Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY DOM DZIECKA W RESZLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280349033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO
1.5.2.) Miejscowość: Reszel
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pddreszel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10068551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d69698-8b25-4fd9-8583-ae720024e63c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2025”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zał. nr 1a – załącznik asortymentowo-cenowy i załączniku nr 4 – opis przedmiotu zamówienia do SWZ.
2.Dostawy środków czystości dokonywane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb danego Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem). Dostawca będzie dostarczał sukcesywnie w ciągu roku zamówienia częściowe do każdej z jednostek (zamówienia składane nie częściej niż raz na dwa tygodnie), tj.:
1) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn
2) Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 4, 11-440 Reszel
3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn
4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. Św. Jana Pawła II, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn
5) Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel
6) I Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn
7) Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn
8) Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn
9) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn
10) Centrum usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.
3.Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 3 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy oraz zał. nr 4 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, przy czym ilości określone w opisie mają charakter wyłącznie szacunkowy.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia asortymentu w ilościach różnych tzn. innych niż te określone w zał. nr 1a i zał. nr 4 do SWZ, na podstawie bieżących potrzeb poszczególnych Zamawiających.
5.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI.
5.1W ramach opcji Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu dostaw składających się na Zamówienie podstawowe w wymiarze dostaw o wartości nie większej niż 40% wartości maksymalnego wynagrodzenia brutto podpisanej umowy (opcja zmniejszająca).
5.2Cena oferty wskazana w formularzu ofertowym służy tylko do porównania złożonych ofert. Wartość zamówienia wynikać będzie z rzeczywistej ilości zamówionego towaru, wynikającej z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (danej Jednostki). Zamawiający w związku z możliwością skorzystania z prawa opcji zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej 60% wartości wynagrodzenia brutto podpisanej przez siebie umowy.
5.3Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego postępowania. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
6.Dostarczany asortyment musi być nowy, zgodny co do opisu określonego (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w załączniku do umowy, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenia jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, fabrycznie zamknięty i nienaruszony, posiadający zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące asortyment, posiadające wymagane
prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i terminowo.
8.Wykonawca ma obowiązek dostaw przedmiotu zamówienia do siedziby każdej z jednostek, w ilości i asortymencie określonym w zamówieniu częściowym na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem), własnym transportem, na swój koszt i ryzyko.
9.W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczania produktów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1a do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym, zał. nr 4 do SWZ - opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści niniejszej SWZ.
11.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w obowiązujących przepisach prawa dotyczących środków czystości, a w szczególności: ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1816) i ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2021.24 tj.).
12.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone produkty na okres 12 miesięcy liczony od dnia dokonania dostawy i podpisania dokumentu odbioru przez przedstawiciela z każdej jednostki Zamawiającego i Wykonawcy, ale nie krótszy niż gwarancja producenta, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach.
13.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania produktów bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru oraz do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo-jakościowej przedmiotu dostawy. Nie dopuszcza się pozostawienia produktów przez przedstawiciela Wykonawcy bez nadzoru lub osobom nieupoważnionym.
14.Dostawy środków czystości będą dokonywane sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiających wymienionych powyżej w ust. 2 niniejszego rozdziału - (10 jednostek na terenie powiatu kętrzyńskiego – miejscowości: Kętrzyn i Reszel) na podstawie pisemnego zamówienia. Termin realizacji częściowych dostaw do każdej jednostki wymienionej powyżej w ust. 2 zostanie określony w Formularzu ofertowym – licząc od daty złożenia zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00.
15. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, załącznikach do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy równoważne. Asortyment równoważny winien posiadać cechy techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe, właściwości lub skład odpowiadające cechom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać cechy lepsze.
16.Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych funkcjonalnych, użytkowych, właściwości lub składu produktu, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wskazał w opisie poszczególnych produktów kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
17.Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych produktów.
18. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ i załącznikach do SWZ, wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego produktu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta lub nr katalogowy, nazwę produktu oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
19.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne dla poz. 48, 49, 50, 51 Zał. nr 1a – formularza asortymentowo-cenowego zobowiązany jest wykazać, że oferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym. W celu wykazania spełniania tych wymagań należy złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVIII SWZ.
20. Opis oferowanego produktu, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać powinno, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach, wymagane są tylko dla produktu innego niż typ, nazwa wskazane w kol. 2 tj. opisie przedmiotu zamówienia lub dla produktu, gdzie nie ma typu, nazwy produktu
wskazanego w kol. 2. Przykładowo: (Opis - poz. nr 17), jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt TYTAN, spełniający wszystkie wymagania opisane w kol.2 Wykonawca wpisuje nazwę producenta (w kol. 3) i nazwę produktu (w kol.4), natomiast Wykonawca nie jest zobowiązany do dodatkowego opisu w kol. 5. Jeżeli natomiast, będzie to inny produkt niż TYTAN, spełniający wszystkie wymagania opisane w kol. 2, Wykonawca zobowiązany jest wpisać nazwę producenta (w kol. 3) i
nazwę produktu (w kol.4) oraz dokonać opis produktu wraz z podaniem parametrów w kol. 5.
21.Także w przypadku braku wskazania przez Zamawiającego typu produktu z nazwy w zał. nr 1a – formularzu asortymentowo-cenowym (kol. 2), Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta lub nr katalogowego (w kol. 3), nazwy oferowanego produktu (w kol.4) i dokonania opisu produktu wraz z podaniem parametrów produktu (w kol. 5) (...) - pełna treść zapisu w rozdz. V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33741200-8 - Płyny do rąk i ciała
33711900-6 - Mydło
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152220,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152220,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152220,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Artykułów Spożywczo- Przemysłowych „WIPSÓR” Jerzy Roszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390102863
7.3.3) Ulica: Wipsowo 81b
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH "WIPSÓR" JERZY ROSZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9768,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI RESZEL
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2025
- Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Reszel wraz z wywozem nieczystości stałych w roku 2025
więcej: przetargi RESZEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywne dostawy środków czystości i materiałów do sprzątania
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- zakup i sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i czystościwoych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.