Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560995/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu - uzupełnienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaski 4
1.5.2.) Miejscowość: Stromiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 619 10 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu - uzupełnienie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82cf22e2-0861-435b-9a92-0743e62e951c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043547/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu - uzupełnienie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWI.271.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38002,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu - uzupełnienie.
1. Szczegółowy przedmiot zamówienia:
1.1 Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na dostawę i montaż wyposażenia Domu Kultury w Stromcu.
1.2 Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę i montaż wyposażenia, zgodnie z formularzem ofertowym.
b) Dostarczenie wyposażenia do wskazanych pomieszczeń.
c) Zabezpieczenie terenu robót.
d) Prace porządkowe.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.4. Zakres prac obejmuje również wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym:
a) załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia, urządzeń, materiałów itp.
b) wykonanie robót towarzyszących - budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie zamówienia,
c) ubezpieczenie przedmiotu umowy na czas realizacji zamówienia,
d) składowanie i wywóz wszystkich zbędnych materiałów, śmieci oraz ich utylizacja na zasadach określonych obowiązującymi przepisami,
e) uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu oraz robót towarzyszących,
f) zabezpieczenie istniejącego budynku (na zewnątrz oraz wewnątrz budynku) przed uszkodzeniami które mogą wystąpić podczas transportu i montażu elementów stanowiących przedmiot dostawy oraz wykonywania robót towarzyszących. Przy czym Wykonawca na swój koszt naprawi wszelkie uszkodzenia,
g) w przypadku braku naprawy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do naprawy na koszt Wykonawcy.5. Szczegółowy opis i zakres dostaw i prac określa opis elementów wyposażenia – zestawienie całości wyposażenia.
6. Dostawa i montaż będzie się odbywać przy ścisłej współpracy i koordynacji prac z Zamawiającym.
7. Dostarczone wyposażenie, urządzenia, sprzęt i materiały winny:
a) być produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego
b) być fabrycznie nowe i nieużywane, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione, zawieszone lub wbudowane w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego (po wcześniejszym potwierdzeniu lokalizacji przez Zamawiającego),
c) wolne od wad i obciążeń prawnych osób trzecich,
d) posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz być zgodne z obowiązującymi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39223000-1 - Łyżki, widelce
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221200-9 - Zastawa stołowa
39240000-6 - Wyroby nożownicze
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39300000-5 - Różny sprzęt
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39153000-9 - Meble konferencyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56760,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78462,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56760,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.3) Ulica: BARWINEK
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56760,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
- 41/WYP/DCZP/2024/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem i rozładunkiem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp.z o.o."
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa żłobka i przedszkola w Wilkowie-Osiedlu, gmina Złotoryja
więcej: Meble konferencyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.