Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600035/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi portierskie w Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS im. św. Brata Alberta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawęczyńska 4b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-772
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 506262039
1.5.8.) Numer faksu: 22/670-43-18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpsalbert@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6761ca2b-d201-461b-96ad-02a0626c3c081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi portierskie w Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6761ca2b-d201-461b-96ad-02a0626c3c08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244611/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi portierskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG-351-6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203340,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dbanie o bezpieczeństwo osób przebywających w budynku;
2) pilnowanie powierzonego mienia Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta;
3) wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom;
4) wpuszczanie i wypuszczanie osób do budynku wejściem głównym, oraz od strony podjazdu dla wózków inwalidzkich, ponadto otwieranie bramy dla samochodów (np. dla śmieciarki) od strony garaży;
5) prowadzenie rejestrów: osób odwiedzających, zeszytu wydawania kluczy do pomieszczeń służbowych;
6) zapisywanie zgłoszonych awarii, usterek i innych koniecznych napraw w zeszytach konserwatorów,
7) telefoniczne zgłaszanie awarii dźwigów konserwatorom dźwigów, uwalnianie osób uwięzionych w windzie w przypadku awarii;
8) pilne reagowanie w przypadku awarii wodociągowych,
9) pilne reagowanie w przypadku awarii elektrycznych, poprzez wyłączenie bezpieczników w skrzynce elektrycznej, zgłaszanie awarii elektrycznych konserwatorom z uprawnieniami;
10) obsługę centrali telefonicznej, łączenie rozmów przychodzących z 16 numerami wewnętrznymi oraz łączenie rozmów wychodzących, (najwięcej rozmów jest zazwyczaj w godzinach pracy biura, czyli od godz. 8:00 do 16:00);
11) obsługę centrali sygnalizacji alarmu pożaru POLON 4200 i dwóch systemów oddymiania klatek schodowych, zgłaszanie awarii konserwatorom systemów;
12) obsługę systemu nagłośnienia budynku, z kaplicy i portierni do wszystkich pokoi mieszkalnych;
13) obsługę systemu zewnętrznych kamer, z rejestratorem i monitorem znajdującym się na portierni;
14) sprzątanie, a w zimie odśnieżanie terenu garaży oraz chodników od ul. Kawęczyńskiej i od Al. Tysiąclecia, w tym zjazdu dla wózków inwalidzkich, ponadto prowadzenie zeszytu odśnieżania;
15) w razie potrzeby pomoc przy przenoszeniu łóżek i mebli na oddziałach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167670,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215972,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173427,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORO Koncesjonowana Służba Ochrony Bogdan Wodzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320007705
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Krajowej
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORO KONCESJONOWANA SŁUŻBA OCHRONY BOGDAN WODZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MORO KONCESJONOWANA SŁUŻBA OCHRONY BOGDAN WODZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173427,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.