eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOlkusz z KLIMATEM - zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Olkusz z KLIMATEM – zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326260100

1.5.8.) Numer faksu: 326260217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/991630

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Olkusz z KLIMATEM – zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5161a764-6f15-489a-8fef-89c5d036e099

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028190/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Olkusz z KLIMATEM - zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Działanie: Transformacja Klimatyczna, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Olkusz z KLIMATEM – zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia są następujące prace budowlane na rynku w Olkuszu:
a) Przebudowa fragmentów nawierzchni utwardzonej zachodniej pierzei rynku, związana z wymianą pięciu lip i powiększeniem powierzchni biologicznie czynnych wokół tych drzew, oraz wokół dwóch pozostałych rosnących obecnie przy tej pierzei a także nasadzenie roślin okrywowych pod drzewami;
b) Przebudowa fragmentów nawierzchni utwardzonej płyty rynku, związana z nasadzeniem dwóch grup drzew wraz roślinami okrywowymi w kwaterach wpisanych w rysunek tej nawierzchni, zastosowanie systemów antykompresyjnych pod przejściami dla pieszych pomiędzy klombami;
c) Przebudowa istniejących zieleńców we wschodniej części płyty rynku, w związku z wymianą przeznaczonych do wycinki wiśni na lipy, polegająca na likwidacji części krawężników i obniżeniu pozostałych;
d) Szczelne zbiorniki na wody opadowe (retencyjne), które będą wykorzystywane do podlewania projektowanej i istniejącej zieleni, powstaną dwa zbiorniki w rejonie zieleńców w zachodniej części rynku, zasilane wodą opadową z rur spustowych budynku UMiG i jeden zbiornik na płycie rynku zasilany wodą opadową z wpustów drogowych, które znajdują się na nawierzchniach pieszych oraz instalacje elektryczne zasilania pomp;
e) Instalacje nawadniające (kropelkowo) zieleń projektowaną i istniejącą (automatyczny system nawadniania) wodą zgromadzoną w zbiornikach retencyjnych;
f) Instalacje wodociągowe zasilająca zbiorniki w okresach suszy, dla wykorzystania instalacji nawadniających do podlewania roślin;
g) Podziemny obiekt mieszczący funkcję trasy turystycznej w piwnicach dawnego ratusza średniowiecznego - wykonanie remontu izolacji poziomej i pionowej na stropie i fragmentach ścian zewnętrznych;
h) Związane z remontem roboty drogowe polegające na rozbiórce istniejących warstw nawierzchni utwardzonej nad stropem przekrywającym obiekt, a następnie po wykonaniu izolacji, odtworzenie tych warstw, przywracając wcześniejszy rysunek posadzki;
i) Wykonanie robót usuwających nieszczelności występujących w stojących na płycie stropowej w/w obiektu murach kamiennych, w tym przekrycie murów wysokich obróbką blacharską i murków niskich płytami betonowymi prefabrykowanymi oraz nieszczelności w miejscu przejścia przez zewnętrzną ścianę żelbetową kanałów wentylacji mechanicznej i nieszczelności w otworze muru wysokiego przylegającego do przeszklonej kubatury wejścia do podziemia;
j) Wyremontowanie uszkodzonych fragmentów nawierzchni utwardzonej rynku;
k) Wyremontowanie drewnianej sceny przylegającej do murów kamiennych.
2) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek:
a) Wypełnienia obowiązków wynikających z Pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr ZN-III.5142.10.2023 z dnia 19.06.2023r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków tj. m. in.
 przed przystąpieniem do prowadzenia robót budowlanych przeprowadzenie pełnych archeologicznych badań wykopaliskowych w całym obszarze inwestycji. Teren inwestycji (rejon nasadzeń w płycie rynku) należy objąć dwoma szeroko płaszczyznowymi wykopami. W przypadku zbiorników retencyjnych położonych przy zachodniej pierzei natrafienie w wykopach na relikty przedproży może skutkować koniecznością zmiany lokalizacji zbiorników,
 zapewnienie na koszt Wykonawcy nadzoru architektonicznego na terenie inwestycji, podczas prac ziemnych dotyczących izolacji pionowej budynku dawnego ratusza oraz komór przewiertowych. W przypadku natrafienia na obiekty archeologiczne lub warstwy kulturowe nadzór należy zastąpić ratowniczymi badaniami archeologicznymi,
 przewierty należy prowadzić poniżej występowania warstw kulturowych,
 na badania archeologiczne należy wyprzedająco uzyskać w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Krakowie odrębne pozwolenie.
b) Usunięcia 14 drzew zgodnie z Zezwoleniem Nr ZN-III.5146.76.2023 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków z dnia 25.07.2023 oraz zapewnienie nadzoru ornitologa na koszt Wykonawcy.
c) Zapewnienia odpowiedniej jakości materiału z którego będzie wykonana izolacja i uszczelnienie podziemnego obiektu mieszczącego relikty średniowiecznego ratusza tj. by był on objęty minimum 15 letnią gwarancją.
d) W ramach udzielonej gwarancji, przez pierwsze dwa lata obowiązywania gwarancji ponoszenia kosztów serwisowania instalacji nawadniającej wraz z utrzymaniem zieleni. Zakres serwisowania:
 przeprowadzenie rozruchu technicznego instalacji,
 przegląd okresowy, w tym konserwacja, regulacja i serwis instalacji technologicznych co 4-6 tygodni zapewniające bezawaryjną pracę,
 pielęgnację zieleni i nasadzeń zapewniającej prawidłowy wzrost i rozwój – na bieżąco,
 przeszkolenie dwóch przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji nawadniającej przez cały rok.
e) Wykonania jednej tablicy Informacyjnej wg. przykładowego wzoru tablicy dla programu regionalnego dostępnego w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji na str. 20 link: https://fundusze.malopolska.pl/node/6028.
f) Dobór zespołu kierującego pracami branżowymi, osób z odpowiednimi uprawnieniami, wynikającymi z przepisów prawa budowlanego oraz dysponowanie archeologiem (tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania badaniami archeologicznymi, spełniającą wymogi art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a mianowicie: ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych. Doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), ornitologiem i osobą pełniącą nadzór nad nasadzeniami zieleni
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3179852,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4498000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3179852,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flora sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453

7.3.3) Ulica: Isep

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3179852,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.