Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564211/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń sanitarnych w zakresie wymiany stelaży podtynkowych na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10051331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń sanitarnych w zakresie wymiany stelaży podtynkowych na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de52be38-1f9f-4b2b-bd29-342587e0a6ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041997/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń sanitarnych w zakresie wymiany stelaży podtynkowych na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych w zakresie wymiany stelaży podtynkowych na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.
2. Zakres zamówienia polega w szczególności na:
1) Dostawie 74 szt. stelaży podtynkowych do WC, zabudowa lekka wraz ze wspornikami i przyciskami,
2) Demontażu misek ustępowych wraz z deską klozetową (elementy te, nieuszkodzone, muszą być zamontowane po wykonaniu robót),
3) Wycięciu przedścianki GK z glazurą, (które muszą być odzyskane do ponownego zamontowania).
4) Demontażu starych stelaży i ich utylizacja (w zależności od pomieszczenia ilość warstw przedścianki to jedna lub dwie płyty GK oraz warstwa glazury),
5) Montażu nowych stelaży wraz z ich uzbrojeniem i podłączeniem,
6) Odbudowie ścianek poprzez montaż odzyskanych przedścianek wraz z glazurą,
7) Fugowaniu glazury, silikonowaniu i arylowaniu,
8) Montażu nowych podkładek elastycznych pod miski ustępowe,
9) Montażu misek ustępowych wraz z ich silikonowaniem,
10) Montażu nowego przycisku i sprawdzeniu zamontowanych elementów,
11) Montażu odzyskanej deski klozetowej.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SWZ – Dokumentacja dla zadania.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panią Anną Bartoszewską e-mail: anna.bartoszewska@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 048 lub Panem Krzysztofem Piekutowskim, e-mail: krzysztof.piekutowski@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 007. Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
5. Odbiór poszczególnych robót następował będzie na zasadach określonych w umowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić w terminie 7 dni kalendarzowych Zamawiającemu harmonogram realizacji poszczególnych elementów robót.
7. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji odbiorowej, zawierającej dokumentację powykonawczą w tym komplet dokumentów potwierdzających charakterystykę, parametry oraz właściwości użytkowe zastosowanych materiałów i wyrobów budowlanych oraz podpisane przez Wykonawcę w oryginale dokumenty gwarancyjne. Wykonawca tak skompletowaną dokumentację odbiorową zobowiązany jest przygotować w dwóch egzemplarzach i przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego robót.
8. Przekazywania na każdorazowy wniosek Zamawiającego informacji dotyczących postępu robót w zakresie zgromadzonych dokumentów, etapu pozyskania uzgodnień i zezwoleń, zaawansowania prac i wszelkich innych istotnych zdarzeń zachodzących w trakcie realizacji inwestycji wraz z przekazaniem kopii dokumentów we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, w terminie do 3 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REXER Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833353328
7.3.3) Ulica: Legnicka 55F/330
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-203
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja dźwigu osobowego Q-500kg zainstalowanego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych w dniach 18-21 maja 2025 r. dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu
- WYMIANA DŹWIGÓW W ISTNIEJĄCYCH SZYBACH WINDOWYCH W BUDYNKU "A" I "B" WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU, ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. POŚWIĘCKIEJ 8 WE WROCŁAWIU
- Dostawa wyrobów medycznych, opatrunków, pojemników na odpady medyczne, worków, pulpy - dogrywka
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Usługa transportowa w zakresie przewozu osób dla potrzeb Akademii Wojsk Lądowych na terenie Polski.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Chorzowskiej 27 H w Bytomiu
- Roboty budowlane w przedmiocie 2 części: Część I: Ochrona p.poż. Część II: Wentylacja i klimatyzacja w budynku przy ul. Królewska 27 w Warszawie.
- "Poprawa dostępności obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bircza".
- Roboty drogow. w zakr. poligonu pożarowego, nawierzch. drogowych i parkingów dz.nr 28/8 w pozost. części działki wraz z przejazdem na dz. nr 29, w ramach pr. wieloletn. pn. "Budowa PORM w Szczecinie
- Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.
- Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.