eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomBEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW
DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022032891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 8 551 052

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 8 551 052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk.strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuk.strzegom.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW
DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e82a2929-6a7d-4945-8c0d-f01b6385a340

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe informacje zawiera Rozdział V SWZ pn. "Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej"

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy- https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Dziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Dziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa paliw na terenie całego kraju, do pojazdów oraz maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego
w formie tankowania bezpośrednio do zbiorników samochodów oraz maszyn
i urządzeń, jak również do przeznaczonych do przechowywania paliw kanistrów. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna stacja paliwowa (dostępne co najmniej w dni robocze i soboty w godzinach: 5.00 – 18.00) była zlokalizowana na terenie Miasta Strzegomia.
2. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w ilości i rodzaju:
1) olej napędowy: 24.000 litrów
2) benzyna bezołowiowa 95: 4.200 litrów
3) gaz LPG: 1.000 litrów
Zakup mniejszej ilości paliwa niż wskazana ilość szacunkowa nie może być podstawą do roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą karty wystawionej na okaziciela umożliwiającą tankowanie do pojazdów, urządzeń, zbiorników i kanistrów. Karta musi być zabezpieczone kodem PIN. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu,
z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu i stanu licznika w przypadku tankowania do pojazdów).
Uwaga: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania tankowania paliwa bez użycia kart paliwowych (zapłata gotówką) – w szczególnych okolicznościach tj.m.in. braku działania systemu kart paliwowych, przerw w dostawie prądu zniszczenia (zagubienia, kradzieży) kart/y paliwowej oraz innych uzasadnionych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca dokona sprzedaży także z uwzględnieniem należnych Zamawiającemu rabatów – tak jak w przypadku sprzedaży bezgotówkowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów wskazanych w Rozdziale XV
SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat od ceny - olej napędowy (R On)

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat od ceny -benzyna bezołowiowa Pb 95 (R Pb)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat od ceny - gaz LPG (R LPG)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie wymaganiami ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2024 r poz. 266 z późn.zm.)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym Dziale powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W przypadku wykonawcy udostępniającego podlegać on powyższej ocenie w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ):
1) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
oraz – jeżeli dotyczy:
2) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo;
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ) oraz Oświadczenie w/w dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) o
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie (w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni), następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
2) wyciąg (odpis) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ):
1) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
oraz – jeżeli dotyczy:
2) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo;
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ) oraz Oświadczenie w/w dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) o
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie (w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni), następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
2) wyciąg (odpis) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały
wskazane szczegółowo w SWZ:
- Rozdziale VIII ust. 6
- Rozdziale XI ust. 9 i 12
- Rozdziale XVII ust. 2
- Rozdziale XX ust. 3 pkt. 1

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w szczególności:
1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie mianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT;
2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w terminie 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca;
3) w przypadku aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.;
4) odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności:
a) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania antyterrorystyczne, strajk powszechny, stan zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechane działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu umowy, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonania przedmiotu umowy;
b) w przypadku wystąpienia przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu umowy;
3. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty -w następujących przypadkach:
1) ze względu na zmiany przepisów prawa lub zmiany w dokumentacji technicznej narzucone lub wprowadzone przez uprawnione organy administracji publicznej;
2) ze względu na warunki atmosferyczne, uniemożliwiające wykonywanie lub prawidłowe wykonywanie dostaw, zgodnie z konieczną do przestrzegania technologią lub sposobem ich wykonywania;
3) wystąpienia siły wyższej.
4. Zamawiający dopuszcza również zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż 15% wartości zamówienia brutto, o której mowa w § 9 ust. 1, na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
2. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczenia w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.