Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583882/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@upsl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upsl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41156cb4-de4a-4238-a73c-079505680b7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063683/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 715000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266, 834, 859 ze zm.).
1) Lista obiektów Zamawiającego:
1. Studium Wychowania Muzycznego 590243881019447241 Partyzantów 27, Słupsk 76-200
2. Budynek dydaktyczny 590243881019058980 Boh. Westerplatte 64, Słupsk 76-200
3. Uczelnia 590243881019289087 Spacerowa 1, Słupsk 76-200
4. Budynek dydaktyczny 590243881019449146
Słowiańska 8, Słupsk 76-200
5. Sala wykładowa 590243881019262363 Partyzantów 27, Słupsk 76-200
6. Budynek dydaktyczny 590243881019314765 Boh. Westerplatte 64, Słupsk 76-200
7. Szkoła 590243881019840592 Jana Kozietulskiego 6, Słupsk 76-200
8. Sala wielofunkcyjna 590243881041979734 Jana Kozietulskiego 7, Słupsk 76-200
9. Lokal 590243881019170408 Boh. Westerplatte 64, Słupsk 76-200
2) Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru (budynków, obiektów) tj. ich przypisanie do poszczególnych grup taryfowych, aktualną moc zamówioną oraz planowane zużycie energii elektrycznej w przewidywanym okresie zamówienia przedstawiono w zestawieniu zbiorczym stanowiącym Załącznik nr 3 - wykaz punktów PPE.
3) Energia elektryczna winna być sprzedawana w cyklu ciągłym tzn. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Parametry techniczne dostarczanej energii będzie zapewniał Operator Systemu Dystrybucyjnego (dalej: „OSD”), którym jest Energa-Operator S.A., Oddział Gdańsk, na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym.
4) Zamawiający spełnia warunki pozwalające na uznanie go za odbiorcę uprawnionego, o którym mowa w art. 2 pkt 2 lit. b–e ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz w 2024 roku.
5) Zamawiający zawrze z Wykonawcą jedną umowę, uwzględniającą wszystkie punkty pomiarowe objęte przedmiotem zamówienia.
6) Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.
7) Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy energii elektrycznej – jeżeli dotyczy. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy niezbędne dane w wersji elektronicznej oraz niezbędne dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i zawarcia umów dystrybucyjnych dla wyżej wymienionych punktów poboru.
2. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608672,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608672,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608672,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REO.PL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213956475
7.3.3) Ulica: UL. GOTARDA 9
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608672,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.