Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00445253/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00462101/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00478003/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00503132/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00512846/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PARKU WODNEGO W EŁKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dc4be18-39c9-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PARKU WODNEGO W EŁKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc4be18-39c9-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i rozbudowa Parku Wodnego w Ełku przy ul. Piłsudskiego w systemie projektuj-buduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25284552,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa Parku Wodnego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29 w formule zaprojektuj i buduj. Zadanie inwestycyjne otrzymało dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie biurowo-usługowym. Teren inwestycji nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych dla potrzeb wykonania projektu zagospodarowania terenu,
b) wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
c) projektu budowlanego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami niezbędnymi do realizacji zadania, w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne,
d) projekty wykonawcze wszystkich branż (jako opracowań uszczegółowiających projekt budowlany),
e) uzyskanie warunków technicznych od gestorów mediów w wypadku zwiększenia zapotrzebowania oraz w razie potrzeby wykonanie projektów przebudowy lub budowy nowych sieci i przyłączy niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu objętego projektem,
f) kosztorysów i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
g) projekt budowlany należy przekazać w 6 egzemplarzach papierowych, projekty techniczne w 3 egzemplarzach natomiast inne opracowania w 2 egzemplarzach. Dodatkowo wykonawca przekaże całą dokumentację w wersji elektronicznej edytowalnej na nośniku zewnętrznym.
h) Projekty przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę należy uzgodnić z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu oraz uzyskać pozytywną opinię Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych (ZOPI), Polskiego Związku Pływackiego oraz biegłego sądowego z zakresu bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych,
i) uzyskać pozwolenie na budowę w oparciu o opracowane projekty,
2) Zabezpieczenie i wyposażenie placu budowy,
3) Przebudowę i rozbudowę budynku parku wodnego, w tym:
a) rozbudowa budynku o: aneks z basenem rekreacyjnym i brodzikiem, nową strefę hamowni, nowe zjeżdżalnie, aneks z basenem do nauki pływania,
b) przebudowa i modernizacja istniejących niecek basenowych, w tym: basen sportowy, basen rehabilitacji i rekreacji, brodzik dla dzieci z atrakcjami, jacuzzi,
c) przebudowa i modernizacja hali basenowej na parterze z rozdziałem na część rekreacyjną i sportową,
d) przebudowa i modernizacja plaż basenowych,
e) przebudowa i modernizacja strefy wejścia,
f) przebudowa i modernizacja pomieszczeń szatniowo-sanitarnych parteru,
g) przebudowa pomieszczeń parteru z wydzieleniem pomieszczeń na magazyn basenowy, rozdzielnię, saunę suchą
h) przebudowa czerpni,
i) zabudowa 3 wanien jacuzzi,
j) remont klatki schodowej
k) remont pomieszczeń podbasenia i pomieszczeń technicznych pod istniejącymi basenami,
l) wykonanie termomodernizacji budynku: ocieplenie ścian, stropów i dachów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej do obecnych wymogów technicznych,
m) wykonanie izolacji przeciwwodnych ścian fundamentowych do poziomu ław fundamentowych,
n) wymiana pokryć dachowych na istniejących dachach,
o) doprowadzenie do stanu pierwotnego ścian i podłóg po prowadzonych pracach instalacyjnych,
p) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz wykonanie nowych do obsługi projektowanych pomieszczeń – zdalny monitoring parametrów pracy central,
q) wymiana instalacji technologii wody basenowej oraz wykonanie nowych do obsługi projektowanych dodatkowych basenów,
r) wymiana instalacji sanitarnych (instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji ogrzewania),
s) wymiana systemu rozliczenia pobytu w obiekcie basenowym ESOK (elektroniczny system obsługi klienta,
t) zmiana w zakresie modyfikacji źródeł ciepła i energii elektrycznej (adaptacja istniejącej instalacji PV oraz rozbudowa o dodatkowe 50kWp, wprowadzenie instalacji odzysku ciepła, ograniczenie i monitoring zużycia energii),
u) przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznych (odgromowej, gniazdkowej, oświetleniowej, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego),
v) przebudowa i rozbudowa instalacji teletechnicznych (monitoringu wizyjnego, internetowej),
w) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
4) Wymagania instalacyjne oraz wyposażenie budynku wykonać zgodnie z załącznikiem „Wymagania instalacyjne i wyposażenia obiektu”,
5) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa dla budynku oraz oznakowanie i wyposażenie pomieszczeń do wymogów opracowanych instrukcji,
6) Wykonanie zmian w zagospodarowaniu terenu:
a) rozbiórki kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu konstrukcji;
b) rozbiórka istniejącego tarasu od strony południowej;
c) przebudowa kolidującej z nowym zagospodarowaniem terenu infrastruktury doziemnej;
d) wykonanie remontu istniejących dojść i dojazdów dla osób niepełnosprawnych do budynku,
e) przebudowa i wykonanie nowych dojść pieszych do budynku.
7) Wykonanie elementów małej architektury,
8) Zagospodarowanie terenu zielenią niską, w tym: założenie i rekultywacja trawników dywanowych, krzewy,
9) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
10) Odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego,
11) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) instrukcje i audyty bezpieczeństwa dla budynku,
b) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
c) oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
d) inspekcja TV wykonanych sieci i przyłączy sanitarnych,
e) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
f) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów i urządzeń,
g) inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
1.2. UWAGA: Węzeł cieplny stanowi własność PEC Ełk i po przeprowadzonej analizie i zaprojektowaniu nowych układów cieplnych po stronie niskiej należy odpowiednie instalacje wodne doprowadzić do pomieszczenia węzła. O fakcie należy powiadomić PEC Ełk odpowiednio wcześnie przed rozruchem, aby właściciel mógł przeprowadzić odpowiednie prace instalacyjne, ewentualnie zwiększyć moc po stronie węzła. Koszty modernizacji węzła są po stronie PEC Ełk.
1.3. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zapewnić nadzór autorski przy realizacji robót,
b) przekazać materiały z rozbiórki lub demontażu nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce,
c) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót,
d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji zgodnie z DTR danego urządzenia,
f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy „Przebudowa i rozbudowa parku wodnego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29 wraz z załącznikami”.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
a) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
b) Program funkcjonalno-użytkowy i jego składniki mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
c) Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
d) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
2. GWARANCJA
Minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39872500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55846955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39872500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628
7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne/roboty ogólnobudowlane - Podwykonawcy nieznani na etapie składania ofert.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39872500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 730 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1859N na odcinku Stare Juchy - Królowa Wola
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.