Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00517662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e5f0625-1a57-4126-aeb4-02d8510903a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sp. z o.o. (100% udziałów własnością gm. M. Radomsko) - wytwarzanie energii cieplnej;dostarczanie wody;odprowadzanie,oczyszczanie ścieków;zbieranie odpadów komunalnych;gosp. odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e5f0625-1a57-4126-aeb4-02d8510903a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/1/9/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ubrań roboczych1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN, o gramaturze min. 290 g/m2, skład bawełna 100 % z logo Zamawiającego i z certyfikowaną taśmą srebrną o szerokości min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka , minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw w całości z tkaniny, dół rękawa zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonane metodą folia flex. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu.
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeniami, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki.
Ilość 300 kpl.
2. Ubranie robocze typ szwedzki kolor zielony, o gramaturze min. 290 g/m2, skład bawełna 100% z logo Zamawiającego i z certyfikowaną taśmą srebrną o szerokości min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm.
- Bluza szwedzka, minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw w całości z tkaniny, dół rękawa zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonane metodą folia flex. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu.
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeniami, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki.
Ilość 8 kpl.
3. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN materiał 100 % bawełny, gramatura minimum 290 g/m2, z logo Zamawiającego i z certyfikowanymi elementami, taśma srebrna min. 2,5 cm szerokości na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladki z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne. Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z patkami zapinanymi na springi, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo Zamawiającego w kolorze białym o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm wykonane metodą folia flex.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji ich długości, na bokach zapinanie na guziki z możliwością regulacji, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. 5 cm ze srebrną 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu, umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ilość 60 kpl.
4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony z logo Zamawiającego i pasami odblaskowymi, materiał 100% bawełny, gramatura minimum 290 g/m², tkaniny użyte do produkcji ubrania winny być odporne na spieranie i płowienie.
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladki z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne. Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z klapkami zapinanymi na guziki, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo Zamawiającego w kolorze białym o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm wykonane metodą folia flex.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji długości, na bokach zapinane na guziki, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, na nogawkach minimum dwie kieszenie, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu, umieszczoną 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ilość 4 kpl.
5. Ubranie dla spawacza – bluza i spodnie ogrodniczki uszyte z bawełny trudnopalnej o gramaturze minimum 330 g/m². Zgodność z normami EN 13688 „odzież ochronna, wymagania ogólne i EN ISO 11611 - „odzież ochronna do stosowania podczas spawania i w procesach pokrewnych” lub równoważnymi.
Ilość 5 kpl.
Wymagania: Odzież fabrycznie nowa, uszyta z tkanin, które posiadają certyfikat zgodności z polskimi normami lub równoważnymi. Odzież dostępna we wszystkich rozmiarach, posiadać musi oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób prania, czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Ubrania robocze letnie i ocieplane muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obwiązujących normach PN-EN ISO 13688, PN-P-84525 lub równoważne. Odblaskowość taśm klasa 2, zgodna z normą EN ISO 20471 lub równoważną. Wszystkie asortymenty ubrań roboczych muszą być oznaczone znakiem CE. Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 76232,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odzieży roboczej1. Koszula robocza męska z tkaniny bawełnianej flanelowej 100% o gramaturze minimum 165 g/m², polskiej produkcji, w różnorodnej gamie kolorystycznej z długim rękawem. Koszule uszyte zgodnie z wymogami normy PN-92-P 84683, PN-P-84525 i PN 13688 lub równoważnymi
Ilość 250 szt.
2. Skarpety męskie - minimum 70% bawełna, kolor czarny lub inne kolory.
Ilość 500 par.
3. Kalesony z dzianiny w kolorystyce ciemnej szarej, popielatej itp. z rozporkiem, ściągaczem przy kostkach.
Ilość 150 szt.
4. Czapka typu „baseball” kolor niebieski z tkaniny o składzie – bawełna 35%, poliester 65 %, z daszkiem, gramatura min. 160 g/m² z tyłu czapki zapinka do regulacji jej obwodu. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 13688 lub równoważnej.
Ilość 180 szt.
5. Czapka zimowa z dzianiny czarna.
Ilość 120 szt.
6. Kurtka przeciwdeszczowa, ostrzegawcza w kolorze żółtym fluorescencyjnym z taśmami odblaskowymi. Szwy uszczelnione, kaptur stały ze ściągającym sznurkiem. Zamek błyskawiczny pod listwą, listwa na zatrzaski, rękawy raglanowe z wewnętrznym mankietem, chroniącym przed wiatrem. Taśmy w kolorze srebrnym umieszczone na rękawach dwa pasy, na przodach i plecach kurtki dwa pasy. Logo Zamawiającego w kolorze zielonym na plecach kurtki o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm. Materiał odblaskowy – 100 % poliester powlekany PCV. Wykonany zgodnie z normami EN 343 - odzież ochronna przed deszczem oraz EN ISO 20471 – odzież ochronna o intensywnej widzialności lub równoważnymi.
Ilość 10 szt.
7. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluorescencyjnym z nadrukiem logo Zamawiającego na plecach o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm, logo w kolorze zielonym na tle asortymentu, dwa poziome pasy odblaskowe. Odblaskowość zgodna z normą EN ISO 20471 lub równoważną
Ilość 50 szt.
8. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluorescencyjnym z tkaniny dziurkowanej z nadrukiem logo Zamawiającego na plecach o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm, logo w kolorze zielonym na tle asortymentu, dwa poziome pasy odblaskowe. Odblaskowość zgodna z normą EN ISO 20471 lub równoważną.
Ilość 150 szt.
9. Kamizelka odblaskowa w kolorze pomarańczowym fluorescencyjnym z tkaniny dziurkowanej z nadrukiem logo Zamawiającego na plecach o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm, logo w kolorze zielony na tle asortymentu, dwa poziome pasy odblaskowe po całym obwodzie o szer. 5 cm, Odblaskowość zgodna z normą EN ISO 20471 lub równoważną.
Ilość 40 szt.
10. Kamizelka w kolorze niebieskim z napisem na plecach w kolorze białym GOŚĆ, wymiary napisu: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm, dwa poziome pasy odblaskowe po całym obwodzie o szer. 5 cm. Odblaskowość zgodna z normą PN-EN 17353 lub równoważną.
Ilość 40 szt.
11. Komplet przeciwdeszczowy, ostrzegawczy w kolorze pomarańczowym z taśmami odblaskowymi (bluza i spodnie do pasa). Szwy uszczelnione, kaptur stały ze ściągającym sznurkiem. Zamek błyskawiczny pod listwą, listwa na zatrzaski, rękawy reglanowe, mankiety regulowane na zatrzaski. Taśmy w kolorze srebrnym umieszczone na rękawach (dwa pasy), na przodach i plecach kurtki dwa pasy i w dole nogawek spodni dwa pasy. Spodnie ściągane w pasie. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm. Logo w kolorze białym na tle asortymentu. Materiał odblaskowy: 100% poliester powlekany PCV. Wykonany zgodnie z normą EN 343 -odzież ochronna przed deszczem oraz z normą EN ISO 20471 – odzież ochronna o intensywnej widzialności lub równoważnymi.
Ilość 10 kpl.
Wymagania: odzież fabrycznie nowa, uszyta z tkanin, które posiadają certyfikat zgodności z ww. polskimi normami lub równoważnymi. Odzież dostępna we wszystkich rozmiarach, musi posiadać oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób prania, czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Wszystkie asortymenty odzieży muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18332000-5 - Koszule
18443300-9 - Nakrycia głowy
4.5.5.) Wartość części: 21683,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa obuwia roboczego1. Trzewiki bezpieczne S3 SRC z kompozytowym podnoskiem ochronnym, odpornym na uderzenia z energią 200 J i zgniecenia 15kN oraz kevlarową wkładką antyprzebiciową chroniącą stopę przed przekłuciem o sile 1100N. Cholewka obuwia wykonana z naturalnej licowej skóry bydlęcej o grubości min. 2,2 mm. Podeszwa antypoślizgowa, antyelektrostatyczna, olejoodporna, wykonana z poliuretanu PU i gumy. Anatomiczna wkładka z pianki poliuretanowej. Wyściółka z oddychającego materiału. Nadlany gumowy nosek. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN ISO 20345 lub równoważnej.
Ilość 120 par.
2. Trzewiki robocze bezpieczne męskie kategoria S3 SRC. Cholewka wykonana ze skóry licowej, podeszwa: wtryskiwany poliuretan PU2D, podnosek stalowy, wkładka antyprzebiciowa stalowa. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 160 par.
3. Trzewiki robocze bezpieczne damskie kategoria S3 SRC. Cholewka wykonana ze skóry licowej, podeszwa: wtryskiwany poliuretan PU2D, podnosek stalowy, wkładka antyprzebiciowa stalowa. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 20 par.
4. Buty gumowo filcowe męskie wierzch i spód z PVC, podszewka z filcu, wyściółka z włókniny wymiennej, metoda produkcji: formowanie metodą wtrysku. Wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 20347 OB FO CI SRC lub równoważną.
Ilość 50 par.
5. Buty gumowe męskie. Wierzch i spód z PVC, podszewka z włókniny poliamidowej, metoda produkcji: formowanie metodą wtrysku. Wykonane zgodnie z normą PN- EN ISO 20347 OB E FO SRC lub równoważną
Ilość 80 par.
6. Buty gumowe damskie z PCV, wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 20347 lub równoważną.
Ilość 10 par.
7. Trzewiki dla spawacza. S3 SRC WG. Wierzch buta wykonany z naturalnej skóry tłoczonej wodoodpornej, zapięcie na bezpieczną sprzączkę umożliwiającą błyskawiczne rozpięcie i zdjęcie obuwia, metalowy podnosek (do 200J), wkładka antyprzebiciowa (do 1100N), zakładka (usztywnienie pięty) z tworzywa termoplastycznego, podeszwa PU/PU, antypoślizgowa, olejoodporna, antyelektrostatyczna, odporna na ścieranie, z absorpcją energii w części piętowej. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20349 i lub równoważną.
Ilość 7 par.
8. Trzewiki robocze ocieplane damskie kategoria S3 SRC. Wierzchnia część buta ze skóry dwoinowej, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa metalowa, podeszwa PU/PU. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważnej.
Ilość 10 par.
9. Trzewiki robocze ocieplane męskie kategoria S3 SRC. Wierzchnia część buta ze skóry dwoinowej, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa metalowa, podeszwa PU/PU. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważnej.
Ilość 20 par.
Wymagania: Obuwie fabrycznie nowe, dostępne w rozmiarach 39 – 48. Obuwie posiadać musi oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Wszystkie asortymenty obuwia muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 56400,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa rękawic roboczych1. Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry dwoinowej i drelichu chroniące przed urazami mechanicznymi. Wewnętrzna /chwytna/ część dłoni wykonana w całości z jednej części skóry, skórzane wzmocnienia na kostkach. Rękawica zakończona usztywnionym mankietem oraz wykończona wewnątrz podszewką. Strona grzbietowa i mankiet z tkaniny drelichowej. Rękawice wykonane zgodnie z wymogami norm EN ISO 21420, EN 388 lub równoważnych.
Ilość 60 par.
2. Rękawice pięciopalcowe ocieplane, termoodporne, powlekane gumą/lateksem ze strukturą, wykonane z przędzy akrylowej/poliestrowej/poliestrowo-bawełnianej. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388 (poziom odporności min. 2142X) lub równoważnej.
Ilość 1 700 par.
3. Rękawice antyprzecięciowe. Wykonane z wysokojakościowej przędzy modyfikowanej, odpornej na przecięcia (5), powlekane poliuretanem, zakończone ściągaczem. Odporność na ścieranie (4), odporność na przedarcia (4), odporność na przekłucie (2). Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388, EN ISO 21420 lub równoważnymi.
Ilość 300 par.
4. Rękawice spawalnicze pięciopalcowe. Wykonane w całości ze skóry licowej, impregnowanej, olejoodpornej, w części chwytnej nie dzielone, bez przeszycia, wykonane z jednego elementu skóry, z długim mankietem wykonanym ze skóry dwoinowej, podszewka trudnopalna. Rękawice spełniające warunki norm EN 388, EN ISO 21420, EN 407, EN 12477 lub równoważnych.
Ilość 48 par.
5. Rękawice spawalnicze w całości wykonane z wyselekcjonowanej dwoiny bydlęcej w kolorze czerwonym. Rękawice spełniające warunki norm EN 388, EN ISO 21420, EN 407, EN 12477 lub równoważnych.
Ilość 36 par.
6. Rękawice typu REKODRAGON powlekane gumą/lateksem o strukturze, dużej przyczepności, odporne na rozdarcia i przecięcia, trudnościeralne. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388 i EN ISO 21420 lub równoważnych.
Ilość 4 000 par.
7. Rękawice typu RTELA wykonane z poliestru, powlekane lateksem, zakończone ściągaczem, odporne na ścieranie i rozdarcia. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388, EN ISO 21420 lub równoważnych.
Ilość 35 000 par.
8. Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu. Usztywniony mankiet. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388, EN ISO 21420lub równoważnej.
Ilość 1 000 par.
Wymagania: Rękawice dostępne we wszystkich rozmiarach, posiadać muszą oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Wszystkie asortymenty rękawic muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 66481,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62734,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76191,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62734,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ABC Radosław Popławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311306779
7.3.3) Ulica: Parkowa 11 b
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62734,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22571,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23911,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22571,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492229858
7.3.3) Ulica: Zachodnia 58/60
7.3.4) Miejscowość: Koniecpol
7.3.5) Kod pocztowy: 42-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22571,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52794,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54117,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52794,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52794,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56430,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64477,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56430,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56430,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w poz. 4.5.5) to wartość szacunkowa zamówienia podstawowego netto
w poz. 6.2), 6.3), 6.4) to wartości z ofert brutto
w poz. 8.2) to wartość umowy brutto, bez ewentualnego prawa opcji w wys. 20% wartości zamówienia podstawowego (zapisy w umowie)
Żadna z ofert wskazanych w poz. 6.1.7.) nie została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Radomsku - Etap I - Część I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obuwia medycznego
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej, ochronnej do Instytutu Techniki Budowlanej.
- ZP/59/24 Dostawy odzieży roboczej
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Materiały wybuchowe i środki strzałowe.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.