eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HuszlewDostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 30 000 litrów w 2025 roku do kotłowni olejowej w Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie zarządzanej przez Gminę Huszlew



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 30 000 litrów w 2025 roku do kotłowni olejowej w Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie zarządzanej przez Gminę Huszlew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Huszlew

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Huszlew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Huszlew 77

1.5.2.) Miejscowość: Huszlew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-206

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3580123

1.5.8.) Numer faksu: 83 3580108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@huszlew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 30 000 litrów w 2025 roku do kotłowni olejowej w Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie zarządzanej przez Gminę Huszlew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b96686-e751-41ff-a859-f079cac9d0d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028026/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa oleju napędowo grzewczego w ilości 30 000 litrów w 2025 roku do kotłowni olejowej w Zespole Szkolno - Wychowawczym w Huszlewie zarządzanej przez Gminę Huszlew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://huszlew.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://huszlew.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania zPlatformy,z zastrzeżeniem pkt12 niniejszego.Rozdziału zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy doSystemu na subdomenieGminyHuszlew; https://huszlew.ezamawiajacy.pl https://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https: oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail,ustanawia hasło i powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka,akceptuje regulamin,klika polecenie„zarejestruj się”.Rejestracja Wykonawcy trwa maks. do2 dni
roboczych.W związku z tymZamawiający zalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożeniaOferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod nr tel. podanym w ww.
potwierdzeniu.Po założeniu kontaWykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.Komunikacja międzyZamawiającymaWykonawcami, w szczególności zawiadomienia i informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwemPlatformyZakupowej.Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwemPlatformyZakupowej przez opcję„Zadaj pytanie”lub przy użyciu zakładki„Korespondencja”.W celu zadania pytaniaZamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawiszZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna i należy uzupełnić daneWykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania,po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazkaWykonawca klika klawiszPOTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy"Pytanie wysłane".Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na2 dni przed upływem terminu składania ofert,pod warunkiem,że wniosek o wyjaśnienie treściSWZ wpłynął doZamawiającego nie później niż na4 dni przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treściSWZ wpłynie po upływie terminu,o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień,Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania)wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacjiSWZ,Zamawiający przekażeWykonawcom za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.Zamawiający informuje,iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznegoPlatforma zakupowaGminy Huszlew tel. +48 22 2572223(infolinia dostępna w dni robocze, w godz 9.00-17.00) email:
oneplace@marketplanet.plZamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatemPAdES,dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.Wykonawca będzie zobowiązany załączyć,prócz podpisanego dokumentu,oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformieZakupowej tj.Stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s;Komputer klasyPC lubMAC, o następującej konfiguracji: pamięć min2GB Ram,procesor Intel IV 2GHZ,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7 ,Mac Os x 10.4,Linux, lub ich nowsze wersje.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa
obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji w przypadkuInternetExplorer min wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript;Zainstalowany programAcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://huszlew.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest: Wójt Gminy Huszlew, ul. Huszlew 77, 08-206 Huszlew, tel. (83) 358 01 23.
2. Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Stefana Książka , z którym można kontaktować się pod adresem mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , zawarcia i realizacji zlecenia o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jego realizacji.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO ( celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy) lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w ust. 3, a następnie będą przetwarzane w celach archiwizacyjnych zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,

jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku przetwarzania na podstawie zgody dane będą przechowywane do chwili ustania celu w jakim została ona uzyskana lub do wycofania zgody.
6. Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym instytucjom/podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub umowy powierzenia danych do przetwarzania zawarte z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione podmioty na podstawie przepisów prawa lub podmioty świadczące usługi Administratorowi na podstawie odrębnych umów. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w otwartym konkursie ofert. Konsekwencją niepodania określonych danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:
• dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art. 15 RODO*
• żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
• W związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego**.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
prawo do usunięcia danych osobowych - art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych osobowych - art. 20 RODO;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO - art. 21 RODO
10. Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, kierując korespondencję na adres Administratora lub drogą elektroniczną pisząc na adres: iod-sk@tbdsiedlce.pl.
11. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
12. Przetwarzanie danych osobowych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
13. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości
30 000 litrów w 2025 roku do kotłowni olejowej w Zespole Szkolno -Wychowawczym w Huszlewie zarządzanej przez Gminę Huszlew” Zapotrzebowanie ilościowe podane niżej na olej napędowy grzewczy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego ok. 30 000 litrów w roku 2025. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania na ciepło.

Zapotrzebowanie ilościowe dla placówki:
- Zespołu Szkolno -Wychowawczym w Huszlewie, Huszlew 113, 08-206 Huszlew.

2. Dostarczony olej napędowy grzewczy winien spełniać wymagania normy PN-C-96024:2020-12, oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2014r. Poz. 1547).

3. Dostarczony olej opałowy winien spełniać następujące warunki jakościowe oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
1) gęstość w temperaturze 15° C max. 860 kg/m3
2) wartość opałowa- minimum 42,6 MJ/kg;
3) temperatura zapłonu - minimum 56°C;
4) lepkość kinetyczna w temperaturze 20°C -maksimum 6,00mm2/s;
5) skład frakcyjny:
a) do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65;
b) do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85;
6) temperatura płynięcia (° C), maksimum -20;
7) pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30;
8) zawartość siarki %( m/m), maksimum 0,100;
9) zawartość wody (mg/kg), maksimum 200;
10) zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24;
11) pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010. 4. Zapotrzebowanie ilościowe podane niżej na olej napędowy grzewczy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca posiada aktualna koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki obowiązująca.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi/dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty ( w terminach wskazanych w SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga wniesienia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwa, w niniejszym postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.
U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.