eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew"Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza St. Pasierba w Tczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191887070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 17

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 531-55-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsetczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsetczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3782f46-847f-4b26-a23d-f91845fdce9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00649599/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3782f46-847f-4b26-a23d-f91845fdce9e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c3782f46-847f-4b26-a23d-f91845fdce9e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w Dziale VII i IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO zawarte są w Dziale XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. RODO zawarte są w Dziale XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L.dz.ZSE.-258/2024/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie ochrony osób i mienia budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie przy ul. Gdańskiej 17 A, 83-110 Tczew.
2. Budynek internatu o którym mowa w pkt. 1 ma około 4193,00 m² i składa się z trzech pięter.
3. Usługa ochrony / dozoru ma zapewniać ochronę obiektu (w wewnątrz i na zewnątrz) przed:
1) kradzieżą,
2) włamaniem,
3) rozbojem,
4) wandalizmem,
5) nieuprawnionym wstępem na teren budynku,
6) awariami np. instalacji elektrycznej, hydraulicznej i inne,
7) pożarem,
8) i innymi zdarzeniami mającymi wpływ na stan obiektu oraz zdrowie i bezpieczeństwo osób w nim przebywających.
4. Ponadto w zakres usługi ochrony i dozoru wchodzi stały dozór i obsługa systemu kamer, oraz systemu ppoż. Z wyłączeniem ich naprawy i konserwacji.
5. Usługa ochrony i dozoru będzie się odbywać:
1) od poniedziałku do czwartku w godzinach 22.00 - 6.00,
2) od piątku do soboty w godzinach 22.00 do godz. 9.00,
3) od soboty do poniedziałku w godzinach 19.00 do godz. 6.00,
4) w dni świąteczne (24h) w zależności od potrzeb Zamawiającego z tym, że na pewno Wielkanoc, Majówka, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 listopad, 11 listopad, 24-26 grudnia oraz od 31 grudnia 2025 r. do dnia 02.01.2026 r. do godz. 7:00.
6. Zamawiający poza dyżurami określonymi w pkt. 15 OPZ przewiduje maksymalnie do 10 nieplanowanych dyżurów w okresie trwania umowy. Gotowość do objęcia dyżuru wystąpi w sytuacji, kiedy dyżur nie będzie mógł być świadczony bezpośrednio przez Zamawiającego. Gotowość do objęcia dyżuru to czas liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności objęcia nieplanowanego dyżuru w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zgłoszenia konieczności nieplanowanego dyżuru będzie kierował na adres e-mail Wykonawcy oraz telefonicznie.
7. Szacowana ilość godzin świadczenia usługi ochrony w terminie realizacji zamówienia wynosi: 4200 godzin (na liczbę godzin składają się roboczogodziny pracownika ochrony pełniącego ochronę / dozór).
8. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) pełnienia usługi ochrony i dozoru zapewniającym ochronę obiektu zgodnie z postanowieniami pkt. 13 OPZ,
2) zapoznania się z regulaminami i instrukcjami obowiązującymi w budynku internatu ZSE Tczew,
3) dokonywanie obchodów budynku i terenu wokół budynku. Obchody powinny być dokonywana nie rzadziej niż co 2 godziny i odnotowane w dzienniku dyżuru,
4) czuwanie nad drożnością dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych obiektu,
5) natychmiastowe alarmowanie odpowiednich służb w razie powstania zagrożeń,
6) ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku zagrożenia,
7) zamykanie i otwieranie drzwi,
8) wydawanie i odbieranie kluczy hotelu,
9) sprawdzenie stanu zdanego pokoju hotelowego z ewentualna adnotacją o wandalizmie, zniszczeniach, awariach pokoi hotelowych,
10) zamykanie otwartych okien,
11) gaszenie światła w pomieszczeniach, które nie są użytkowane.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – Projekcie umowy,
2) załączniku nr 1 do Umowy – opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341140-8 - Usługi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Szacowana ilość godzin świadczenia usługi ochrony i dozoru budynku Internetu / hotelu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Tczewie w terminie realizacji umowy wynosi do 4200 godzin (na liczbę godzin składają się roboczogodziny pracownika ochrony pełniącego ochronę / dozór).
2. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości godzin o których mowa w pkt. 1 powyżej maksymalnie o 650 godzin.
3. Zakres opcji i zasady jego uruchomienia zostały określone w § 5 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje wznowienie postępowania, polegającego na zleceniu Wykonawcy wykonania po raz kolejny tych samych usług w okresie wskazanym w § 2 ust. 4 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Postanowienia związane ze wznowieniem zamówienia zostało szczegółowo uregulowane w §12 projektu umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do objęcia dyżuru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje w sposób ciągły (nieprzerwany) przez okres minimum 10 miesięcy co najmniej jedną (1) usługę realizowaną w ramach jednej (1) umowy (kontraktu/zlecenia) polegającą na usłudze ochrony i/lub dozoru mienia.
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby zrealizowany na dzień składania ofert zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi powyżej określonego warunku/ów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat liczonym wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – wzór wykazu usług (pdf) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA: Edytowalny wzór wykazu usług będzie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w niniejszym ustępie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą (formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ) składa:
1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru.
5) Zobowiązanie innego podmiotu –wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i art. 455 ustawy PZP, Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy, które zostały szczegółowo opisane w §10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: fertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć zgodnie z postanowianimi SWZ za pośrednictwem platformy e-Zamówienia w myśl PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 ustawy PZP.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 109 ust. 1 pkt. 1 – 10 ustawy PZP.
3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Powyższe podstawy wykluczenia zostały szczegółowo opisane w Dziale V SWZ,

II. INFORMACJA, CZY ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA NEGOCJACJI:
1. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji:
1) Zgodnie z art. 281 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający informuję, że nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji stosując kryteria oceny ofert określone w Dziale XIV SWZ,
2) Wszyscy Wykonawcy, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, zostaną równocześnie poinformowani, o Wykonawcach których:
a) oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji (zgodnie z kryteriami określonymi i opisanymi w Dziale XIV SWZ),
b) których oferty zostały odrzucone,
- ze wskazaniem uzasadnienia faktycznego i prawnego.
3) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści oferty.
4) Negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
5) Poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych, wskazując co najmniej:
a) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania,
b) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich musza one być sporządzone,
c) oraz termin otwarcia tych ofert.
2. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców.
3. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami.
4. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym, że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
5. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
6. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie
o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złożył on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
7. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty z największą liczba punktów, tj. przedstawiające najkorzystniejszy bilans ocenianych kryteriów. Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.