Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529913/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja pomieszczenia po byłej księgarni w Domu Gazety Olsztyńskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 95 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,177523,ae91c4f6686edf6128e606cead68f32b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja pomieszczenia po byłej księgarni w Domu Gazety Olsztyńskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7045395b-e643-4fc9-87b3-594c75a4bb16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont i modernizacja pomieszczenia po byłej księgarni w Domu Gazety Olsztyńskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107220,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu i modernizacji pomieszczenia po byłej księgarni w Domu Gazety Olsztyńskiej. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) remont ogólnobudowlany pomieszczenia po dawnej księgarni zajmującego powierzchnię 42,27 m2 (wraz z sanitariatem) usytuowanego na parterze budynku Gazety Olsztyńskiej (pomieszczenie z odrębnym wejściem do budynku) w tym w szczególności:
a) naprawa spękań ścian, remont i naprawa tynków ścian i sufitów,
b) malowanie ścian i sufitów farbą silikatową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym na etapie wykonawczym;
2) wymianę okna witrynowego wraz z drzwiami wejściowymi do ww. lokalu oraz w tym
w szczególności:
a) demontaż starej witryny wraz z parapetem wewnętrznym i obudową drewnianą (siedziskiem) oraz drzwiami;
b) montaż nowej, ciepłej witryny wraz z parapetem wewnętrznym:
- nowa witryna i drzwi wejściowe - wykonane w konstrukcji drewnianej, klejonej,
3 warstwowej, o podziałach nawiązujących do obecnej (zestawienie stolarki
w załączniku nr 7 do SWZ). Nowa witryna ma spełniać obowiązujące warunki izolacyjności cieplnej (nie więcej niż 0,9W/m2K), być w klasie RC3 odporności na włamanie, a drzwi w klasie odporności RC2 i zaopatrzone w atestowany zamek i klucz, klamka i szyld o formie dostosowanej stylistycznie do rozwiązań historycznych. Wykończenie i kolorystyka stolarki dostosowana do pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej budynku, wykończonych powłoką odporną na uderzenia, zarysowania, przetarcia, działanie promieni UV,
- rysunki wykonawcze witryny oraz drzwi w skali 1:10 (z widokami od zewnątrz i wewnątrz, przekrojami poziomym i pionowym oraz detalami plastycznymi), wykonane na podstawie zestawienia stolarki załączonego do przetargu, mają być przedstawione Zamawiającemu do akceptacji w ramach zatwierdzenia wniosku materiałowego i za pośrednictwem Zamawiającego przedłożone Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków przed rozpoczęciem inwestycji (zgodnie z warunkiem pozwolenia WKZ z dnia 5 września 2024 r., znak: IZNR.5142.482.2024.LS).
3) remont sanitariatu w tym w szczególności:
a) demontaż armatury, miski ustępowej i umywalki,
b) demontaż drzwi łazienkowych,
c) skucie glazury ściennej i posadzki,
d) wymianę zaworu czerpalnego oraz rury zasilającej,
e) wykonanie warstwy wyrównawczej oraz hydroizolacji na podłodze,
f) ułożenie glazury ściennej do wysokości 2 m (MWiM jest w posiadaniu płytek ściennych o wymiarze 23,5 x 33 cm, w ilości 40 m2 ),
g) ułożenie płytek podłogowych (MWiM jest w posiadaniu płytek podłogowych o wymiarach 30 x 60 cm w ilości 18 m2 ),
h) wymiana kratki ściekowej;
i) montaż nowej armatury, zaworu czerpalnego, umywalki i miski ustępowej bezkołnierzowej, wraz z deską ustępową,
j) montaż drzwi łazienkowych (odpornych na wilgoć) drewnianych, pełnych, wykończonych powłoką odporną na uderzenia, zarysowania, przetarcia, działanie promieni UV, o gładkiej powierzchni, odpornych na wypaczenia, u dołu z podcięciem wentylacyjnym, wyposażonych w klamkę i zamek, z zamknięciem od środka:
4) wykonanie zabudowy lekkiej w 3 oknach (przesłonięcie okien od wewnątrz) oraz montaż ścianki przesuwnej wewnątrz pomieszczenia (przedzielającej pomieszczenie) w tym w szczególności:
a) wykonanie zabudowy 3 okien w technologii lekkiej (rodzaj przesłon wypełniających od środka otwory okienne w celu uzyskania dodatkowej powierzchni ekspozycyjnej),
b) dostarczenie i montaż ścianki mobilnej wydzielającej/przedzielającej jednoprzestrzenne pomieszczenie (wg załączonego przykładowego zdjęcia: ścianka trzyczęściowa, o wysokości 1,9 i długości 3 m – rodzaj parawanu);
5) wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz rozbudowę istniejącego systemu alarmowego o klawiaturę strefową w celu stworzenia dodatkowej strefy dla pomieszczenia w tym
w szczególności:
a) demontaż istniejącego oświetlenia;
b) przygotowanie bruzd pod przewody zasilające nowe oświetlenie zaplanowane wg załączonego rysunku;
c) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z dostawą i montażem nowych opraw oświetleniowych, wymaganymi badaniami oraz dokumentacją powykonawczą: a. na suficie szynoprzewodów o długości 8 mb z 16 okrągłymi reflektorami sufitowymi ledowymi. Parametry reflektorów powinny być nie gorsze niż: regulacja mocy 19-42W, regulacja rozsyłu światła 20-450, strumień świetlny 1800-3200 lm, oddawanie barw Ra>90, światłość 8900 cd, temperatura barwowa neutralna 4000K; b. wzdłuż ścian pomieszczenia przy suficie taśmy ledowej długości 30 m o dziennej barwie światła, maskowanej listwą/karniszem;
d) ułożenie nowego przewodu (po trasie przewodu istniejącego) od nowej klawiatury strefowej w pomieszczeniu do centrali alarmowej zlokalizowanej na parterze budynku w głównej części budynku oraz montaż klawiatury strefowej. Klawiatura strefowa przeznaczona do obsługi jednej, wydzielonej strefy opartej na posiadanym przez Zamawiającego systemie Satel Integra, obsługująca wejście do pomieszczenia i umożliwiająca kontrolę stanu drzwi, stopień zabezpieczenia 2, zasilanie z centrali alarmowej. Klawiatura ma umożliwiać: wejście do pomieszczenia za pomocą tradycyjnego klucza, zwłokę czasową na wpisanie kodu umożliwiającego rozbrojenie systemu, wpisanie kodu uzbrajającego strefę, zwłokę czasową na wyjście i zamknięcie drzwi kluczem. Zabezpieczenie należy uruchomić, przetestować, wykonać badania i dokumentację powykonawczą, personel przeszkolić.
6) przebudowę zabezpieczeń przeciwpożarowych na parterze budynku wg załączonego projektu technicznego „Przebudowa zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku użyteczności publicznej Dom Gazety Olsztyńskiej”, (oprac. mgr inż. arch. Małgorzata Maziewska, mgr inż. Piotr Krzemiński, mgr inż. Łukasz Bielenda, Warszawa 30.08.2024 r. stanowiąym załącznik nr 7 do SWZ) - w zakresie branży sanitarnej (montaż dodatkowego hydrantu przeciwpożarowego w pomieszczeniu wraz z instalacją doprowadzającą oraz montaż zaworu pierwszeństwa na przyłączu wody do budynku) i branży elektrycznej (instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu, czujników dymu oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych na parterze budynku), zakończona wymaganymi badaniami oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej,
3. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia:
1) w trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będzie udostępniany turystom oraz będą wykonywać swoje obowiązki pracownicy muzeum oraz pracownicy ochrony. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo wyżej wymienionym osobom, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót. Lokalizację zaplecza należy uzgodnić z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, tak by jego obecność i wielkość nie wpłynęła na harmonogram prowadzenia robót budowlanych (w razie potrzeby może być wymagana zmiana lokalizacji i reorganizacja zaplecza by wykonywanie robót budowlanych nie było utrudnione),
2) prace należy etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane przechowywanie w bezpiecznych warunkach zbiorów muzealnych znajdujących się w obiekcie,
3) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji;
4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami;
5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz i konserwatorską, zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy,
6) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194217,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218666,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194217,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393874282
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 6
7.3.4) Miejscowość: Sząbruk
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194217,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 60 dni będzie wybiegać poza datę 20.12.2024, to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 20.12.2024r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 60 dni będzie upływała przed datą 20.12.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest sto dziewięćdziesiąty dzień liczony od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usunięcie wad i usterek obiektów mostowych oraz ekranów na odcinku S51 Olsztyn Południe - Olsztynek
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MIASTA I GMINY OLSZTYN W OKRESIE OD 01.07.2025 R DO 30.06.2026 R.
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Wykonanie utwardzenia kostką brukową nawierzchni parkingu na Rataja - os. Wojska Polskiego w Olsztynie w ramach realizacji Projektu Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego OBO 2025 nr 32
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania pojazdu
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.