Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa sieci wodociągowej w Stójkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@LADEK.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10213131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa sieci wodociągowej w Stójkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a544cc-af99-468a-bd0a-f477f13b6b5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 301 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewiedzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.23.2024.206
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa sieci wodnej w miejscowości Stójków uszkodzonej w trakcie powodzi we wrześniu 2024 r.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
Uzyskanie zgody na prace w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 392 wraz projektem tymczasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy);
Sieć wodna w pod drogą wojewódzką powinna być umieszczona w stalowej rurze;
Wykonanie przecisku bądź przewiertu pod drogą wojewódzką 392;
Wykonanie sieci wodociągowej metodą bezwykopową, z zastrzeżeniem, że jeśli technologia bezwykopowa nie może zostać wykonana, Zamawiający dopuszcza rozwiązania zamienne tj. wykonanie robót metodą tradycyjną;
Wykonanie wodociągu DN100 PN10 HD SDR17;
Wykonanie przyłączy DN40 do działek budynków nr 23, 24, 24a, 24b, 25, 26, 26a, 27, 29, 30a, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 40, 33A, 34A, 34D, 35A, 39A, tj. 23 przyłącza, kończące się na granicy działki zasuwą;
Montaż 7 szt. hydratów nadziemnych z zasuwami oraz podłączenie do sieci 2 szt. istniejących hydrantów;
Sieć wodociągowa powinna zostać zakończona zasuwą, w zakresie zamówienia jest również płukanie i dezynfekcja sieci;
Zasypanie wykopów z wyminą gruntu (jeśli będzie to konieczne w przypadku zmiany technolog wykonania prac);
Zamawiający wymaga wykonania inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698947,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: House Concept Krzysztof Machulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151537486
7.3.3) Ulica: Krzywa 1
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOUSE CONCEPT KRZYSZTOF MACHULAK
jakie przetargi wygrała firma
HOUSE CONCEPT KRZYSZTOF MACHULAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa energii elektrycznej.
- Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości oraz żywe rośliny, sadzonki i rozsady; ziemia i preparaty do jej użyźniania.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
- Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Grabicy
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Diagnostyczno-Leczniczym na potrzeby Pracowni Bronchonawigacji Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- "Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku przedszkola przy ul. Buskiej 7 w Nowym Korczynie"
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.