Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usług - usługi behawioralne dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SCHRONISKO NA PALUCHU IM. JANA LITYŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017189145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paluch 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228680634 w. 5
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@napaluchu.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.napaluchu.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług - usługi behawioralne dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-903b953c-b58b-4c1e-b957-440ec41d23d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049859/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 2024-37 Zakup usług - usługi behawioralne dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/napaluchu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/napaluchu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte zostały w rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty został w rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2024-37
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi behawioralne dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w 2025 roku.
Zadanie 1 Opieka nad psami dzikimi (lękowymi) będącymi pod opieką Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego zgodnie z załącznikiem nr 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 80512000-6 - Usługi szkolenia psów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo (1 punkt = 1 procent)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba dyżurów pełnionych w Schronisku przez lekarza weterynarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi behawioralne dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w 2025 roku.
Zadanie 2 Opieka nad psami behawioralnymi (z wyłączeniem psów lękowych/dzikich) będących pod opieką Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego zgodnie z załącznikiem nr 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 80512000-6 - Usługi szkolenia psów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo (1 punkt = 1 procent)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba dyżurów pełnionych w Schronisku przez lekarza weterynarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie wyznacza szczegółowych warunków,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Dla zadania nr 1 i zadania nr 2: Wykonawca na potwierdzenie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wykaże posiadanie uprawnień/kwalifikacji do wykonywania zawodu behawiorysty - świadectwo ukończenia studiów wyższych/studiów podyplomowych z dziedziny np. psychologii zwierząt, behawiorystyki zwierząt, zoopsychologii.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie wyznacza szczegółowych warunków,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla zadania nr 1 i zadania nr 2: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje przynajmniej jedną osobą będącą czynnym lekarzem weterynarii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni podmiotowych środków dowodowych wymienionych w niniejszej SWZ:
a) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień/kwalifikacji do wykonywania zawodu behawiorysty - świadectwo ukończenia studiów wyższych/podyplomowych z dziedziny np. psychologii zwierząt, behawiorystyki zwierząt, zoopsychologii.
b) dyplom potwierdzający posiadane kwalifikacje w zakresie warunku określonego w rozdziale XVII ust. 2 pkt 4) - dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku weterynaria.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM / SPÓŁKA CYWILNA)1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, złożonym przez osobę upoważnioną. Za dokument równoważny zostanie uznana elektroniczna kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii elektronicznej z oryginałem poświadczy notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim, każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVIII część I ust. 2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają wstępnie brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.