Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573520/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00587723/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i konstrukcyjnych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl, martyna_belka@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67557cc9-b5ef-46bd-b9ad-f33cc5d5fd2a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i konstrukcyjnych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67557cc9-b5ef-46bd-b9ad-f33cc5d5fd2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571016/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i konstrukcyjnych
dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Ilości wskazane w tabeli (załącznik nr 3 do SWZ) są ilościami szacunkowymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności kwoty, którą zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne związanych z ilością zakupionych artykułów.
Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były: fabrycznie nowe, pierwszego gatunku, zapakowane w oryginalne opakowania, posiadały co najmniej 12 miesięczną przydatność do użycia, licząc od daty dostawy poszczególnego wyrobu. Ilość oraz rodzaj zamawianych materiałów została zawarta w formularzu cenowym (załącznik nr 3) stanowiącym zarówno szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również formularz rzeczowo cenowy wykonawcy.
Dostarczony przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany będzie rozładować oraz wnieść
do wskazanych pomieszczeń zamawiającego na własny koszt. Zamawiający dopuszcza dostarczanie materiałów za pośrednictwem kuriera - na koszt wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane
przy tego typu materiałach, winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia
i pracy zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów prze zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
44111200-3 - Cement
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44111700-8 - Kafelki
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44820000-4 - Lakiery
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44832100-2 - Roztwory do usuwania powłok malarskich
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
44221200-7 - Drzwi
44221100-6 - Okna
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44810000-1 - Farby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487538,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664088,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487538,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006766
7.3.3) Ulica: NORBERTAŃSKA 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487538,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żużla paleniskowego oraz kruszywa łamanego kamiennego na drogi na terenie gminy Jasieniec.
- Sukcesywna dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka.
- "Obsługa w zakresie prac budowlanych, prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary"
- Dostawy kruszyw do remontu dróg na terenie gminy Stara Biała
- Dostawa kruszywa do remontów dróg gminnych na terenie Gminy Miastko, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
- Naprawa dróg gminnych o nawierzchniach nieutwardzonych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.