eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamionkaRozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA

1.2.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1

1.4.2.) Miejscowość: Kamionka

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-132

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652718

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00620065

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.7. Numer telefonu

Przed zmianą:

Po zmianie:
818527039

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej”.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebanii z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej. Budynek "starej" plebanii w zespole sakralnym kościoła pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego pod numerem A/436 z dn. 06.02.2017 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) ROBOTY BUDOWLANE:
 Rozbiórkowe:
a) zabezpieczenie konstrukcji budynku,
b) rozbiórka wyposażenia i elementów wykończenia (w tym do renowacji i ponownego montażu),
c) rozbiórka wskazanych części ścian wewnętrznych i kominów,
d) rozbiórka wtórnych słupów i belek, itp.,
e) przebicia, przekucia otworów drzwiowych,
f) demontaż pokrycia dachu,
g) skucie zdegradowanych tynków zewnętrznych i wewnętrznych,
h) rozbiórka podłóg i posadzek,
i) wywóz i utylizacja ziemi i materiałów z rozbiórki.
 Konstrukcyjne:
a) podbicie i stabilizacja istniejących fundamentów,
b) podmurowanie ścian piwnic,
c) wzmocnienia i przemurowania ścian i kominów w niezbędnym zakresie,
d) montaż nadproży stalowych,
e) przebudowa konstrukcji zew. wejścia głównego. schodów, tarasu, murów oporowych i koszy okiennych,
f) wzmocnienie i przebudowa stropów belkowych nad parterem,
g) montaż monolitycznych stropów, wieńców, podciągów,
h) wydzielenie i montaż monolitycznej klatki schodowej,
i) wykonanie konstrukcji lukarn i przebudowa więźby dachu w niezbędnym zakresie.
 Zewnętrzne:
a) wymiana pokrycia dachu,
b) montaż orynnowania i obróbek blacharskich,
c) wykonie izolacji p.wilgociowych pionowych i poziomych,
d) remont i odtworzenie tynków elewacji,
e) renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego elewacji,
f) wymiana okien i drzwi zew. w konstrukcji drewnianej,
g) montaż zadaszeń nad wejściami do budynku,
h) malowanie i kolorystyka elewacji.
 Wewnętrzne:
a) wykonanie murowanych ścianek działowych na parterze i poddaszu,
b) remont istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
c) wykonanie okładzin płytkowych,
d) docieplenie poddasza wełną mineralną,
e) wykonanie izolacji podposadzkowych p.wilgociowych i termicznych,
f) wykonanie warstw posadzkowych,
g) wykonanie podłóg z płytek: gres, terakoty, klinkieru i granitu,
h) wykonanie podłóg drewnianych z paneli i parkietu taflowego po renowacji,
i) wykonanie zabudowy stropu parteru i poddasza,
j) wykonanie ślusarskich balustrad schodowych i tarasów,
k) montaż stolarki drzwiowej wew.,
l) montaż elementów dekoracyjnych,
m) malowanie pomieszczeń.
2) ROBOTY SANITARNE:
a) instalacja kan. sanitarnej,
b) instalacja z.w. i c.w.u.,
c) instalacja c.o. - ogrzewanie grzejnikowe,
d) montaż źródła ciepła - pompa powietrze woda 2x20kW,
e) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i wywiewnej,
f) montaż osprzętu sanitarnego.
3) ROBOTY ELEKTRYCZNE:
a) budowa rozdzielnicy głównej RG - 0,4kV;
b) rozdzielnice strefowe i technologiczne: TE - 0,4kV;
c) linie kablowe wewnętrzne do rozdzielnic strefowych, technicznych i technologicznych,
d) instalację siły i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
e) instalację zasilającą centrale wentylacyjne,
f) instalację oświetlenia ogólnego,
g) instalację uziemiającą i połączeń wyrównawczych,
h) instalację odgromową,
i) instalację ochrony od porażeń,
j) instalację ochrony przeciwprzepięciowej,
k) instalację teleinformatyczną,
l) zabezpieczenia przeciwpożarowe:
 przeciwpożarowy wyłącznik prądu PWP (certyfikowany),
 instalacja oświetlenia awaryjnego.
4) ZAGOSPODAROWANIE TERENU:
a) Dojścia i chodniki,
b) Wydzielenie miejsc parkingowych,
c) Elementy małej architektury (altana śmietnikowa, kosze, stojaki),
d) Rekultywacja zieleni - trawniki.
5) PRZYŁĄCZA I INSTALACJE ZEW.:
a) Przyłącze wodociągowe,
b) Przyłącze i instalacja zewnętrzna kan. sanitarnej,
c) Instalacja zewnętrzna kan. deszczowej lokalnej do zbiornika retencyjnego V=10 m3
d) Zew. odcinek instalacji c.o. do pomp ciepła,
e) Instalacje energetyczne zlz,
f) Instalacja fotowoltaiczna (PV)- montaż naziemny.
6) Charakterystyczne parametry obiektu budowalnego (projektowane)
a) Kubatura: 1.923,43 m3;
b) Pow. całkowita: 964,99 m2;
c) Pow. użytkowa: 640,02 m2, w tym:
− h>2,20 m (100%) 522,61 m2;
− 2,20>h>1,40 m (50%) 68,83 m2;
− h<1,40 m (0%) 48,58 m2;
d) Liczka kondygnacji: 2 (w tym poddasze użytkowe);
e) Podpiwniczenie: częściowe;
f) Zbiorcze wymiary rzutu: 31,55 x 14,20 m;
g) Wysokość od p.t. 8,92 m.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
a) projekt zagospodarowania terenu (PZT);
b) projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
c) projekty techniczne (PT): branży konstrukcyjnej, branży sanitarnej, branży elektrycznej, przyłączy wod-kan, rozbudowy sieci wodociągowej;
d) projekty wykonawcze (PW): branża architektoniczna, branża konstrukcyjna;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) wielobranżowa;
3) przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej”.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebanii z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej. Budynek "starej" plebanii w zespole sakralnym kościoła pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego pod numerem A/436 z dn. 06.02.2017 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) ROBOTY BUDOWLANE:
 Rozbiórkowe:
a) zabezpieczenie konstrukcji budynku,
b) rozbiórka wyposażenia i elementów wykończenia (w tym do renowacji i ponownego montażu),
c) rozbiórka wskazanych części ścian wewnętrznych i kominów,
d) rozbiórka wtórnych słupów i belek, itp.,
e) przebicia, przekucia otworów drzwiowych,
f) demontaż pokrycia dachu,
g) skucie zdegradowanych tynków zewnętrznych i wewnętrznych,
h) rozbiórka podłóg i posadzek,
i) wywóz i utylizacja ziemi i materiałów z rozbiórki.
 Konstrukcyjne:
a) podbicie i stabilizacja istniejących fundamentów,
b) podmurowanie ścian piwnic,
c) wzmocnienia i przemurowania ścian i kominów w niezbędnym zakresie,
d) montaż nadproży stalowych,
e) przebudowa konstrukcji zew. wejścia głównego. schodów, tarasu, murów oporowych i koszy okiennych,
f) wzmocnienie i przebudowa stropów belkowych nad parterem,
g) montaż monolitycznych stropów, wieńców, podciągów,
h) wydzielenie i montaż monolitycznej klatki schodowej,
i) wykonanie konstrukcji lukarn i przebudowa więźby dachu w niezbędnym zakresie.
 Zewnętrzne:
a) wymiana pokrycia dachu,
b) montaż orynnowania i obróbek blacharskich,
c) wykonie izolacji p.wilgociowych pionowych i poziomych,
d) remont i odtworzenie tynków elewacji,
e) renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego elewacji,
f) wymiana okien i drzwi zew. w konstrukcji drewnianej,
g) montaż zadaszeń nad wejściami do budynku,
h) malowanie i kolorystyka elewacji.
 Wewnętrzne:
a) wykonanie murowanych ścianek działowych na parterze i poddaszu,
b) remont istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
c) wykonanie okładzin płytkowych,
d) docieplenie poddasza wełną mineralną,
e) wykonanie izolacji podposadzkowych p.wilgociowych i termicznych,
f) wykonanie warstw posadzkowych,
g) wykonanie podłóg z płytek: gres, terakoty, klinkieru i granitu,
h) wykonanie podłóg drewnianych z paneli i parkietu taflowego po renowacji,
i) wykonanie zabudowy stropu parteru i poddasza,
j) wykonanie ślusarskich balustrad schodowych i tarasów,
k) montaż stolarki drzwiowej wew.,
l) montaż elementów dekoracyjnych,
m) malowanie pomieszczeń.
2) ROBOTY SANITARNE:
a) instalacja kan. sanitarnej,
b) instalacja z.w. i c.w.u.,
c) instalacja c.o. - ogrzewanie grzejnikowe,
d) montaż źródła ciepła - pompa powietrze woda 2x20kW,
e) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i wywiewnej,
f) montaż osprzętu sanitarnego.
3) ROBOTY ELEKTRYCZNE:
a) budowa rozdzielnicy głównej RG - 0,4kV;
b) rozdzielnice strefowe i technologiczne: TE - 0,4kV;
c) linie kablowe wewnętrzne do rozdzielnic strefowych, technicznych i technologicznych,
d) instalację siły i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
e) instalację zasilającą centrale wentylacyjne,
f) instalację oświetlenia ogólnego,
g) instalację uziemiającą i połączeń wyrównawczych,
h) instalację odgromową,
i) instalację ochrony od porażeń,
j) instalację ochrony przeciwprzepięciowej,
k) instalację teleinformatyczną,
l) zabezpieczenia przeciwpożarowe:
 przeciwpożarowy wyłącznik prądu PWP (certyfikowany),
 instalacja oświetlenia awaryjnego.
4) ZAGOSPODAROWANIE TERENU:
a) Dojścia i chodniki,
b) Wydzielenie miejsc parkingowych,
c) Elementy małej architektury (altana śmietnikowa, kosze, stojaki),
d) Rekultywacja zieleni - trawniki.
5) PRZYŁĄCZA I INSTALACJE ZEW.:
a) Przyłącze wodociągowe,
b) Przyłącze i instalacja zewnętrzna kan. sanitarnej,
c) Instalacja zewnętrzna kan. deszczowej lokalnej do zbiornika retencyjnego V=10 m3
d) Zew. odcinek instalacji c.o. do pomp ciepła,
e) Instalacje energetyczne zlz,
f) Instalacja fotowoltaiczna (PV)- montaż naziemny.
6) Charakterystyczne parametry obiektu budowalnego (projektowane)
a) Kubatura: 1.923,43 m3;
b) Pow. całkowita: 964,99 m2;
c) Pow. użytkowa: 640,02 m2, w tym:
− h>2,20 m (100%) 522,61 m2;
− 2,20>h>1,40 m (50%) 68,83 m2;
− h<1,40 m (0%) 48,58 m2;
d) Liczka kondygnacji: 2 (w tym poddasze użytkowe);
e) Podpiwniczenie: częściowe;
f) Zbiorcze wymiary rzutu: 31,55 x 14,20 m;
g) Wysokość od p.t. 8,92 m.
7) Zakres planowanych prac konserwatorskich i restauratorskich obejmuje m.in.:
a) inwentaryzację elementów pieców i kuchni, rozebranie pieców i kuchni, oczyszczenie i zabezpieczenie kafli;
b) oczyszczenie powierzchni kominka, montaż i scalenie fleków, oczyszczenie metalowych elementów;
c) demontaż drewnianego parkietu, oczyszczenie, zabezpieczenie, wycyklinowanie klepek i tafli, ponowny montaż parkietu.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
a) projekt zagospodarowania terenu (PZT);
b) projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
c) projekty techniczne (PT): branży konstrukcyjnej, branży sanitarnej, branży elektrycznej, przyłączy wod-kan, rozbudowy sieci wodociągowej;
d) projekty wykonawcze (PW): branża architektoniczna, branża konstrukcyjna;
e) programy prac konserwatorskich: dot. piece kaflowe, kominek; drewniany parkiet.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) wielobranżowa;
3) przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące: postępowaniu

6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, która:
 polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków,
 miała wartość minimum 900 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100)

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz spełniającą wymagania wskazane w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
b) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;
c) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym wartość robót), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. Przez jedną robotę budowlaną rozumie się roboty budowlane wykonane na podstawie jednej umowy.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551)
5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.
6) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
7) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
8) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
9) rejestr zabytków oznacza rejestr zabytków rozumiany zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
10) gminna ewidencja zabytków oznacza ewidencję zabytków rozumianą zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
11) Zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami robotami budowlanymi kieruje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

Po zmianie:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, która:
- polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków,
- miała wartość minimum 900 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100)

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz spełniającą wymagania wskazane w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
b) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;
c) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;
d) min. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika prac konserwatorskich i restauratorskich spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym wartość robót), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. Przez jedną robotę budowlaną rozumie się roboty budowlane wykonane na podstawie jednej umowy.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551)
5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.
6) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
7) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
8) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
9) rejestr zabytków oznacza rejestr zabytków rozumiany zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
10) gminna ewidencja zabytków oznacza ewidencję zabytków rozumianą zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1292).
11) Zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami robotami budowlanymi kieruje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
12) Zgodnie z art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-12-16 10:00

Po zmianie:
2024-12-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-12-16 10:30

Po zmianie:
2024-12-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-01-14

Po zmianie:
2025-01-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.