Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PZP/5/2024 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Rzymowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-697
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 022 843 88 81
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dkkadr.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkkadr.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PZP/5/2024 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4d4ca5-1bcf-4363-b0ae-676d150a7a1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010877/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. Rzymowskiego 32 w Warszawie w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d4d4ca5-1bcf-4363-b0ae-676d150a7a1b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział VII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 8 oraz Załącznik nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/5/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury „KADR”
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastosowania prawa opcji;2) W ramach prawa opcji okres świadczenia usług ochrony może zostać wydłużony o jeden miesiąc kalendarzowy;
3) wymagane jest zachowanie ciągłości świadczenia usług, a więc rozpoczęcie ich świadczenia w ramach prawa opcji musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu realizacji zamówienia o którym mowa w Rozdziale IV SWZ.
4) zakres i sposób świadczenia usług ochrony będzie tożsamy z tym, jaki przewidziano w zamówieniu podstawowym;
5) w celu skorzystania z prawa opcji, Zamawiający złoży pisemne oświadczenie o skorzystaniu z opcji wydłużenia okresu świadczenia usług, nie później niż 14 dni przed upływem aktualnie zakontraktowanego okresu ich świadczenia;
6) skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu;
7) w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca za odrębnym wynagrodzeniem ustalonym w złożonej Ofercie zrealizuje czynności wskazane w pkt 4 powyżej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek 1: dotyczy kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
Warunek 2: dotyczy sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł. W przypadku gdy suma ubezpieczenia wyrażona będzie w walucie obcej do określenia jej wartości w złotych polskich, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wydania dokumentu przez ubezpieczyciela.
Warunek 3: dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) usługi ochrony osób i mienia w budynkach przeznaczonych na potrzeby instytucji kultury, w tym w szczególności muzeów, centrów nauki, domów kultury lub budynkach podległych lub nadzorowanych przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, przez minimum 12 miesięcy, o wartości co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto, zrealizowaną lub realizowaną na podstawie jednej umowy.
Zamawiający dopuszcza sumowanie okresów usług świadczonych przez Wykonawcę.
Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą przez Zamawiającego wartość.
Uwaga: W przypadku gdy usługa trwa nadal, dokument potwierdzający należyte wykonywanie umowy musi być wystawiony po zrealizowaniu umowy na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) zł brutto.
W przypadku rozliczeń w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
2) dysponuje co najmniej jednym oznakowanym pojazdem zapewniającym przyjazd grupy interwencyjnej do ochranianego obiektu przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w czasie nie dłuższym niż 10 minut, licząc od chwili wezwania przez pracowników ochrony lub upoważnionych pracowników Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza dokumentowanie wymagania, o którym mowa powyżej poprzez złożone oświadczenie Wykonawcy.
3) dysponuje osobami do realizacji zamówienia, z których (I.) każda jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz (II.) każda posiada udokumentowane przeszkolenie w zakresie obsługi monitoringu wizyjnego, w zakresie obsługi systemów pożarowych oraz w zakresie obsługi komputera, w tym poczty elektronicznej. Dodatkowo (III.) co najmniej 1 osoba musi posiadać udokumentowane minimum 6 – miesięczne doświadczenie w obsłudze urządzenia do rentgenowskiej kontroli bagażu i brak przeciwwskazań do obsługi tego urządzenia.
5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca może polegać na zdolności technicznej lub zawodowej, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z wzorem stanowiącym Załączniki nr 10 do SWZ z którego wynikać będzie jednoznacznie:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Wykonawca, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty w postępowaniu budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
9. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
c. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 5-10 uPzp.
zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a. aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a. dokument (w szczególności polisa OC) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w warunkach,
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
a. wykaz usług wykonanych zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert,
b. dokumenty na potwierdzenie wymagań, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 Warunek 3 lit. b SWZ,
c. wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi iż (I.) każda jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz (II.) każda posiada udokumentowane przeszkolenie w zakresie obsługi monitoringu wizyjnego, w zakresie obsługi systemów pożarowych oraz w zakresie obsługi komputera, w tym poczty elektronicznej, a także (III.) w stosunku do co najmniej jednej z osób skierowanych do realizacji zamówienia dokumentami potwierdzającymi minimum 6 – miesięczne doświadczenie w obsłudze urządzenia do rentgenowskiej kontroli bagażu oraz brak przeciwwskazań do obsługi tego urządzenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
-5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ),2) pełnomocnictwa do podpisywania Oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie(jeżeli dotyczy),
3) pisemne zobowiązanie (jeżeli dotyczy) o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ);
4) dowód wniesienia wadium,
5) oświadczenia składane na podstawie art. 125 ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ),
6) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ,
7) podpisaną Klauzulę informacyjną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ,
8) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (zgodnie z Załącznikiem nr 14 do SWZ), w którym wskażą, które usługi zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Rozdział nr VIII SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w Ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
3. W stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający żąda przedłożenia w Ofercie pełnomocnictwa wspólników lub umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie Oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności Oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, zostaną wezwani przez Zamawiającego do przedstawienia szczegółowej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia publicznego ubiega się wspólnie kilka podmiotów w formie konsorcjum, w ich Ofercie musi być wskazane, który z nich będzie uprawniony do wystawienia dla Zamawiającego faktur za zrealizowanie przedmiotu umowy. Faktura może być wystawiona tylko przez podmiot tworzący konsorcjum, z zastosowaniem stawki podatku VAT określonej w Ofercie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do wybranej Oferty, w sytuacji konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, w przypadku:1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia lub opóźnia wykonanie w części lub całości zobowiązań;
2) nadzwyczajnych okoliczności, nie będących siłą wyższą, grożących rażącą stratą, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy;
3) zlecenia realizacji Przedmiotu Umowy podwykonawcy;
4) wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji Umowy lub zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Zamawiającego albo Wykonawcy skutkujących niemożnością, znacznym utrudnieniem w realizacji Umowy lub koniecznością wydłużenia realizowanych prac objętych Umową;
5) w przypadku zmiany limitu środków budżetowych przydzielonych Zamawiającemu na dany rok budżetowy;
2. W przypadkach, wymienionych w ust. 1 pkt 1 – 5 powyżej, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmiany zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy;
3) wprowadzenia podwykonawcy;
4) zmiany terminu realizacji Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pod tytułem "PIFE 2024/2025 - badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich"
- Opróżnianie pustostanów mieszkalnych i użytkowych położonych w budynkach znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 9A m. 16B część nr 2: Bonifraterska 10 m. 59 (w podziale na 2 części)
- Wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie lokali mieszkalnych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Warszawie, w podziale na 12 części
- PZP/5/2024 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego w Sekcji Medycznej Działu Transportu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wicher" w Kobyłce w 2025 roku
- "Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - JG/10/2024"
- Ochrona imprez masowych organizowanych na Tarczyński Arena we Wrocławiu
- Usługa ochrony fizycznej budynków oraz osób i mienia, nadzoru z użyciem środków elektronicznych oraz przewozu wartości pieniężnych Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- "Ochronę mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych im. Św. Józefa w Białymstoku przy ul. Broniewskiego 14"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.