (dla części 1).
Ww. formularz będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 28305,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: myszy komputerowych - wyszczególniono w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3.2 (część 2) w ramach usprzętowienia istniejącej infrastruktury informatycznej.Warunki realizacji zamówienia:
1. Dostarczenie na własny koszt i ryzyko, w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed zniszczeniem lub uszkodzeniem przedmiotu zamówienia w godzinach i dniach pracy Starostwa (pn., śr., czw.: 7:30 - 15:30, wt. w godz. 7:30 - 17:00 i pt. w godz. 7:30 - 14:00) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
2. Dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu zamówienia:
• instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
• dokumentacji eksploatacyjnej zawierającej informacje dotyczące podstawowych wymagań instalacyjnych i warunków użytkowania (jeżeli producent takową udostępnia),
3. Poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 1 dzień roboczy po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, komplety, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy i spełnia wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie i warunki określone w dokumentacji.
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Ponadto, warunki realizacji zamówienia określają: szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załączniki nr 3.2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
6. Na asortyment będący przedmiotem zamówienia, opisany w załączniku nr 3.2 do SWZ zostanie udzielona Zamawiającemu gwarancja jakości producenta wynosząca minimum 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i złożenia wraz z ofertą formularza asortymentowo - cenowego sporządzonego zgodnie z treścią załącznika do SWZ nr: 1b (dla części 2).
Ww. formularz będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 290,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: laptopa, napędu optycznego i myszy komputerowej - wyszczególniono w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3.3 (część 3) w ramach usprzętowienia istniejącej infrastruktury informatycznej.Warunki realizacji zamówienia:
1. Dostarczenie na własny koszt i ryzyko, w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed zniszczeniem lub uszkodzeniem przedmiotu zamówienia w godzinach i dniach pracy Starostwa (pn., śr., czw.: 7:30 - 15:30, wt. w godz. 7:30 - 17:00 i pt. w godz. 7:30 - 14:00) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
2. Dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu zamówienia:
• instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
• dokumentacji eksploatacyjnej zawierającej informacje dotyczące podstawowych wymagań instalacyjnych i warunków użytkowania (jeżeli producent takową udostępnia),
3. Poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 1 dzień roboczy po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, komplety, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy i spełnia wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie i warunki określone w dokumentacji.
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Ponadto, warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowe specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia - załączniki nr 3.3 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
6. Na asortyment będący przedmiotem zamówienia, opisany w załączniku nr 3.3 do SWZ zostanie udzielona Zamawiającemu gwarancja jakości producenta wynosząca minimum 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru dla laptopa oraz gwarancji jakości producenta wynosząca minimum 12 miesiące liczonych od daty podpisania protokołu odbioru dla zewnętrznego napędu optycznego i myszy optycznej.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i złożenia wraz z ofertą formularza asortymentowo - cenowego sporządzonego zgodnie z treścią załącznika do SWZ nr: 1c (dla części 3).
Odpowiednio ww. formularz będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233150-7 - Napędy dysku optycznego
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 4150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27109,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34635,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27109,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366537920
7.3.3) Ulica: PRZERWANA, nr 11 A, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27109,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366537920
7.3.3) Ulica: PRZERWANA, nr 11 A, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4277,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4488,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4277,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366537920
7.3.3) Ulica: PRZERWANA, nr 11 A, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4277,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Komputery 2025
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.