Og³oszenie z dnia 2024-12-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00046362/01 - Wynik z dnia 2025-01-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa obs³uga ratownicza na terenie P³ywalni Krytej w Gniewinie przy ul. Szkolnej 1A w roku 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gniewino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675280
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pomorska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gniewino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gniewino@gniewino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gniewino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obs³uga ratownicza na terenie P³ywalni Krytej w Gniewinie przy ul. Szkolnej 1A w roku 2025.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b04769a0-a96f-4046-b045-417c6b1d2584
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00649350
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gniewino3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przyst±pienie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Gniewino: https://platformazakupowa.pl/pn/gniewino
Wykonawca po wybranie opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://platformazakupowa.pl/pn/gniewino gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Ofertê oraz o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w oryginale opatrzone podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Administratorem danych osobowych jest Gmina Gniewino reprezentowana przez Wójta Gminy. 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gniewino.pl. 3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnych, jednolitych rzeczowych wykazów akt. 5. Obowi±zek podania Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Posiadaj± Pañstwo a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 8. Nie przys³uguje Pañstwu: a) w zawi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych na podstawie art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.29.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi w zakresie kompleksowej obs³uga ratownicza na terenie P³ywalni Krytej w Gniewinie przy ul. Szkolnej 1A w okresie od stycznia do koñca grudnia 2025 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e:
posiada uprawnienia do wykonywania us³ug w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 40 ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 714).
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie wykonywania us³ug objêtych zamówieniem, tj. wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuj±, w okresie trzech ostatnich lat przed up³ywem terminu do sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê ratownictwa wodnego na obiekcie/obiektach p³ywalni lub basenu, trwaj±cej nie krócej ni¿ 12 miesiêcy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (nie mo¿na sumowaæ mniejszych zrealizowanych zadañ);
Wykonawca powinien dysponowaæ co najmniej 5 osobami posiadaj±cymi wymagane uprawnienia ratownika stawiane przez ustawê z dnia 18 sierpnia 2011 roku
o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714), rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2022 roku poz. 1981) w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego i rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych
i Administracji z dnia 21 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 roku poz. 747) w sprawie szkoleñ w ratownictwie wodnym. Dodatkowo, ka¿da z dysponowanych przez Wykonawcê osób winien posiadaæ co najmniej 3 - letnie do¶wiadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ niniejszej umowy przy wyst±pieniu nastêpuj±cych warunków:a) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku:
• wyst±pienia si³y wy¿szej,
• zmian w wykonaniu przedmiotu zamówienia wynikaj±cych z inicjatywy Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ci które uniemo¿liwiaj± nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy,
• zawieszenia wykonania us³ug przez Zamawiaj±cego.
b) zmianê wynagrodzenia:
• zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy,
• zmniejszenie wynagrodzenia o warto¶æ us³ug nie wykonanych, a ujêtych w cenie zaoferowanej przez Wykonawcê,
c) zmiana czasu trwania przerw technologicznych,
d) zmian obligatoryjnych wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa, niezale¿nych od stron,
e) zmiana podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy,
f) zmiany osób wskazanych przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji, przy czym nowo wskazane osoby powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i uzyskaæ pozytywn± akceptacjê Zamawiaj±cego,
g) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e spe³nione s± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ,
h) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy poni¿ej warto¶ci minimalnej, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym lub wyst±pi³y nieprzewidziane przez zamawiaj±cego w dniu og³aszania postêpowania okoliczno¶ci o charakterze finansowym, ekonomicznym lub spo³ecznym, które powoduj±, ¿e dostawa w podstawowym zakresie prowadzi³aby do nieefektywnych wydatków publicznych.
4. Zmiana mo¿e byæ inicjowana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest do szczegó³owego uzasadnienia proponowanych zmian, np.:
a) prawid³owa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarno¶æ, efektywno¶æ itp.
b) zmiana musi uzyskaæ aprobatê obu stron,
c) zmiana musi byæ zgodna z ustaw±, w tym w szczególno¶ci: − zmiana umowy nie mo¿e naruszaæ zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, − zmiana musi byæ wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gniewino
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi ratownictwa wodnego na obiektach MOSiR w Rybniku - II etap
- Us³uga ratownictwa wodnego
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego - Kompleks Basenów Bursaki przy ul. Bursaki 41 w Kro¶nie w sezonie 2025
- Organizacja k±pielisk strze¿onych w obrêbie pla¿y wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2025 roku
- "¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim k±pielisk na terenie gminy Krokowa wraz z wykonywaniem dzia³añ ratowniczych
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.