Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3315dc5-9d7c-4971-ae56-7cc5833bb5b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462005/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Potwierdzanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową /24 miesiące/
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w niniejszej SWZ odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej eZamawiający, w zakładce „Korespondencja”. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa pod numer tel.+48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale VI SWZ. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 ze zm.).
Zamawiający wskazuje instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu w zakładce „Baza wiedzy”. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak. Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/us/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w projektowanych postanowieniach umowy.
Potwierdzanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową będzie się odbywać w formie papierowej (dla skierowań papierowych) lub elektronicznej (dla e-skierowań). W przypadku skierowań elektronicznych (e-skierowania) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności objętych zamówieniem w formie elektronicznej w aplikacji Systemu Obsługi Lecznictwa Uzdrowiskowego (SOLU).
Zamówienie może być wykonywane jedynie na sprzęcie komputerowym udostępnionym przez Śląski OW NFZ, który może służyć wyłącznie do celu realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy dostęp do konta VPN i dostęp do aplikacji Systemu Obsługi Lecznictwa Uzdrowiskowego (SOLU).
Wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia winno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07.07.2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (tj. Dz.U. 2024 poz. 208) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej.
Usługa objęta przedmiotem zamówienia polega na wykonywaniu następujących czynności - zakres obowiązków lekarza specjalisty:
1) dokonywanie oceny skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową pod względem ich celowości (aprobata lub brak aprobaty) oraz wskazanie profilu i rodzaju leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej,
2) w razie potrzeby wnioskowanie do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji medycznej lub o przeprowadzenie dodatkowych badań niezbędnych do ustalenia rodzaju i zakresu leczenia uzdrowiskowego,
3) dokonywanie ponownej oceny skierowań po dostarczeniu uzupełnienia lub aktualizacji dokumentacji medycznej dokonanej przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego;
4) uzasadnianie dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej;
5) ocenianie pod względem medycznym odwołań ubezpieczonych dotyczących potwierdzenia lub nie potwierdzenia skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową lub wyboru danego terminu/ kierunku/ miejsca leczenia;
6) opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową;
7) opiniowanie pod względem medycznym skarg ubezpieczonych lub opiekunów dzieci;
8) opiniowanie pod względem medycznym zakwestionowanej przez świadczeniobiorców dokonanej kwalifikacji leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej;
9) wydawanie innych pisemnych opinii pod względem medycznym w ramach obsługi spraw związanych z leczeniem uzdrowiskowym albo rehabilitacją uzdrowiskową.
Zamówienie obejmuje liczbę maksymalnie 199 405 skierowań.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na minimalnym poziomie 1000 skierowań na miesiąc przekazanych do opracowania Wykonawcy w ramach umowy.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do niniejszej SWZ. Projektowane postanowienia umowy przewidują i określają warunki ewentualnej zmiany treści umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem co najmniej 3 lekarzy posiadających jedną z wymaganych specjalizacji.Wymagane specjalizacje:
- specjalizacja z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej lub
- specjalizacja z dziedziny rehabilitacji medycznej.
Uwaga: specjalizacja z dziedziny balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznawana jest za tożsamą ze specjalizacją z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej.
Wymóg posiadania uprawnień przez lekarza specjalistę wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07.07.2011 w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (tj. Dz.U.2024 poz. 208) wydane na podstawie art. 33 ust.5 ustawy z dnia 27.08.2004 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Wykonawca obowiązany jest uwzględnić zasady wykonywania zawodu lekarza w ramach praktyki wynikające z ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tj. Dz.U. z 2024 r. , poz. 1287 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz.U.
z 2024 r., poz. 799).
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz Rozdział XIV SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w Rozdziale IX ust.3 SWZ dla pełnomocnictw.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIV SWZ składa każdy z Wykonawców odrębnie we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 117 ust.3 pzp, w odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (warunek dot. zdolności zawodowej), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Na podstawie art. 117 ust. 4 pzp w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 i 3 SWZ
- winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 4 SWZ - winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia) który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy1. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany lekarza specjalisty w przypadku niezadowolenia z jakości wykonywanej przez niego pracy lub w przypadku naruszenia przez niego innych warunków niniejszej umowy, w szczególności obowiązku zachowania tajemnicy, o której mowa w §3 umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać żądania Zamawiającego dotyczące składu lekarzy specjalistów.
2. Ewentualna zmiana (wymiana) któregokolwiek z lekarzy specjalistów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, przewidziana w niniejszej umowie, będzie możliwa za zgodą Zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy, przy spełnieniu warunków stawianych lekarzom specjalistom
w zamówieniu nr 23/us/2024. Nowy lekarz specjalista wchodzący w miejsce poprzedniego musi spełniać warunki określone w niniejszej umowie.
3. Zmiana (wymiana) lekarza specjalisty nie może prowadzić do zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy. Nie może zatem dotyczyć przypadku lekarza specjalisty będącego jednocześnie jednym z wykonawców - art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwana ustawą pzp), z którymi Zamawiający zawarł niniejszą umowę. Zaistnienie takiej sytuacji uprawnia Zamawiającego do rozwiązania umowy oraz naliczenia kary umownej w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. a umowy.
4. Strony Umowy mogą dokonać przedłużenia terminu świadczenia usługi (realizacji niniejszej umowy), nie dłużej jednak niż do dnia 28.02.2027 r., pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej liczby skierowań (199 405) oraz wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust.1. Przedłużenie terminu nastąpi w drodze pisemnego aneksu.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w trakcie realizacji umowy weryfikacji maksymalnej ilości skierowań podanej w umowie (199 405). Jeżeli przeprowadzona weryfikacja wskaże na mniejsze zapotrzebowanie w zakresie potwierdzanych ilości skierowań niż wynikające z umowy (np. z powodu faktycznego zmniejszenia się ilości skierowań wpływających do Zamawiającego bądź z powodu nawiązania przez Zamawiającego stosunku pracy w zakresie objętym przedmiotem umowy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnej ilości skierowań. Niniejsze nastąpi w drodze pisemnego aneksu do umowy wprowadzającego nową maksymalną ilość skierowań, ilość skierowań pozostałą jeszcze do opracowania w ramach umowy oraz odpowiednio zmniejszoną wysokość wynagrodzenia brutto umowy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 4.
6. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, która wejdzie w życie w okresie przed upływem 24 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji niniejszej umowy, do ceny jednostkowej netto podanej w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 23/us/2024, zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązująca na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości skierowań określonej w niniejszej umowie jako maksymalna, w przypadku nieposiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji realizacja umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 23/us/2024.
Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy zostanie potwierdzona w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT, a także - w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – ze wskazaniem maksymalnej ilości skierowań możliwej do potwierdzenia w ramach zabezpieczonych środków finansowych oraz określonego na ich podstawie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy.
7. Zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia w związku z art. 436 oraz art. 439 pzp zostały szczegółowo opisane w § 5a i 5b projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w okresie 24 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r. z zastrzeżeniem, że jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dniu 01.01.2025 r., termin wykonania zamówienia zostanie określony następująco: „Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w okresie 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy”.Termin wykonania pojedynczego zlecenia w ramach zamówienia nie może być dłuższy niż 7 dni licząc od dnia przekazania skierowań danemu lekarzowi specjaliście.
2.Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp;
2) informację, o której mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp;
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
5) inne – jeżeli dotyczy.
3. Kwestie RODO reguluje SWZ.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników saturacji
- Zadanie awaryjne - wzmocnienie odporności infrastruktury drogowej poprzez wykonanie robót budowlanych zabezpieczających skarpy wykopów z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową
- Dostawa prasy krajowej.
- Dostawa produktu leczniczego - Verteporfinum
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
- Świadczenie usług oceny i kwalifikacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe w 2025 r.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, logopedycznego, poradnictwa seksuologicznego, doradztwa prawnego oraz wsparcia psychiatrycznego dla uczestników projektu "RCK"
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.