eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerminBudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Broniszewice wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Broniszewice wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 47

1.5.2.) Miejscowość: Czermin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627416031

1.5.8.) Numer faksu: 627417324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/981975

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Broniszewice wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-506832e8-9566-4e6b-acc7-a9a297b3d602

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047329/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Broniszewice wraz z infrastruktorą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu "Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Lokalizacja inwestycji dz. nr 75 ark. m. 1, obręb Broniszewice.
• Planowana inwestycja obejmuje budowę jednego otwartego zbiornika retencyjnego o powierzchni od 4900,00 do 4999,00 m2 i głębokości min. 1,5 m do 2,5 m łącznie z koronami nasypami.
• Zadanie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj w związku
z powyższym po stronie wykonawcy będą prace projektowe, obejmujące swym zakresem:
­ Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: pomiary sytuacyjno – wysokościowe, opracowanie niezbędnych szczegółowych opinii geotechnicznych do celów projektowych;
­ opracowanie kopii mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych;
­ dokonanie zgłoszenia wodno-prawnego lub uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
­ opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowania;
­ opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy wraz uzyskaniem stosownej decyzji;
­ opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż, wymaganych uzgodnień wraz z dokonaniem stosownego zgłoszenia lub uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;
­ opracowanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
­ opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
­ ponoszenie opłat administracyjnych w wyniku pozyskiwania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień itp.;
­ opracowanie wniosku o zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów jeśli będzie wymagane,
­ dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane,
­ opracowanie kosztorysu powykonawczego różnicowego,
­ zapewnienie obsługi geodezyjnej zadania,
­ zapewnienie nadzoru kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
• Wykonawca przekaże opracowaną dokumentację Zamawiającemu
w formie wydruku w ilości min. 3 szt. (w tym oryginały opieczętowane przez Starostwo Powiatowe) oraz elektronicznej poprzez zapis na nośniku elektronicznym (CD i/lub DVD, itp.).
• Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo do celów uzyskania wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
• W zakres robót budowlanych wchodzi m.in.:
­ Karczowanie zakrzaczeń i samosiejek na terenie pod budowę zbiornika,
­ Wykopanie zbiornika metodą mechaniczną o powierzchni lustra wody od 4900,00 do 4999,00 m2 i głębokości min. 2,00 m a maksymalnie 2,5 m z nasypami (wys. od dna do korony nasypu),
­ Splantowanie skarp i dna zbiornika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Programy Funkcjonalno - Użytkowy sporządzony na potrzeby niniejszego zadania, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiar robót zał. nr 8. Z uwagi na fakt, iż zadanie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71351910-5 - Usługi geologiczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 123777,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: budowa otwartego zbiornika retencyjnego
w miejscowości Broniszewice – przebudowa drogi dojazdowej:
• Lokalizacja inwestycji dz. nr 70 ark. m. 1, obręb Broniszewice.
• Planowana inwestycja obejmuje przebudowę drogi dojazdowej do zbiornika na odcinku ok. 210 m.
• Zadanie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj
w związku z powyższym po stronie wykonawcy będą prace projektowe, obejmujące swym zakresem:
­ Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: pomiary sytuacyjno – wysokościowe, opracowanie niezbędnych szczegółowych opinii geotechnicznych do celów projektowych;
­ opracowanie mapy do celów projektowych;
­ opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy wraz uzyskaniem stosownej decyzji;
­ opracowanie projektu budowlanego wraz z dokonaniem stosownego zgłoszenia lub uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;
­ opracowanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
­ opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
­ ponoszenie opłat administracyjnych w wyniku pozyskiwania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień itp.;
­ opracowanie wniosku o zezwolenie na usunięcie drzew
i krzewów jeśli będzie wymagane,
­ opracowanie operatu wodno- prawnego i uzyskanie stosownych decyzji lub zgłoszeń jeśli będzie wymagane,
­ opracowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,
­ opracowanie kosztorysu powykonawczego różnicowego,
­ dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane,
­ zapewnienie obsługi geodezyjnej zadania,
­ zapewnienie nadzoru kierownika budowy w specjalności drogowej.
• Wykonawca przekaże opracowaną dokumentację Zamawiającemu
w formie wydruku w ilości min. 3 szt. (w tym oryginały opieczętowane przez Starostwo Powiatowe) oraz elektronicznej poprzez zapis na nośniku elektronicznym (CD i/lub DVD, itp.).
• Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo do celów uzyskania wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
• W zakres robót budowlanych wchodzi m.in.:
­ Wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych,
­ Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcji jezdni,
­ Wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
­ Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego o gr. min. 15 cm,
­ Wykonanie poboczy gruntowych,
­ Wykonanie oznakowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Programy Funkcjonalno - Użytkowy sporządzony na potrzeby niniejszego zadania, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ oraz przedmiar robót – zał. nr 10 do SWZ. Z uwagi na fakt, iż zadanie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 65255,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142987,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206000,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142987,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREGBUD Grzegorz Rybarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171147196

7.3.3) Ulica: Nowy Olesiec 1

7.3.4) Miejscowość: Chocz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142987,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 226 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142483,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREGBUD Grzegorz Rybarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171147196

7.3.3) Ulica: Nowy Olesiec

7.3.4) Miejscowość: Chocz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 226 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.