Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e80ede-c576-43f1-8d31-ab8dab9bf0f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095263/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa środków myjąco-dezynfekujących stosowanych w Dziale Żywienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5e80ede-c576-43f1-8d31-ab8dab9bf0f43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5e80ede-c576-43f1-8d31-ab8dab9bf0f4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/107/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 287345,91 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu
do utrzymania czystości mebli ze stali nierdzewnej, maszyn, urządzeń, ścian, posadzek, okien i lodówek oraz komór
chłodniczych w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie,
ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji zwiększającego ilośćasortymentu objętego dostawą o nie więcej niż 30% w stosunku do szacowanej ilości asortymentu określonego w
Załączniku nr 4 do SWZ, oraz odpowiednim zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu zrealizowania dostaw
objętych prawem opcji, nieprzekraczającym 30% wartości zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:a. Karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych preparatów;
b. Opisy techniczne dla wszystkich oferowanych preparatów, potwierdzające zgodność oferowanych produktów z zapisami
SWZ;
c. Świadectwo rejestracji produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem biobójczym dla preparatów z grupy II
pozycja od 1 - 2,
d. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm PN – EN dla produktów do których są wymagane – zgodnie z OPZ - zał. nr 6
do SWZ
e. Certyfikaty ISO 13485 do produktów do których są wymagane – zgodnie z OPZ - zał. nr 6 do SWZ
f. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni pomoc i doradztwo w zakresie Dobrej Praktyki Higienicznej i planów higieny,
doradztwo w zakresie wdrażania HACCP w placówce gastronomicznej.
g. Oświadczenie, że Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników kuchni i służb – min. 3 szkolenia w roku – w
zakresie: higiena w placówce gastronomicznej, plany higieny zgodne z HACCP, technologie i zasady używania środków
chemicznych, bezpieczeństwo pracy przy używaniu środków chemicznych, zasady obsługi urządzeń myjących.
h. Oświadczenie, że Wykonawca, na czas trwania umowy, odda Zamawiającemu w nieodpłatne użytkowanie,
specjalistyczne urządzenia dozujące i pianotwórcze w ilości określonej w OPZ oraz że obejmie opieką serwisową użyczony
sprzęt i dozowniki (max czas reakcji – 48 h od zgłoszenia usterki).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe:a. Karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych preparatów;
b. Opisy techniczne dla wszystkich oferowanych preparatów, potwierdzające zgodność oferowanych produktów z zapisami
SWZ;
c. Świadectwo rejestracji produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem biobójczym dla preparatów z grupy II
pozycja od 1 - 2,
d. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm PN – EN dla produktów do których są wymagane – zgodnie z OPZ - zał. nr 6
do SWZ
e. Certyfikaty ISO 13485 do produktów do których są wymagane – zgodnie z OPZ - zał. nr 6 do SWZ
f. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni pomoc i doradztwo w zakresie Dobrej Praktyki Higienicznej i planów higieny,
doradztwo w zakresie wdrażania HACCP w placówce gastronomicznej.
g. Oświadczenie, że Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników kuchni i służb – min. 3 szkolenia w roku – w
zakresie: higiena w placówce gastronomicznej, plany higieny zgodne z HACCP, technologie i zasady używania środków
chemicznych, bezpieczeństwo pracy przy używaniu środków chemicznych, zasady obsługi urządzeń myjących.
h. Oświadczenie, że Wykonawca, na czas trwania umowy, odda Zamawiającemu w nieodpłatne użytkowanie,
specjalistyczne urządzenia dozujące i pianotwórcze w ilości określonej w OPZ oraz że obejmie opieką serwisową użyczony
sprzęt i dozowniki (max czas reakcji – 48 h od zgłoszenia usterki).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ
2) zestawienie asortymentowo-ilościowe – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie,
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
6) przedmiotowe środki dowodowe:
a. Karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych preparatów;
b. Opisy techniczne dla wszystkich oferowanych preparatów, potwierdzające zgodność oferowanych produktów z zapisami
SWZ;
c. Świadectwo rejestracji produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem biobójczym dla preparatów z grupy II
pozycja od 1 - 2,
d. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm PN – EN dla produktów do których są wymagane – zgodnie z OPZ - zał. nr 6
do SWZ
e. Certyfikaty ISO 13485 do produktów do których są wymagane – zgodnie z OPZ - zał. nr 6 do SWZ
f. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni pomoc i doradztwo w zakresie Dobrej Praktyki Higienicznej i planów higieny,
doradztwo w zakresie wdrażania HACCP w placówce gastronomicznej.
g. Oświadczenie, że Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników kuchni i służb – min. 3 szkolenia w roku – w
zakresie: higiena w placówce gastronomicznej, plany higieny zgodne z HACCP, technologie i zasady używania środków
chemicznych, bezpieczeństwo pracy przy używaniu środków chemicznych, zasady obsługi urządzeń myjących.
h. Oświadczenie, że Wykonawca, na czas trwania umowy, odda Zamawiającemu w nieodpłatne użytkowanie,
specjalistyczne urządzenia dozujące i pianotwórcze w ilości określonej w OPZ oraz że obejmie opieką serwisową użyczony
sprzęt i dozowniki (max czas reakcji – 48 h od zgłoszenia usterki)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5e80ede-c576-43f1-8d31-ab8dab9bf0f4
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl-nie dotyczyzłożenia/zmiany/wycofania ofert.
2. Wartość szacunkowa zamówienia z opcją wynosi 373 549,68 zł netto.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
- Dostawa jednoporcjowego miksu tłuszczowego do smarowania pieczywa dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łomży od 01-01-2025 do 30-04-2025
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Preparaty czyszczące i detergenty
- Zakup środków czystości na 2025 rok
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
więcej: Detergenty do zmywarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.