Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493099/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00511554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00520442/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00524558/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63
1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14970ab3-6a8a-40d9-8d17-e90d01e081b31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14970ab3-6a8a-40d9-8d17-e90d01e081b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne Modernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce.
Zadanie współfinasowane jest z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – dziewiąta edycja - „Rozświetlamy Polskę”.
Informacje dotyczące programu znajdują się na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-dziewiata-rozswietlamy-polske/ Zgodnie z regulaminem programu Rozświetlamy Polskę.
2.2. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie:
Gmina Modliborzyce w ramach projektu planuje wymienić oprawy oświetlenia drogowego na terenie całej gminy. W obecnej chwili oświetlenie drogowe to lampy sodowe pochłaniające duże ilości energii nie spełniające swoich zadań świetlnych. Wymiana oświetlenia z żarówkami sodowymi na oprawy energooszczędne LED spowoduje zmniejszenie poboru energii co spowoduję oszczędności a wymiana żarówek na ledowe poprawi widoczność na drogach publicznych za czym idzie zwiększenie bezpieczeństwa wśród kierujących pojazdami oraz pieszych. Zastosowanie nowoczesnego oświetlenia przyczyni się również do ochrony naszego środowiska.
Cele realizacji zamówienia.
1) Podniesienie efektywności energetycznej sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Modliborzyce, redukcja mocy zainstalowanej o minimum 50% dla modernizowanych obwodów oświetleniowych.
2) Zwiększenie bezpieczeństwa poprzez poprawę warunków oświetleniowych na odcinkach dróg i ciągów pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Modliborzyce.
2.3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Modliborzyce polegająca na wymianie opraw sodowych/istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED, przy użyciu sprzętu Wykonawcy robót.
Zainstalowane oprawy oświetleniowe LED muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC lub równoważny, ENEC+ lub równoważny, ZD4i lub równoważny.
Zamawiający wymaga użycia przez Wykonawcę nowych opraw oświetleniowych LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Przedmiarze robót, Programie Funkcjonalno-Użytkowy (dalej: PFU) stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU) stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
Gwarancja.
Na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz dostarczone i wbudowane materiały Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 120 miesięcy (tj. 10 lat) od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert.
Na oprawy oświetleniowe – minimum 10 lat gwarancji producenta
Na zdalne sterowanie - minimum 120 miesięcy.
Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 PPU, ważnego przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki określa § 5 w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU).
Klauzula zatrudnienia.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zatrudniał na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 póz. 1465 t.j.) - obejmujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych). Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarte są w § 18 Projektowanych postanowieniach umowy -„PPU” stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232220-0 - Roboty budowlane w zakresie podstacji
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997926,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997926,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019023
7.3.3) Ulica: ul. Urzędowska 14B lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997926,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Opr.dok.projektowo-kosztorysowej na przebud.dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach operacji"Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu "Ratyniec" gm.Sterdyń, powiat sok."
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.