eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniszewoOrganizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TCZEWIE Z SIEDZIBĄ W GNISZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00054716400037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Gniszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gniszewo@gops.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334e3be4-0f23-48e1-9e73-469d111dcfa3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00584977/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-334e3be4-0f23-48e1-9e73-469d111dcfa3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gniszewo@gops.tczew.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości email lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub ww. rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, administrator informuje, iż:
1) Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie, z siedzibą w Gniszewie, ul. Parkowa 7, 83-110 Tczew.
2) Inspektor Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie działania Administratora, a także przysługujących uprawnień, można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Edward Dybowski za pomocą adresu e – mail: iod@biuropiomar.pl oraz numeru telefonu: 609675737.
3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegającego na: „Organizowaniu i prowadzeniu atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) Prawa osób, których dane są przetwarzane
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawienia).
Powyższe żądania można przesłać na adres wskazany w pkt 4.1 rozdziału V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5) Okres przechowywania
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
7) Dobrowolność podania danych osobowych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8) Profilowanie
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/GOPS/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w lokalizacji nr 1, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.:
1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym;
4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook;
5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach;
6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie;
7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami;
8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w lokalizacji nr 2, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.:
1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym;
4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook;
5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach;
6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie;
7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami;
8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w lokalizacji nr 3, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.:
1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym;
4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook;
5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach;
6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie;
7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami;
8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w lokalizacji nr 4, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.:
1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym;
4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook;
5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach;
6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie;
7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami;
8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w lokalizacji nr 5, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.:
1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym;
4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook;
5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach;
6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie;
7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami;
8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizowaniu i prowadzeniu dla uczestników Gminnych Przystani Seniora (GPS) atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników GPS w lokalizacji nr 6, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni. 1.1 Do głównych zadań Wykonawcy będzie należało m.in.:
1) organizowanie i prowadzenie dla uczestników GPS atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego, poprzez stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni tzw.: spotkań towarzyskich, zajęć uaktywniających uczestników, w tym: prowadzenie zajęć manualnych, muzyczno-ruchowych, dyskusja;
2) opieka nad grupą w trakcie spotkań okolicznościowych, imprez kulturalnych, wycieczek jednodniowych bez noclegów, wyjść do kina, teatru;
3) motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego i zwiększania udziału w życiu społecznym;
4) prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, wycieczek, warsztatów, itp. w postaci prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, dokumentacji fotograficznej, prowadzenia social media w postaci Facebook;
5) każdorazowe uporządkowanie miejsc spotkań zajmowanych przez uczestników GPS po zajęciach w świetlicach;
6) współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie;
7) współpraca z innymi GPS z terenu Gminy Tczew i innymi organizacjami;
8) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem GOPS-u w zakresie bieżących potrzeb, planowanie i opracowywanie harmonogramów spotkań i zajęć;
9) wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań statutowych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie z siedzibą w Gniszewie w zakresie polityki senioralnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokumenty określone w pkt 4.1.a) rozdziału XIX SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, tj.: interaktywnym formularzem oferty udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe'' niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SWZ; Niezłożenie wraz z interaktywnym Formularzem oferty Formularza cenowego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Rozdział XII SWZ, tj. Opis sposobu przygotowania i składania oferty stosuje się odpowiednio do składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, w tym zmiany o charakterze nieistotnym, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Do zmian umowy mają zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
4. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w tym w sytuacjach jak niżej:
1) konieczność zmiany terminu umownego w następujących sytuacjach:
a) z powodu okoliczności siły wyższej;
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
d) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
2) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
5. Zamawiający rozumie przez określenie „siła wyższa” - wystąpienie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają realizację zobowiązań umownych w całości lub części, w szczególności:
1) wojny (wypowiedziane lub nie) oraz inne działania zbrojne, inwazje, mobilizacje, rekwizycje lub embarga,
2) terroryzm, rebelia, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa,
3) promieniowanie radioaktywne lub skażenie przez radioaktywność od paliwa jądrowego lub odpadów jądrowych, ze spalania paliwa jądrowego, radioaktywnych toksycznych materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych właściwości wszelkich wybuchowych zespołów nuklearnych składników,
4) klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, powódź, pożar lub inne, ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju wystąpienia klęski żywiołowej,
5) pandemie oraz wywołane nimi sytuacje kryzysowe ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju.
6. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 8 załącznika nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025 r. do dnia 16.12.2025 r., z wyłączeniem okresu od 16 czerwca do 31 sierpnia 2025 r.
W oparciu o art. 436 pkt 1 ustawy Pzp termin wykonania zamówienia został określony poprzez wskazanie daty z uwagi na specyfikę przedmiotowego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.