eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ociczno-TartakPrzygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w P³ocicznie-Tartak



Og³oszenie z dnia 2024-12-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej
im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego
w P³ocicznie-Tartak

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. LOTNIKÓW POLSKICH W P£OCICZNIE-TARTAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001145166

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ociczno-Tartak

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 5639027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.plociczno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkola-plociczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e33f473c-c0e2-48f3-b401-8c2e592c27d7

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej
im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego
w P³ocicznie-Tartak

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e33f473c-c0e2-48f3-b401-8c2e592c27d7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00650427

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00540307/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Przygotowanie i dostarczenie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w P³ocicznie-Tartak

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00601095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.261.3.2024.AP

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 223528,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Punktu Przedszkolnego, P³ociczno-Tartak 16, 16-402 Suwa³ki (zwanego dalej PP), Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak wraz z Oddzia³em Przedszkolnym do siedziby g³ównej znajduj±cej siê w P³ocicznie-Tartak 16, 16-402 Suwa³ki, (zwanej dalej SP1) oraz Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w P³ocicznie-Tartak wraz z Oddzia³em Przedszkolnym do siedziby tymczasowej znajduj±cej siê w Poddubówku 17, 16-402 Suwa³ki , (zwanej dalej SP2 ) w 2025 roku, w dniach w których pracuje PP, SP1 i SP2.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do
PP w 2025 roku, w dniach w których pracuje PP w nastêpuj±cych szacunkowych ilo¶ciach: 20 dzieci x 232 dni = 4 640 szt.;
2) przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do
SP1 w 2025 roku, w dniach w których pracuje SP1 w nastêpuj±cych szacunkowych ilo¶ciach: 27 dzieci x 179 dni = 4 833 szt.;
3) przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do
SP2 w 2025 roku, w dniach w których pracuje SP2 w nastêpuj±cych szacunkowych ilo¶ciach: 38 dzieci x 179 dni = 6 802 szt.

UWAGA!
Zamawiaj±cy informuje, ¿e tymczasowa siedziba SP2 funkcjonuje maksymalnie do dnia 9 lutego 2025 roku, po tym terminie wszystkie posi³ki bêd± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich, P³ocicznie-Tartak 16, 16-402 Suwa³ki o czym Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiaj±cego.

3.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci posi³ków w zale¿no¶ci od potrzeb. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za faktycznie dostarczone posi³ki wed³ug ceny jednostkowej za jeden posi³ek podanej w Formularzu ofertowym. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu ni¿ wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o zlecenie niewykonanej czê¶ci zamówienia.

3.4. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie z produktów w³asnych, dostawê w³asnym transportem i wydanie osobom upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego w PP, SP1 i SP2 posi³ków zgodnie z Zaleceniami i Normami ¯ywienia Instytutu ¯ywno¶ci i ¯ywienia.



3.5. Posi³ek musi byæ gor±cy (w przypadku obiadów) o jako¶ci i warto¶ci od¿ywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowi±zuj±cymi w ¿ywieniu dzieci i m³odzie¿y.

3.6. Przez pojêcie posi³ek nale¿y rozumieæ przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla dzieci.

3.7. Wynagrodzenie Wykonawcy za tzw. „wsad do kot³a” tj. koszt zakupu produktów u¿ytych do przygotowania jednego posi³ku musi stanowiæ nie mniej ni¿ 60 % wynagrodzenia za przygotowanie jednego posi³ku.

3.8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Za³±cznik nr 6 do SWZ - Lista produktów u¿ywanych w ¿ywieniu zbiorowym, SWZ i jej za³±czniki.

3.9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Podzia³ na czê¶ci spowodowa³by nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz powa¿ne trudno¶ci w skoordynowaniu dzia³añ ró¿nych Wykonawców co skutkowa³oby nieprawid³ow± realizacj± zamówienia. Dzielenie zamówienia na czê¶ci mog³oby skutkowaæ zwiêkszeniem nak³adów finansowych po stronie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania.

3.10. Kody CPV:
G³ówny:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
Uzupe³niaj±ce:
55523100-3 – Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
55524000-9 – Us³ugi dostarczania posi³ków szkolnych
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

3.11. Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, Zamawiaj±cy szczegó³owo opisa³ w opisie przedmiotu zamówienia i za³±cznikach do SWZ.

3.12. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracê w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z pó¼n. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia bêd± wykonywaæ czynno¶ci
w zakresie realizacji zamówienia, tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby,
w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcê lub Podwykonawcê - polegaj±ce na:
a) gotowaniu, krojeniu i konfekcji posi³ków
Powy¿szy wymóg dotyczy wy³±cznie osób wykonuj±cych bezpo¶rednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kieruj± wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te bêd± wykonywaæ samodzielnie i osobi¶cie osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy. Wyj±tkiem od powy¿szej zasady bêdzie osobiste wykonanie zamówienia przez osobê fizyczn±, w tym równie¿ przedsiêbiorcê prowadz±cego indywidualn± dzia³alno¶æ gospodarcz±.

3.13. Zatrudnienie, o którym mowa w powy¿ej powinno trwaæ przez ca³y okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnieñ Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, szczegó³owo okre¶lone zosta³y w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 180100,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 213860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180100,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowe OLMA Ma³gorzata Gryszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441050505

7.3.4) Miejscowo¶æ: Krzywe 55

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 180100,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.