Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00586090/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świetlica kontenerowa w miejscowości Czartki oraz zaplecze sanitarno – kontenerowe w miejscowości Dzigorzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/107/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świetlica kontenerowa w miejscowości Czartki oraz zaplecze sanitarno – kontenerowe w miejscowości Dzigorzew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d381cfa3-94e0-4d36-975a-17adca126238
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 366377,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273063,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem kontenerowej świetlicy do miejscowości Czartki oraz zaplecza sanitarno – kontenerowego do miejscowości Dzigorzew, w podziale na dwie części:a) Część Nr 1 – Świetlica kontenerowa w miejscowości Czartki
b) Część Nr 2 - Zaplecze sanitarno – kontenerowe w miejscowości Dzigorzew
2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 1 jest dostawa wraz z transportem i montażem 3 kontenerowej świetlicy z dachem dwuspadowym na działkach nr ewid. 96 i 99 obręb Czartki, gm. Sieradz o następujących parametrach:
a) Kubatura - kubatura budynku - 194 m3
b) Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia zabudowy - 50,70 m2
- powierzchnia całkowita - 58,70 m2
- powierzchnia użytkowa - 46,06 m2
c) Wysokość, długość, szerokość:
- wysokość budynku - 4,47 m (do kalenicy)
- wysokość do okapu - 2,96 m
- długość budynku - 6,50 m
- szerokość budynku - 7,80 m (elewacja frontowa)
- kąt dachu - 20º
d) Liczba kondygnacji
- ilość kondygnacji budynku - 1
- budynek niski (N), zaliczony do klasy ZL III
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 7, 7a i 7b do SWZ.
4) Wszystkie elementy instalacji, urządzenia, armatura i osprzęt, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe.
5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie:
a) gwarancja wykonawcy: minimum 5 lat gwarancji na kontener, elementy instalacji oraz roboty montażowe,
b) na elementy wyposażenia obowiązuje gwarancja producenta.
6) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wad i usterek w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 48 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej wady lub usterki.
7) Część Nr 1 - Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: „Pierwsza Świetlica w Czartkach” dofinansowanego w ramach naboru „Świetlica sołecka na plus” ze środków z budżetu Wojewódzkiego Łódzkiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 203063,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem kontenerowej świetlicy do miejscowości Czartki oraz zaplecza sanitarno – kontenerowego do miejscowości Dzigorzew, w podziale na dwie części:a) Część Nr 1 – Świetlica kontenerowa w miejscowości Czartki
b) Część Nr 2 - Zaplecze sanitarno – kontenerowe w miejscowości Dzigorzew
2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 2 jest dostawa wraz z transportem i montażem zaplecza sanitarno – kontenerowego na działce nr ewid. 333/2 obręb Dzigorzew, gm. Sieradz o następujących parametrach:
a) Kubatura - kubatura budynku – 73,5 m3
b) Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia zabudowy – 25,60 m2
- powierzchnia całkowita – 34,00 m2
- powierzchnia użytkowa – 22,34 m2
c) Wysokość, długość, szerokość:
- wysokość budynku – 2,92 m (do kalenicy)
- wysokość do okapu – 2,82 m
- długość budynku – 3,20 m
- szerokość budynku – 8,00 m (elewacja frontowa)
- kąt dachu - 2º
d) Liczba kondygnacji
- ilość kondygnacji budynku - 1
- budynek niski (N), zaliczony do klasy ZL III
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 7, 7a i 7b do SWZ.
4) Wszystkie elementy instalacji, urządzenia, armatura i osprzęt, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe.
5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie:
a) gwarancja wykonawcy: minimum 5 lat gwarancji na kontener, elementy instalacji oraz roboty montażowe,
b) na elementy wyposażenia obowiązuje gwarancja producenta.
6) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wad i usterek w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 48 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej wady lub usterki.
7) Część Nr 2 – Przedmiot zamówienia realizowany jest ze środków Samorządu Województwa Łódzkiego w ramach projektu „Infrastruktura sołecka na plus”, zadanie pn.: „Montaż zaplecza sanitarnego kontenerowego wraz z wykonaniem oświetlenia i przyłącza energetycznego i wodno – kanalizacyjnego”
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2245554,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux Lokum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742072262
7.3.3) Ulica: Wieluńska
7.3.4) Miejscowość: Popów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1146181,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux Lokum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742072262
7.3.3) Ulica: Wieluńska
7.3.4) Miejscowość: Popów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Modernizacja chodnika przy ulicy Kościuszki w Warcie na odcinku od ul. Profesora Stanisława Kaszyńskiego do ul. Długiej
- Remont stolarki okiennej w pokojach IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- Dostawa asortymentu do diagnostyki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa publicznego żłobka w mieście Kobyłka w formule zaprojektuj-wybuduj
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.