Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GCKiB w ¦wierczowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 77 000 l”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wierczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Brzeska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 419 61 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GCKiB w ¦wierczowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 77 000 l”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fae38c76-5e33-4400-9e9c-d7f2e60cb525
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00651107
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00075985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 "Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GOK, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 77 000 l"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fae38c76-5e33-4400-9e9c-d7f2e60cb5253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w "Instrukcji u¿ytkowania systemu" https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostepny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce "Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzêdowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych), informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiaj±cy. Wyznaczony zosta³ kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
Wyznaczony zosta³ kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 887818800, e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl, lub tradycyjn±
poczta na adres Zamawiaj±cego.
2) Cele przetwarzania danych osobowych: realizacja niniejszej umowy.
3) Kategorie danych osobowych: imiê, nazwisko, dane adresowe, dane identyfikuj±ce osobê, ¶wiadectwa i uprawnieninia niezbêdne
do wykonywania pracy, inne dane niezbêdne do realizacji umowy.
4) ¬ród³em danych jest Wykonawca.
5) Odbiorcy danych – odbiorcami danych s± podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mog± byæ: organy kontroli (RIO,
NIK, CBA i inne), Instytucje finansuj±ce, S±dy, Policja. 6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat po zakoñczeniu umowy.
Wykonawca posiada nastêpuj±ce prawa w odniesieniu do danych osobowych:
a) prawo do ¿±dania dostêpu do danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych osobowych,
c) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych.
7) Wykonawca posiada prawo do z³o¿enia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych w zakresie realizacji niniejszej umowy jest obligatoryjne.
9) Przekazanie danych do pañstwa trzeciego – nie dotyczy.
10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.
11) Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych Wykonawcy, przys³uguj±cych uprawnieñ i
warunków skorzystania z nich znajduj± siê w siedzibie Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.07.2024.MH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GCKiB w ¦wierczowie,, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 77 000 l”.
Szczegó³owy opis odbiorców na których nale¿y wystawiaæ faktury:
• Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w ¦wierczowie
(Przedszkole)
ul. Szkolna 5, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 9 000 l
NIP: 752-146-27-12
• Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w ¦wierczowie
(Szko³a)
ul. Brzeska 28, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 30 000 l
NIP: 752-146-27-12
• Szko³a Podstawowa w D±browie
D±browa, ul. Parkowa 4 - dostawa do 18 000 l
46-112 ¦wierczów
NIP: 752-13-54-939
• Gminne Centrum Kultury i Biblioteka w ¦wierczowie
ul. Brzeska 17, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 3 000 l
NIP: 752-146-74-54
• Gmina ¦wierczów (jednostki podleg³e)
ul. Brzeska 48, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 17 000 l
NIP: 752-13-59-210
UWAGA !
Dostarczona ilo¶æ paliwa fakturowana bêdzie w litrach rzeczywistych.
Podstawowe parametry oleju opa³owego
- warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
- gêsto¶æ max. 0,860 kg/l
- temperatura zap³onu powy¿ej 56° C
- zawarto¶æ siarki max. 0,10%
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi
kryteriami i ich znaczeniem:
KRYTERIUM RANGA
- cena ofertowa 60 % (1% = 1 pkt)
- termin dostawy 40% ( 1%= 1 pkt.)
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium otrzyma maksymaln±
ilo¶æ punktów.
Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba
punktów.
Ocena ofert w zakresie przedstawionego wy¿ej kryterium zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:
C = Cmin / Cn x 60 pkt.
gdzie:
C – ranga oferty,
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród ofert wa¿nych
Cn – cena oferty badanej
D= Najd³u¿szy zaproponowany termin dostawy / Zaproponowany termin dostawy badanej oferty x 40
pkt.
D- termin dostawy
Ocena punktowa w ramach kryterium - termin dostawy
- 2 dni max 40 pkt.
- 3 dni 30 pkt.
- 4 dni 20 pkt.
L= C+D
L – ca³kowita liczba punktów
Zamawiaj±cy do oceny punktowej przyjmie warto¶æ brutto oferty.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w ustawie oraz SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i nie podlega
wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt4 ustawy Pzp, Wykonawcê w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ,
którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej.
c) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw
wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik Nr 6 do formularza oferty
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O
udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów
Og³oszenie nr 2023/BZP 00532599/01 z dnia 2023-12-05
2023-12-05 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp, a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Nie dotyczy.
3.1. Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. W/w o¶wiadczenia stanowiæ
bêd± za³±cznik nr 1 i 2 do oferty.
3.2. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw
wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert,
tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków
dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
3.4. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia
wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki
dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich
lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem
przepisów
art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Nie dotyczy.
3.1. Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. W/w o¶wiadczenia stanowiæ bêd± za³±cznik nr 1 i 2
do oferty.
3.2. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw
wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±ce
wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ
z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. 3.4. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu
postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do
z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. Je¿eli zachodz±
uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy
mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych
¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - wg za³±cznika nr 1 do
formularza oferty;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania – wg
za³±cznika nr 2 do formularza oferty;
3) o¶wiadczenie Wykonawców o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej* ( wg za³±cznika Nr 3 do formularza oferty);*
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia* ( wg za³±cznika Nr 4 do formularza
oferty);
5) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby* (wg za³±cznika Nr 5 do formularza oferty);
6) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji* (wg za³±cznika Nr 6 do formularza oferty);
7) pe³nomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, posiadaj±ce zakres i podpisane przez osoby
reprezentuj±ce wykonawcê;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Urzêdu- Bank Spó³dzielczy w Namys³owie odzia³ ¦wierczów nr rachunku 89 8890 1024 0016 1176 2003 0018 z dopiskiem „Wadium –„Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GCKiB w ¦wierczowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 77 000 l”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
2. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina ¦wierczów
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
4. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp natomiast spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ.
2.3.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 3.1.
SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2.3.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni
zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym:
1) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ sk³ada odpowiednio
Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ.
2) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ sk³ada ka¿dy z nich.
2.3.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego
wynika, które us³ugi bêd± wykonywaæ poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 4 do oferty.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy przedstawiono w za³±czniku nr 2 do niniejszej SWZ.I.Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron, wyra¿on± na pi¶mie w drodze aneksu do
niniejszej umowy, nie naruszaj±c ustawy. Niedopuszczalna jest jednak pod
rygorem niewa¿no¶ci zmiana istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej
zmiany w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków
zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany.
1.Zmiana terminu realizacji umowy:
1) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
2) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu z³o¿enia odwo³ania,
3)je¿eli zmiana jest konieczna z powodu dzia³ania si³y wy¿szej.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wykonania
umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych
okoliczno¶ci.
Pod pojêciem si³y wy¿szej Strony rozumiej± nadzwyczajne niezale¿ne od woli Stron zdarzenia, których wyst±pieniu nie
mo¿na by³o zapobiec, w szczególno¶ci powód¼, po¿ar, huragan,
trzêsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarz±dzenia w³adz wprowadzaj±ce ograniczenia i
restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klêski ¿ywio³owej, stany wyj±tkowe ,
zamieszki.
Je¿eli jakiekolwiek opó¼nienie spowodowane na skutek przyczyn okre¶lonych wy¿ej wyst±pi lub
bêdzie przewidywane , Strona opó¼niona lub przewiduj±ca opó¼nienie powiadomi bezzw³ocznie
Stronê drug± na pi¶mie o zaistnia³ym lub spodziewanym opó¼nieniu oraz o jego przyczynach i przewidywanym okresie
trwania.
2. Zmiany terminów i warunków p³atno¶ci:
1) bêd±ce nastêpstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy,
2) bêd±ce nastêpstwem korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ zaproponowanych przez Wykonawcê,
3. Zmiany zwi±zane z Podwykonawcami W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego
zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w pzp - art. 118 ust.1, w celu wykazania spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pzp, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany
inny Podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie
postêpowania o udzielenie zamówienia. Przepisy art.122 pzp stosujê siê odpowiednio. 4. Pozosta³e zmiany:
1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obni¿enie lub podwy¿szenie
wynagrodzenia i cen jednostkowych jest mo¿liwe w wysoko¶ci odpowiadaj±cej zmianie podatku,
2) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku Vat nast±pi wy³±cznie
w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i us³ug czê¶ci
zamówienia. Do okre¶lonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej czê¶ci
zamówienia zostanie zastosowana obowi±zuj±ca na dzieñ dokonania zmiany stawka podatku od
towarów i us³ug. Zmiana wynagrodzenia nast±pi o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy miêdzy
dotychczasow±, a now± stawk± podatku od towarów i us³ug.
3) zmiany dotycz±ce nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów
kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub nastêpstwo
prawne,
4) zmiany maj±ce na celu poprawê oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w umowie,
5) wprowadzenia zmian w stosunku do specyfikacji warunków zamówienia w zakresie
wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczno¶ci usprawnienia procesu
realizacji zamówienia.
Informacje okre¶lono w pkt. 7 SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-21
INNE PRZETARGI ¦WIERCZÓW
- "Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GCKiB w ¦wierczowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 77 000 l"
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy na terenie Gminy ¦wierczów"
wiêcej: przetargi ¦WIERCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego oraz oleju napêdowego do celów opa³owych w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni olejowych
- "Dostawa oleju opa³owego w 2025 roku"
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego w ilo¶ci 30 000 litrów w 2025 roku do kot³owni olejowej w Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie zarz±dzanej przez Gminê Huszlew
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego do kot³owni znajduj±cych siê w budynkach stanowi±cych w³asno¶æ Gminy O³awa
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni Szpitala Powiatowego w Wiêcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.