eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójNadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium "Oblęgorek" wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe oraz rozbudowa budynku o szyb windowy (trzecie powtórzenie)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium „Oblęgorek” wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe
oraz rozbudowa budynku o szyb windowy (trzecie powtórzenie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium „Oblęgorek” wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe
oraz rozbudowa budynku o szyb windowy (trzecie powtórzenie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a545084-8ee0-4c31-a8e6-ff28bbe983ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.291.94.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Nadbudowa, przebudowa budynku Sanatorium „Oblęgorek” wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pokoje pobytowe oraz rozbudowa budynku o szyb windowy”.

Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Sanatorium „Oblęgorek” jest budynkiem wpisanym do rejestru zabytków.

1.2. Zakres inwestycji przewiduje:

Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą m.in.:
– demontaż istniejących posadzek w pomieszczeniach podlegających przebudowie (zgodnie z częścią rysunkową);
– rozbiórka części istniejących ścian działowych (zgodnie z częścią rysunkową);
– rozbiórka balkonów w miejscu planowanej rozbudowy o szyb windowy wraz z barierkami;
– wykucie otworów drzwiowych w istniejącej ścianie zewnętrznej przy projektowanym szybie windowym;
– wykucie bruzd w ścianach do osadzenia nadproży stalowych;
– demontaż stolarki okiennej i drzwiowej (w związku z planowaną inwestycją);
– demontaż armatury łazienkowej oraz skucie okładziny ściennej i posadzkowej pomieszczeń łazienek przeznaczonych do przebudowy;
– demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej łączonej na rąbek stojący;
– rozbiórka więźby dachowej, drewnianej, płatwiowo-kleszczowej;
– zabezpieczenia stropu i murów zewnętrznych ostatniej kondygnacji;
– demontaż zewnętrznej, kutej balustrady belwederu wraz z jej podbudową i gzymsem;
– demontaż pokrycia dachowego oraz konstrukcji, belwederu, inwentaryzacja pierwotnych elementów konstrukcji;
– rozbiórka stropu żelbetowego nad klatką schodową wraz z demontażem klapy dymowej;
– demontaż dwóch biegów schodowych o konstrukcji drewnianej opartych na spocznikach;
– rozbiórka dwóch spoczników klatki schodowej odcinkowych, na belkach stalowych;
– rozkucie otworów drzwiowych celem poszerzenia drzwi do wymaganej przepisami szerokości 90 cm na poziomie parteru, I piętra, II piętra;
– pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;
– należy zdemontować napis „OBLĘGOREK” oraz ponownie zamontować.

Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą m.in.:
– gruntowanie preparatami gruntującymi;
– przełożenie hydrantów wewnętrznych;
– pozostałe roboty przygotowawcze;

Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą m.in.:
– wykonanie szybu windowego dla czterech kondygnacji - konstrukcja żelbetowa;
– montaż rynien dachowych i rur spustowych;
– wykonanie gzymsów w nawiązaniu do istniejących na przedmiotowym budynku (gzyms z wełny);
– nadbudowa ścian klatki schodowej na wysokość ok. 2,3 m, grubość ścian zewnętrznych 24cm, ściany murowane z bloczków betonu komórkowego na zaprawie termicznej, ocieplenie wełną mineralną 15 cm;
– wykonanie stropu monolitycznego żelbetowego, wylewanego nad klatką schodową;
– wykonanie dwóch biegów i dwóch spoczników monolitycznych żelbetowych wylewanych;
– montaż klapy dymowej 120x120cm;
– wzmocnienie istniejącego stropu nad II piętrem;
– nadbudowa istniejących kominów;
– wykonanie wentylacji hybrydowej ;
– dostawa i montaż windy czteroprzystankowej;
– zamurowanie otworów okiennych w ścianie zewnętrznej zgodnie z częścią rysunkową;
– uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścian uzupełnianych i projektowanych;
– wymurowanie ścian działowych (izolacja akustyczna z wełny mineralnej, zgodnie z rys.);
– zamurowanie wnęk umywalkowych w ścianach wewnętrznych – wyrównanie ścian;
– wykonanie okładziny ściennej pomieszczeń higieniczno-sanitarnych - glazura do wysokości min. 2,05m w łazienkach na parterze, I piętrze, II piętrze;
– wykonanie okładziny ściennej pomieszczeń higieniczno-sanitarnych - glazura do wysokości sufitu w łazienkach na poddaszu;
– wykonanie/ uzupełnienie terakoty w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych;
– wykonanie docieplenia szybu windowego z wełny fasadowej wraz z tynkiem systemowym;
– montaż sufitów podwieszanych g-k;
– malowanie ścian i sufitów w budynku (pomieszczenia nowotworzone oraz przebudowywane);
– montaż armatury łazienkowej wraz z uchwytami dla osób niepełnosprawnych;
– montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, zgodnie z zaleceniami producenta;
– roboty wynikające z modernizacji instalacji sanitarnych i elektrycznych;
– pozostałe prace budowlane i wykończeniowe;

Prace ciesielskie i budowlane związane z realizacją poddasza m.in.:
– wykonanie nowej więźby dachowej oraz warstw dachowych zgodnie z opisami na rysunkach;
– odtworzenie konstrukcji belwederu- na podstawie zinwentaryzowanych elementów oraz wykonanie poszycia z zachowaniem projektowanych warstw konstrukcyjnych;
– renowacja /od strony wnętrza / murowanej z cegły, ściany lukarny belwederu, tynkowanie oraz osadzenie okna;
– renowacja i montaż zgodnie z opisem balustrady belwederu;
– wykonanie lukarny od strony wschodniej w tym: murowanie i ocieplenie ściany czołowej lukarny, wykonanie ścian bocznych w konstrukcji lekkiej wg opisu;
– realizacja pokrycia dachowego z blachy płaskiej tytanowo-cynkowej łączonej na rąbek stojący z przekładka z maty strukturalnej. Wykonanie warstw dachowych wg projektu.
– wykonanie ścianek działowych grub. 12cm i 8cm oraz sufitów podwieszonych z płyt g-k typu fire wypełnionych wełną mineralną;
– wykonanie obudowy elementów konstrukcji dachu oraz istniejących kominów z płyt g-k typu fire do odporności EI30;
– wykonanie warstw posadzkowych oraz podłóg z wykładzin PVC bezspoinowych;
– osadzenie stolarki okiennej okien połaciowych drewnianych obitych blachą oraz okien kla-sycznych lukarny;
– osadzenie stolarki drzwiowej w tym o odporności EI 30;
– wykonania i zamontowania po uzgodnieniu z Zamawiającym tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm wykonanej z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego plexi lub PCV o grubości min 3 mm zgodną z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (dz. U. z 2021 r. poz. 953),

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
a) Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ nr 8, zawierającej:
- Projekt budowlany oraz projekty branżowe,
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
b) Przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ nr 9,
c) Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ nr 7,
d) Informacji uzupełniającej, która stanowi załącznik do SWZ nr 10.

Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami oraz niniejszą SWZ jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4146915,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4485000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4485000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Anna-Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 291 18 69

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy nieznani na etapie składania ofert - zakres powierzonych branży: część branży budowlanej, część branży elektrycznej, część branży sanitarnej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4485000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.