Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605572/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Andersa w Nowem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośniewice
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Andersa w Nowem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe 36
1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-nowe.krosniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spnowe.wikom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45a7e180-2868-40c4-aee4-2314d2b8ca321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Andersa w Nowem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45a7e180-2868-40c4-aee4-2314d2b8ca32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostawy gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Andersa w Nowem.
1.1. W niniejszym zamówieniu przez posiłek należy rozumieć jednodaniowy posiłek gorący o jakości i wartości odżywczej i kalorycznej, zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży.
1.2. Szacunkowa liczba posiłków szkolnych wynosi ok. 90 sztuk dziennie, które dostarczane będą przez 176 dni nauki, co daje łącznie 15 840 posiłków przewidzianych dla niniejszego zamówienia. Podane liczby posiłków są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługuje prawo do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub prawo do odmowy wykonania zamówienia, w przypadku zwiększenia liczby zamawianych posiłków.
1.3. Wykonawca będzie dostarczał posiłki przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem przerw w nauce szkolnej, takich jak dni świąteczne, wakacje, ferie, ustanowione dni nauki zdalnej itp.
2. Szczegółowy zakres usług zawiera opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
15894210-6 - Posiłki szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar u Bogusi Adam Przepióra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820272305
7.3.3) Ulica: Bzówki 53
7.3.4) Miejscowość: Ostrowy
7.3.5) Kod pocztowy: 99-350
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.