eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa g³owic ultrad¼wiêkowych dla CTK - DE-dzp.272-733/24



Og³oszenie z dnia 2024-12-13

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa g³owic ultrad¼wiêkowych dla CTK - DE-dzp.272-733/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanis³awa Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa g³owic ultrad¼wiêkowych dla CTK - DE-dzp.272-733/24

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60eaa513-7e66-442a-86d5-c8cf3057a5c6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00651979

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.dzp.agh.edu.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-ProPublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej.
1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
4. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 250 MB w formatach: .pdf,.doc,.docx.,.xlsx, .xml.
6. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.
Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
7. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy
(karta ”Wiadomo¶ci”) lub poczty elektronicznej. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
8. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem
informacyjnym RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z ograniczeniami stosowania RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-733/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa g³owic ultrad¼wiêkowych dla CTK - DE-dzp.272-733/24, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. 4.1. SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofert± sk³ada: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Opis techniczny oferowanego sprzêtu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umo¿liwiaj±cym ocenê spe³niania wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis techniczny oferowanego sprzêtu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umo¿liwiaj±cym ocenê spe³niania wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty
Do przygotowania oferty zaleca siê skorzystanie z Formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawieraæ wszystkie informacje wymagane we wzorze.
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê wynikaæ musi bezpo¶rednio z dokumentów do³±czonych do oferty. Je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), to do oferty nale¿y do³±czyæ inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
• Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia Sprzedawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w zakresie zmiany terminu wykonania lub terminów po¶rednich wskazanych w Umowie:
a) z powodu przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Kupuj±cego oraz Sprzedawcy, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci z przyczyn le¿±cych po stronie producenta sprzêtu dotycz±cych udokumentowanych problemów zwi±zanych z produkcj± lub dostaw± sprzêtu – o okres niezbêdny do prawid³owej realizacji dostawy oraz innych niezawinionych przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. si³ê wy¿sz± w rozumieniu § 13 ust 1;
2) zmiany okre¶lonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy b±d¼ jego elementów, poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz± w szczególno¶ci w przypadku zakoñczenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub autoryzowanego partnera producenta, z tym ¿e cena wskazana w § 3 ust 1 nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a parametry techniczne nie mog± byæ gorsze ni¿ wskazane w tre¶ci oferty,
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy;
4) przed³u¿enia okresu gwarancji, w sytuacji jej przed³u¿enia przez producenta lub Sprzedawcê,
5) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta bêdzie korzystna dla Kupuj±cego tzn. na cenê ni¿sz± (upusty, rabaty przy zachowaniu dotychczasowego zakresu ¶wiadczenia) - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zamianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Sprzedawcy.
5. W razie w±tpliwo¶ci przyjmuje siê, ¿e nie wymagaj± aneksowania Umowy nastêpuj±ce zmiany: danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych osób zwi±zanych z obs³ug± administracyjno – organizacyjn± Umowy, zmiany danych rejestrowych. Ich wprowadzenie nast±pi poprzez przekazanie pisemnego o¶wiadczenie Strony, której te zmiany dotycz±, drugiej Stronie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-03 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.